Haluan vaan varmistua ettei kukaan täällä kaipaa minua. Turha täällä on roikkua silloin.
Milloin näit sen naisen viimeksi jota kaipaat?
32
661
Vastaukset
- Anonyymi
Viikko sitten.
- Anonyymi
Et siis kaipaa ainakaan minua.
- Anonyymi
Tänään näin!
Mä en ole nähny ketää aikoihin.
- Anonyymi
Niin et ole nähnyt Nettaa. Nytkö kaipaat netta akun kirsi meni nukkuu, äskön oli niin ihanaa kirsin kaa ja nyt haaveillaan taas netasta
- Anonyymi
Olisiko kolme viikkoa sitten, ehkä yli kolme viikkoa. En tiedä näkikö minut, mutta luultavasti.
- Anonyymi
Oliko tapahtuma kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tapahtuma kyseessä?
Ei ollut. Kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Kaupan pihalla.
Mutta et tiedä näkikö hän sinut? Olitko autossa vai missä?
- Anonyymi
Olisiko ollut viime viikon keskiviikkona 🤔
- Anonyymi
Eipä ollut.
- Anonyymi
Oli 😉
……….🫶🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli 😉
……….🫶🏻🙂♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂♥️
😘🤭
- Anonyymi
Tänään nähtiin 😊
- Anonyymi
Kuukausia..
- Anonyymi
Tämä ainoa joka osuisi. Nuo muut näkee lähes päivittäin.
- Anonyymi
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö vuosia sitten melkein päivittäin?
Sivusta kysymys. Me ei nähty. -ap
- Anonyymi
Lauantaina 17.8
- Anonyymi
Pari viikko sitten
- Anonyymi
Tänään näin tosin ihan nopsaa aamulla ♥️
- Anonyymi
Yli kuukausi. Kohta puoltoista
- Anonyymi
Näin naisen sunnuntaina illalla. Lähdimme suunnilleen samaan aikaan. Itse unohdin jotain.
- Anonyymi
Noin 3 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Viimeyönä harrastimme seksiä hänen autossaan. Tapasimme metsäisellä puistoalueella. Hän on upea nainen, hän on minun jumalatar. Tästä syksystä tulee paras ikinä.
- Anonyymi
Jos sinä maksat sille naiselle, niin se ei ole mikään suhde.
- Anonyymi
Lueskelin tätä ja alko naurattaa että minä täällä palstalla teen... metsänussijat täällä kehuu hienoa elämäänsä. Eikö se toimi makkarissa kun pitää puistoon mennä..
- Anonyymi
Edellisenä kuun vaihteen tienoilla.
- Anonyymi
Tavallaan positiivista, että näin tuoreita tapaamisia kaikilla. Oon varmaan väärässä paikassa.
- Anonyymi
Toukokuussa olemme jutelleet viimeksi.
- Anonyymi
Sunnuntaina ☺️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362522
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191431- 841397
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon311130- 401092
- 841082
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.941064Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701040- 127944
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210871