Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua kauan aikaa sitten
Naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.
.Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten
Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua
Naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki huomiseen klo 05.00 asti.
Mukautettua ystävyyttä
Anonyymi-ap
10
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen ellei fiksu, mukava mies saa muutamia aitoja vastauksia ja irl näkemisiä missä tosi ystävyydestä jutellaan
- Anonyymi
A. Et ole fiksu ja B. Et ole myöskään mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. Et ole fiksu ja B. Et ole myöskään mukava
Olenpas.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla kiinnostunut minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenpas.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla kiinnostunut minusta.Joten painu helvettiin trollaamasta trolli
- Anonyymi
Pirkanmaa
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Helsingissä ei muuta
- Anonyymi
Aloitus on kiinni pysyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1019588Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554682Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92421Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.01500- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561387Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491351Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296