Vaikeneminen on multaa

Anonyymi-ap

Puhuminen on kultaa. 😌

56

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvä.

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Toiste taas osaa puhua asiasta riippumatta.

• Anonyymi

Miksi sitten vaikenit 🤔

• Anonyymi

Ehkä ei aika riitä olla täällä kun toiset käy töissä ja mitä muuta tekevät töitten jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei aika riitä olla täällä kun toiset käy töissä ja mitä muuta tekevät töitten jälkeen.

Palsta tietää se on nähty.

• Anonyymi

Aloittajaa ei kiinnosta. Sitä yrittää sanoa, koska ei osaa ääneen.

• Anonyymi

Ja suomalainen rakastaa iskeä kädet syvälle multaan. 😉

• Anonyymi

Niin ja kukat tykkää vedestä, mehiläiset tykkää kukista. Musta ja keltainen on hyvä väriyhdistelmä😁 vink vink

• Se on juuri näin. kun ihmiset puhuisi enemmän toisilleen, eivätkä vaan olettaisi asioita.

• Anonyymi

Totta, olettaa ja olettaa saa pahanmielen puolin ja toisin. Ehkä pitäis olla suodata, suodata.

• Anonyymi

Yritetty on mutta tuli kielto. Saa tällöin syyttää itseään kun olet telen tai ymmärrän väärin.

• Ja vielä sen verran, että kun puhuttais myös kannustavasti ja kivasti, eikä vaan vttuilemalla, kuten suomalaisilla tuntuu olevan tapana. Aina pitää levittää sitä pahaa oloa, kun vois yrittää levittää hyvää oloa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yritetty on mutta tuli kielto. Saa tällöin syyttää itseään kun olet telen tai ymmärrän väärin.

Sellainen kieltäminen on vallankäyttöä. ja joillakin on tapana ymmärtää tahallaan väärin. Sen on täälläkin nähny monesti. Se vasta on oikein riidan kylvämistä. Jos joku väittää että sinä ymmärrät väärin, niin voisi toista pyytää olemaan selväsanaisempi ja ymmärrettävämpi.

• en mä niitä ole juurikaan haukkunut, enkä ketään ahdistellut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sellainen kieltäminen on vallankäyttöä. ja joillakin on tapana ymmärtää tahallaan väärin. Sen on täälläkin nähny monesti. Se vasta on oikein riidan kylvämistä. Jos joku väittää että sinä ymmärrät väärin, niin voisi toista pyytää olemaan selväsanaisempi ja ymmärrettävämpi.

Suden mentaliteetti kun on että hänessä ei ole mitään vikaa. Niin se on aina sen toisen vallankäyttöä. Susi ei näe itsessään mitään väärää kun ahdistelee alaikäisiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

en mä niitä ole juurikaan haukkunut, enkä ketään ahdistellut.

Kysytäänkö seitsemäntoista vuotiaalta Netalta? Miksi ahdistelet alaikäisiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Suden mentaliteetti kun on että hänessä ei ole mitään vikaa. Niin se on aina sen toisen vallankäyttöä. Susi ei näe itsessään mitään väärää kun ahdistelee alaikäisiä.

sinä ja sinun ahdistelut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

en mä niitä ole juurikaan haukkunut, enkä ketään ahdistellut.

Juurikaan haukkunut? Vähän vaan solvasit? Olet sä kyllä kaksinaismoralistinen alaikäisiin sekaantuva sovinisti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sinä ja sinun ahdistelut.

Miten jollain voi olla noin kova tuo itsensä viattomaksi nostattaminen. Nolla virhettä. Puhdas kuin pulmunen. Kaikki on muiden vika. Olethan vain sääliä keräävä uhri.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysytäänkö seitsemäntoista vuotiaalta Netalta? Miksi ahdistelet alaikäisiä?

No kysypäs, kun ei ole enää ollu 17v moneen vuoteen. Ja olinpa nyt maailman ahdistelevin ihminen sitten, kun kerroin että olin ihastunut. Eihä sellaista saa kellekään sanoa. Se on ihan kamalaa. Se on ihan hirvittävää, kun joku on ihastunut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No kysypäs, kun ei ole enää ollu 17v moneen vuoteen. Ja olinpa nyt maailman ahdistelevin ihminen sitten, kun kerroin että olin ihastunut. Eihä sellaista saa kellekään sanoa. Se on ihan kamalaa. Se on ihan hirvittävää, kun joku on ihastunut.

