Suomi on yli 60vuotiaille maaliman Onnellisin maa, hyvä niin hehän on Suomen niin rakentaneet,,
On tutkittu, että
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
olipa arka aihe; 1 vastattu 2hesti poistettu, Modea´ ko se otti ohtaan,,
- Anonyymi
ei ole tullut vielä s24 palstaa vastaan jonka luotsi olisi tehtäviensä tasolla,,
- Anonyymi
Kyllä kepu vie onnellisuuden kaikilta..etenki maaseudulta tällä sotesopallaan...
- Anonyymi
ei ole kepulistien syy, syyt ja sepät on polittisella orpoksi jääneellä, mut ei se mitään kaikki kaatuu tulevan hallinnon SDP niskaan josta tulevat syyttää nousevaa Keskustaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole kepulistien syy, syyt ja sepät on polittisella orpoksi jääneellä, mut ei se mitään kaikki kaatuu tulevan hallinnon SDP niskaan josta tulevat syyttää nousevaa Keskustaa,,
Kepun käsialaa tämä sotesoppa ...ja se vie kepulien kannatuksen vaaleissa....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614