Olen vailla sanoja kun mietin sinua. Olet sellainen nainen josta pidän erityisen paljon ja ihailen kauneuttasi. Tahtoisin nähdä sinua aina ja siksi välillä sisintä kalvaa pelko kun sanoit että muutoksia on edessä. En tiedä mitä tarkoitit ja se on ehkä painavin kivi rinnassa jota kannan. Epätietoisuus tulevasta.
Huolehdin ja murehdin. Tiedän kyllä että vielä toivon mukaan näemme ja asiamme selviää eteenpäin. Ihan oikeasti haluan sut.
Toivottavasti jo huomenna jo. ❤️
A-naiselle
Hyvää iltaa!
17
541
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna rakas nähdään 🧡🧡🧡
- Anonyymi
Viimeinkin. Olen odottanut näkemistäsi kauan.🥰🤍
- Anonyymi
Kaikesta puhutaan kunhan saadaan mahdollisuus siihen. Olet jotain niin erityistä mulle sitä ei voi sanoin selittää.
Olen sua varten täällä vielä.- Anonyymi
Jep, tämä kaikki tapahtukoon. 💗💗💗
- Anonyymi
Minua varten? No sitten pitää pistää töpinäksi. Tällä viikolla ❤️
- Anonyymi
Mä oon niin kauan kunnes päästään juttelee. Toivon ensiviikkoa viimeistään. Samassa paikassa nähtäisiin missä oltiin kesällä🤍 Siellä oli mm.pukukopit.
- Anonyymi
Halusin vaan sanoa kauneuden vaan korostuvan kun tuntee suurta vetovoimaa toiseen. Muutoksista puheenollen nehän voivat olla hyvinkin positiivisia. Toisaalta jos niistä mainitaan, jotakin sieltä on ainakin tulossa. Selviö, jos mahdollisuuksia annetaan, kohtaamisen mahdollisuus lisääntyy. -tää oli vaan sivusta
- Anonyymi
Hyvin sanottu👍
- Anonyymi
Näin on, samaa mieltä... hieno kiteytys😍
- Anonyymi
Mä oon lähteny erilleen että voin rakentaa positiivisia muutoksia elämääni . Tekemistä on .
Ja sen jälkeen kohdata miehen ...
Niin toivoin käyvän .
Se on sattumanvaraisesti ja kohtalon käsistä käykö niin
Mutta olen oääyänyt yrittää vieläkin lisää...
Törmäämme tulevaisuudessa jos niin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Kiitos🥰
- Anonyymi
Ihania tulevia päiviä❤️
- Anonyymi
Sinä olet minun muutos...muutoksia hyvään suuntaan
- Anonyymi
Ja sinä minun... muutos parhaimpaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä minun... muutos parhaimpaan suuntaan
Ihanaa❤️🔥Rakas💋 Hyvää yötä kun menet nukkumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa❤️🔥Rakas💋 Hyvää yötä kun menet nukkumaan!
Sä et saanu unta mies...❤️
Mikään muu viesti ei ole minulta.
Jossain vaiheessa kohtaamme vielä.
Tulee kyllä menemään aikaa ennenkun niin tapahtuu ..
(Elämässäni on muutokset meneillään
Ja kiviltä ne vähän tuntuvatkin,
Toivon silti että että onnistun ja tiemme kohtasvat vielä sillä olet sydämmesdäni )
Sinä suomen komein niikuin joskus sinua kuvailin ..
(Vaalea pitkä mies..)
Sinä viihtyisit kanssani merellä
oikeastaan kaikkialla..
Sillä tunnen vetovoimamme edelleen...
Hitto .Haluan sua mies.
Muut ei vaikuta niin ...
A -nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saanu unta mies...❤️
Mikään muu viesti ei ole minulta.
Jossain vaiheessa kohtaamme vielä.
Tulee kyllä menemään aikaa ennenkun niin tapahtuu ..
(Elämässäni on muutokset meneillään
Ja kiviltä ne vähän tuntuvatkin,
Toivon silti että että onnistun ja tiemme kohtasvat vielä sillä olet sydämmesdäni )
Sinä suomen komein niikuin joskus sinua kuvailin ..
(Vaalea pitkä mies..)
Sinä viihtyisit kanssani merellä
oikeastaan kaikkialla..
Sillä tunnen vetovoimamme edelleen...
Hitto .Haluan sua mies.
Muut ei vaikuta niin ...
A -nainenKuule Assi, ei täällä kukaan vaalea mies kirjoittele sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192