Kiitos kun myönsit ahdistelevasi alaikäisiä. Sitä et siltikään ilmeisesti yhtään kadu. Olet sairas yksilö.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun myönsit ahdistelevasi alaikäisiä. Sitä et siltikään ilmeisesti yhtään kadu. Olet sairas yksilö.

Sinä tuskin olet asianosainen henkilö. Joten en keskustele tästä enempää sun kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä tuskin olet asianosainen henkilö. Joten en keskustele tästä enempää sun kanssa.

Koska et myönnä itsessäsi olevan vikaa. Narsistinen ahdistelija käyttäytyy niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska et myönnä itsessäsi olevan vikaa. Narsistinen ahdistelija käyttäytyy niin.

Se on sinun tulkintaasi. Minä olen jo häneltä asiaa pyytänyt anteeksi ja homma on sovittu aikoja sitten.

• Anonyymi

Semmosta sit.

• Anonyymi

Hyvin ja hauskasti sanottu. Pelkkä tuijottelu ei riitä.

• Anonyymi

Mitä haluaisit?

• Anonyymi

Itseppä sä hölmöilet syytä itseäsi mitä minulle sanoit ei sitä kyllä nyt anteeksi voi antaa oli se sitten totta tai ei

• Anonyymi

Kerro nyt mitä haluat.

• Anonyymi

Ilmeisesti sananlaskuja,
      Auta miestä mäessä, älä mäen alla.

• Anonyymi

Ei haukku haavaa tee, eikä suuret sanat suuta halkaise.

• Anonyymi

jätä minut rauhaan, tuot elämääni pelkkää huonoa ja pahaa, toivottavasti saatte kaiken pahan oman elämäänne. En halua ikinä nähdä sinua ja toivon kaikkea huonoa elämäänne.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin ja samassa jamassa ollaan.
        Mutta pieni vinkki. Täällä ollessa pitää olla vahva ja kestää palstan paino. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Jututa vaan enemmän omaa kaivattuasi niin ehkä löydät täältä.

• Anonyymi

Todella positiivinen asenne elämään. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

myös niille naisille, toivottavasti saavat kaikkea huonoa. minusta eivät saa mitään.

• Anonyymi

Kuullostat herttaiselta, nuorelta.
        Oo varovainen netissä palstaillessa niin täällä kuin muuallakin :)

• Anonyymi

Etiäpäin, sanoi mummo lumessa.

• Anonyymi

Noin juuri se on.

• Anonyymi

ei mitään hyvää tullut joten toivottavasti kaikki huono ja paha tulee teille takaisin. vain huonoa sanottavaa ja ei anneta mitä haluatte. meneekö urpoille jakeluun, pysykää kaukana ja tikoon kaikkea huonoa elämäänne.

• On puhuminen tärkeetä. Mua ainakin ärsyttää ne jotka on mykkejä. Yleensä ihmisten kanssa pääse puheväleihin kun jotain äkkinäistä tapahtuu. Vaikka jätskikioski menee kesken jonon kiinni. Ne on mainioita tilanteita aloittaa keskustelu.

• Anonyymi

ootko vähän urpo, ei enää kiinnosta mikään vauva arki, se juna meni jo. eikä mikään mukaan mitä tarjoatte, pelkkää paskaa, toivottavasti joka juttu tulee teille pahana ja, rahassa, myös ja joka jutussa. toivon koko sydämestäni tänne korvausta kaikesta ja teille huonoa ja pahaa, ja joka asiaan.

• Anonyymi

manataan takaisin ja laitetaan huonoa, tulkaa syömään 😂😂😂😂😂 ja laitetaan paska kiertämään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 joka juttu, palataan siis tähän, sille porukalle manata pahaa, J miehelle turpaan 😂😂😂😂😂😂 ja saadaan sille L naiselle huono elämä ja paskaa töihin niille jotka tykkää työstään, oikein kunnolla 😂😂😂😂😂😂😂😂🫠😂 luuliko ne saavansa jotakin 😂😂😂😂😂😂❤️😂😂😂😂

• Anonyymi

Mitä L nainen ja ja J mies on sulle tehnyt? onks noi oileesti jotain kiusaajia?

