Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua kauan aikaa sitten
Naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.
.Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten
Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua
Naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki huomiseen klo 05.00 asti.
Mukautettua ystävyyttä
Anonyymi-ap
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen ellei fiksu, mukava mies saa muutamia aitoja vastauksia ja irl näkemisiä missä tosi ystävyydestä jutellaan
- Anonyymi
A. Et ole fiksu ja B. Et ole myöskään mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. Et ole fiksu ja B. Et ole myöskään mukava
Olenpas.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla kiinnostunut minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenpas.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla kiinnostunut minusta.Joten painu helvettiin trollaamasta trolli
- Anonyymi
Pirkanmaa
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Helsingissä ei muuta
- Anonyymi
Aloitus on kiinni pysyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503245Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102177Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551702Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241636Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121545Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231238Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31153Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095