Olen vailla sanoja kun mietin sinua. Olet sellainen nainen josta pidän erityisen paljon ja ihailen kauneuttasi. Tahtoisin nähdä sinua aina ja siksi välillä sisintä kalvaa pelko kun sanoit että muutoksia on edessä. En tiedä mitä tarkoitit ja se on ehkä painavin kivi rinnassa jota kannan. Epätietoisuus tulevasta.
Huolehdin ja murehdin. Tiedän kyllä että vielä toivon mukaan näemme ja asiamme selviää eteenpäin. Ihan oikeasti haluan sut.
Toivottavasti jo huomenna jo. ❤️
A-naiselle
Hyvää iltaa!
17
526
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna rakas nähdään 🧡🧡🧡
- Anonyymi
Viimeinkin. Olen odottanut näkemistäsi kauan.🥰🤍
- Anonyymi
Kaikesta puhutaan kunhan saadaan mahdollisuus siihen. Olet jotain niin erityistä mulle sitä ei voi sanoin selittää.
Olen sua varten täällä vielä.- Anonyymi
Jep, tämä kaikki tapahtukoon. 💗💗💗
- Anonyymi
Minua varten? No sitten pitää pistää töpinäksi. Tällä viikolla ❤️
- Anonyymi
Mä oon niin kauan kunnes päästään juttelee. Toivon ensiviikkoa viimeistään. Samassa paikassa nähtäisiin missä oltiin kesällä🤍 Siellä oli mm.pukukopit.
- Anonyymi
Halusin vaan sanoa kauneuden vaan korostuvan kun tuntee suurta vetovoimaa toiseen. Muutoksista puheenollen nehän voivat olla hyvinkin positiivisia. Toisaalta jos niistä mainitaan, jotakin sieltä on ainakin tulossa. Selviö, jos mahdollisuuksia annetaan, kohtaamisen mahdollisuus lisääntyy. -tää oli vaan sivusta
- Anonyymi
Hyvin sanottu👍
- Anonyymi
Näin on, samaa mieltä... hieno kiteytys😍
- Anonyymi
Mä oon lähteny erilleen että voin rakentaa positiivisia muutoksia elämääni . Tekemistä on .
Ja sen jälkeen kohdata miehen ...
Niin toivoin käyvän .
Se on sattumanvaraisesti ja kohtalon käsistä käykö niin
Mutta olen oääyänyt yrittää vieläkin lisää...
Törmäämme tulevaisuudessa jos niin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Kiitos🥰
- Anonyymi
Ihania tulevia päiviä❤️
- Anonyymi
Sinä olet minun muutos...muutoksia hyvään suuntaan
- Anonyymi
Ja sinä minun... muutos parhaimpaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä minun... muutos parhaimpaan suuntaan
Ihanaa❤️🔥Rakas💋 Hyvää yötä kun menet nukkumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa❤️🔥Rakas💋 Hyvää yötä kun menet nukkumaan!
Sä et saanu unta mies...❤️
Mikään muu viesti ei ole minulta.
Jossain vaiheessa kohtaamme vielä.
Tulee kyllä menemään aikaa ennenkun niin tapahtuu ..
(Elämässäni on muutokset meneillään
Ja kiviltä ne vähän tuntuvatkin,
Toivon silti että että onnistun ja tiemme kohtasvat vielä sillä olet sydämmesdäni )
Sinä suomen komein niikuin joskus sinua kuvailin ..
(Vaalea pitkä mies..)
Sinä viihtyisit kanssani merellä
oikeastaan kaikkialla..
Sillä tunnen vetovoimamme edelleen...
Hitto .Haluan sua mies.
Muut ei vaikuta niin ...
A -nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saanu unta mies...❤️
Mikään muu viesti ei ole minulta.
Jossain vaiheessa kohtaamme vielä.
Tulee kyllä menemään aikaa ennenkun niin tapahtuu ..
(Elämässäni on muutokset meneillään
Ja kiviltä ne vähän tuntuvatkin,
Toivon silti että että onnistun ja tiemme kohtasvat vielä sillä olet sydämmesdäni )
Sinä suomen komein niikuin joskus sinua kuvailin ..
(Vaalea pitkä mies..)
Sinä viihtyisit kanssani merellä
oikeastaan kaikkialla..
Sillä tunnen vetovoimamme edelleen...
Hitto .Haluan sua mies.
Muut ei vaikuta niin ...
A -nainenKuule Assi, ei täällä kukaan vaalea mies kirjoittele sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251828Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1321116- 1171111
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136843Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9826Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34763Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54720- 62717
- 142716
- 38679