Haluan vaan varmistua ettei kukaan täällä kaipaa minua. Turha täällä on roikkua silloin.
Milloin näit sen naisen viimeksi jota kaipaat?
32
681
Vastaukset
- Anonyymi
Viikko sitten.
- Anonyymi
Et siis kaipaa ainakaan minua.
- Anonyymi
Tänään näin!
Mä en ole nähny ketää aikoihin.
- Anonyymi
Niin et ole nähnyt Nettaa. Nytkö kaipaat netta akun kirsi meni nukkuu, äskön oli niin ihanaa kirsin kaa ja nyt haaveillaan taas netasta
- Anonyymi
Olisiko kolme viikkoa sitten, ehkä yli kolme viikkoa. En tiedä näkikö minut, mutta luultavasti.
- Anonyymi
Oliko tapahtuma kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tapahtuma kyseessä?
Ei ollut. Kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Kaupan pihalla.
Mutta et tiedä näkikö hän sinut? Olitko autossa vai missä?
- Anonyymi
Olisiko ollut viime viikon keskiviikkona 🤔
- Anonyymi
Eipä ollut.
- Anonyymi
Oli 😉
……….🫶🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli 😉
……….🫶🏻🙂♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂♥️
😘🤭
- Anonyymi
Tänään nähtiin 😊
- Anonyymi
Kuukausia..
- Anonyymi
Tämä ainoa joka osuisi. Nuo muut näkee lähes päivittäin.
- Anonyymi
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
Sivusta kysymys. Me ei nähty. -ap
- Anonyymi
Lauantaina 17.8
- Anonyymi
Pari viikko sitten
- Anonyymi
Tänään näin tosin ihan nopsaa aamulla ♥️
- Anonyymi
Yli kuukausi. Kohta puoltoista
- Anonyymi
Näin naisen sunnuntaina illalla. Lähdimme suunnilleen samaan aikaan. Itse unohdin jotain.
- Anonyymi
Noin 3 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Viimeyönä harrastimme seksiä hänen autossaan. Tapasimme metsäisellä puistoalueella. Hän on upea nainen, hän on minun jumalatar. Tästä syksystä tulee paras ikinä.
- Anonyymi
Jos sinä maksat sille naiselle, niin se ei ole mikään suhde.
- Anonyymi
Lueskelin tätä ja alko naurattaa että minä täällä palstalla teen... metsänussijat täällä kehuu hienoa elämäänsä. Eikö se toimi makkarissa kun pitää puistoon mennä..
- Anonyymi
Edellisenä kuun vaihteen tienoilla.
- Anonyymi
Tavallaan positiivista, että näin tuoreita tapaamisia kaikilla. Oon varmaan väärässä paikassa.
- Anonyymi
Toukokuussa olemme jutelleet viimeksi.
- Anonyymi
Sunnuntaina ☺️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967