• Anonyymi

vaihda miestä jos joka kerta sanovat että onhan sulla, se, voidaan ottaa miten paljon vaan, joten hakataan takaisin, eli huonoa kaikkeen, ei mitään hyvää saatu mikä ei tulisi muutenkin joten kaikki takaisin huonona.

• Anonyymi

aina kun ne käyttää vatastettua ja hakattua, sabotoitua, tuhottua tuokoon heille huonoa, ja pahaa. karma ❤️

• Anonyymi

ei me ainakaan pysty käyttämään luomssni elämää, ja tuo heille vain huonoa. joka kerta kun tuhoavat ja hakkaavat tuo heille huonoa ja pahaa. joka kerta kun vievät ja laittavat tekemään kidituksella orjatyötä, ja vievät sen, tuo se heille pahaa ja kurjuutta 😂

• Anonyymi

aina kunne yrittää hakata vastssn sanimiseststuo se heille huonoa, aina kun yrittävät estää heistä eroon pääsemisen ja hyödyn heille tuo se heille huonoa. aina kun käyttöböteivätkä korvaa tuo se heille huonoa.

• Anonyymi

se mitä yrittävät kiristää ja mitä vievät tuo heille huonoa juuri siihen mitä yrittävät. aina kun vievät ja hakkaavat epätoivoon tuo se heille sitä itselleen. se mistä vievät ja mitä tekevät tulee heille itselleen, ja huonona yritykselle. ja huonona perheeseen ja heidän elämäänsä.

• Anonyymi

se mitä ne kateuksissaan tuhoaa, saavat sitä tuhoa itse. se mitä hakkaavat menettävät sitä itse, ja mitä kovempaa, menevät sitä kovempaa tulee takaisin.

• Anonyymi

se mitä ne yrittää väkisin viedä, menettävät sen itse, se mihin yrittävät pakottaa hakkaamalla ja sabotoimalla saavat itse pahaa, jos yrittävät alistaa huonoon jotta saavat hyvää muille eikä korvaa asianmukaisesti, se tulee huonona heille itselleen. ja lopulta pahimmat tappaa.

• Anonyymi

se mistä ne vievät, saavat itse juuri sinne pahaa, ei voi hallinoida muita väkisin, ilman suostumusta, ja varastaa ja, hakata, muille, se tulee niille itselle pahana. jos yrittää hakata jonkun huonoon saa, sitä itse. eli laitan kaikille huonoa ja pahaa 🙂 toivottavasti viedään kaikesta ja saavat kaikesta kateellisia samoja iskuja mitä ovat tehneet. antaa paskan kiertää 🙂 itse en ole pahaa, tehnyt, rehellisesti ja ilkein mennyt, en ole mukana siinä teidän touhussa, se mikä on hakattu se hakataan takaisin.

• Anonyymi

jos eivät osaa lopettaa, oma vika, lopulta kuolevat. Kaikki paha tulee heille takaisin, häiriköinti, sabotointi ja varastaminen.

• Anonyymi

Monille miehille puhuminen on vaikea. Meillä sitä on opiskeltu ja mä en anna periksi se on näin, jos ei puhuta sitten ei ole suhdetta! Ennen pitkään tulee vieraat pedot jos asioista ei puhuta!

• Anonyymi

*yhym.. sori, vieraat pedit mutta miksei pedotkin.

• Anonyymi

tehdään jatkossa myös niin yritetään saada tuolle porukalle huonoa, estetään kaikkea, ja jatketaan huonon lähettämistä. kaikkeen mitä tekevät mitä ovat estäneet ja saaneet huonoa, manaan joka päivä heille samaa takaisin. joka kerta kun hakkaatte ja, viette muille, manaan huonoa ja pahaa teille. joka jutussa ei kannata, varastaa, ja huonontaa muiden elämää. annetaan paskan ja, vainon ja huonon kiertää 🙂 kaikessa 😂"nyrkit ja oman käden oikeus kiertämään ja huonontamaan ja, estämään muita".

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2957
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2789
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2776
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      437
      2506
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      152
      1838
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1828
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1395
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      28
      1057
    Aihe