Mies lähistöltä

Sinua olen salaa himoinnut jo kauan. Todella kuuma ja sporttinen komistus. Vetää puoleensa kuin magneetti.
151638
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Missä päin?

Äänestä
  • Mä oon menettänyt jo magnetismin, ei ole osunut ainakaan mitään sellaista tutkaan, josta olisi voinut päätellä jotain tällaista?

Äänestä

Vielä ei ole kummiskaan vetänyt tarpeeksi puoleensa, jotta päätyisi treffeille

Äänestä

Lähistöjä on monenlaisia. Ei yhtään tarkempia tietoja. Miksi sporttinen? Auton varustelu?

Äänestä
  • Niin kuin minä! Tule nainen ovelleni huomenna klo 14. Tarjoan :P

Äänestä

Housut ei pysy vauhdissa mukana:roikkuvat puolijalassa.

Äänestä

Moni mies haluaisi olla magneetti, jos on katseita hyvällä vaihdettu tai tullut muuten vain noteeratuksi.

Äänestä

Kiitos, niin sinäkin.

Äänestä

Käytkö montakin kertaa vuodessa lenkillä itsellesi kirjoitteleva mies?

Äänestä
  • Silloin kun motivoidun. En urheile suoritusten vaan mielentilan tähden. Jos seuraa löytyy (varsinkin kaunista) niin mielelläni.

Äänestä

A-Mies

Äänestä

Tiedän

Äänestä

H nainen sinulla on myös muodot joita himoan kovasti, esittelisit niitä useamminkin senkin kiusoittelija

Äänestä
  • Eihän se muuta teekkään. Aina valmiina, ja niskoja niksauttaa että sopis kikssauttaa.

Äänestä

Jos et osaa asialle mitään tehdä niin sielläpä himoitset keskenäsi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sinua olen salaa himoinnut jo kauan. Todella kuuma ja sporttinen komistus. Vetää puoleensa kuin magneetti.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu