Haluan vaan varmistua ettei kukaan täällä kaipaa minua. Turha täällä on roikkua silloin.
Milloin näit sen naisen viimeksi jota kaipaat?
32
692
Vastaukset
- Anonyymi
Viikko sitten.
- Anonyymi
Et siis kaipaa ainakaan minua.
- Anonyymi
Tänään näin!
Mä en ole nähny ketää aikoihin.
- Anonyymi
Niin et ole nähnyt Nettaa. Nytkö kaipaat netta akun kirsi meni nukkuu, äskön oli niin ihanaa kirsin kaa ja nyt haaveillaan taas netasta
- Anonyymi
Olisiko kolme viikkoa sitten, ehkä yli kolme viikkoa. En tiedä näkikö minut, mutta luultavasti.
- Anonyymi
Oliko tapahtuma kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tapahtuma kyseessä?
Ei ollut. Kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Kaupan pihalla.
Mutta et tiedä näkikö hän sinut? Olitko autossa vai missä?
- Anonyymi
Olisiko ollut viime viikon keskiviikkona 🤔
- Anonyymi
Eipä ollut.
- Anonyymi
Oli 😉
……….🫶🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli 😉
……….🫶🏻🙂♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂♥️
😘🤭
- Anonyymi
Tänään nähtiin 😊
- Anonyymi
Kuukausia..
- Anonyymi
Tämä ainoa joka osuisi. Nuo muut näkee lähes päivittäin.
- Anonyymi
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
Sivusta kysymys. Me ei nähty. -ap
- Anonyymi
Lauantaina 17.8
- Anonyymi
Pari viikko sitten
- Anonyymi
Tänään näin tosin ihan nopsaa aamulla ♥️
- Anonyymi
Yli kuukausi. Kohta puoltoista
- Anonyymi
Näin naisen sunnuntaina illalla. Lähdimme suunnilleen samaan aikaan. Itse unohdin jotain.
- Anonyymi
Noin 3 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Viimeyönä harrastimme seksiä hänen autossaan. Tapasimme metsäisellä puistoalueella. Hän on upea nainen, hän on minun jumalatar. Tästä syksystä tulee paras ikinä.
- Anonyymi
Jos sinä maksat sille naiselle, niin se ei ole mikään suhde.
- Anonyymi
Lueskelin tätä ja alko naurattaa että minä täällä palstalla teen... metsänussijat täällä kehuu hienoa elämäänsä. Eikö se toimi makkarissa kun pitää puistoon mennä..
- Anonyymi
Edellisenä kuun vaihteen tienoilla.
- Anonyymi
Tavallaan positiivista, että näin tuoreita tapaamisia kaikilla. Oon varmaan väärässä paikassa.
- Anonyymi
Toukokuussa olemme jutelleet viimeksi.
- Anonyymi
Sunnuntaina ☺️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739