Sinua olen salaa himoinnut jo kauan. Todella kuuma ja sporttinen komistus. Vetää puoleensa kuin magneetti.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Mä oon menettänyt jo magnetismin, ei ole osunut ainakaan mitään sellaista tutkaan, josta olisi voinut päätellä jotain tällaista?
- Anonyymi
Vielä ei ole kummiskaan vetänyt tarpeeksi puoleensa, jotta päätyisi treffeille
- Anonyymi
Lähistöjä on monenlaisia. Ei yhtään tarkempia tietoja. Miksi sporttinen? Auton varustelu?
- Anonyymi
Niin kuin minä! Tule nainen ovelleni huomenna klo 14. Tarjoan :P
- Anonyymi
Housut ei pysy vauhdissa mukana:roikkuvat puolijalassa.
- Anonyymi
Moni mies haluaisi olla magneetti, jos on katseita hyvällä vaihdettu tai tullut muuten vain noteeratuksi.
- Anonyymi
Kiitos, niin sinäkin.
- Anonyymi
Käytkö montakin kertaa vuodessa lenkillä itsellesi kirjoitteleva mies?
- Anonyymi
Silloin kun motivoidun. En urheile suoritusten vaan mielentilan tähden. Jos seuraa löytyy (varsinkin kaunista) niin mielelläni.
- Anonyymi
A-Mies
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
H nainen sinulla on myös muodot joita himoan kovasti, esittelisit niitä useamminkin senkin kiusoittelija
- Anonyymi
Eihän se muuta teekkään. Aina valmiina, ja niskoja niksauttaa että sopis kikssauttaa.
- Anonyymi
Jos et osaa asialle mitään tehdä niin sielläpä himoitset keskenäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331432- 68906
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290799Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 69533