Olin vain Juuassa. Vain ihan vain käymässä. Olin vain siellä puistossa. Vain kävin kyllä kiepissä. Kadotin vain sieluni. Mistä sieluni nyt vain löytäisin?????
Sielu hukassa
15
351
Vastaukset
- Anonyymi
Olit köyhä! Henkisesti rikkaat ajavat uusilla city maastureilla ja välttävät kirkon. Heillä on sielua ostaa jokapäivä uusi kukka Tokmannilta. Ei hautuumaalle, vaan ukon auton renkaasta tehtyyn kehään maantien varteen. Sinun sielusi puhdistuu vain Tokmannin ja Kiepin välillä. Siellä annetaan, siellä köyhille näytetään, mutta kun sinä olet se köyhä..
- Anonyymi
Löysitkö sieluni?
- Anonyymi
Jos sielu katoaa. Osaako sielu tehdä itsestään katoamis ilmoituksen? Olen pylväisiin laittanut katoamis ilmoituksen jossa on kuva sielusta ja puhelin numero jos sielulle haluaa soittaa jos joku haluaa sen etsiä. Odottelen kotona.
- Anonyymi
Etkö tiennyt että sielukas auto on citymaasturi. Turha on muualta sieluaan etsiä. Metsärahoilla vaan autokauppaan niin sielukin palaa.
- Anonyymi
Kenen katumaasturissa sieluni on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen katumaasturissa sieluni on?
Ilmeisesti jossain joka on koko ajan kiepin ja tokmannin välillä.
- Anonyymi
Sieluja vaeltaa entisen tokmannin takana metsässä jokaon hautuumaan takana. Sieltä voit lähteä katsomaan minkälaisessa jurrissa sielusi makaa. moni sielu alkoholistina sielä.
- Anonyymi
Sielu se joka on ihmisen suola, pippuri ja oregano. Gotlerin löysin sieluni ainoasta reiästä jonka voi myös halko täyttää. Gotleri vai dildo kysyi ukkini kuolin vuoteella ennen kuin peräaukko syöpä vei viimeiseen hengenvetoon. Vastasin dildo. Ukki vastasi että Gotler voi olla makeampi.
- Anonyymi
Kun kieppiin menee. Humps ja sielu irtoaa. Olet sieluton nainen tai koira. Katselet esineitä kuiva muonaa ja vaaterekkejä ja anustappeja. Sielusi on eteisessä lähdet pois. Humps saat sielusi takaisin. Olet nainen tai koira anustappi pyllyssä.
- Anonyymi
Kiveksen litistyneenä postilaatikon välissä sielu lepää.
- Anonyymi
Jokainen muistaa kuinka postilaatikon kansi kolahtaa. Miten kolahtaa postilaatikon kansi kun kivekset jätetään väliin?
- Anonyymi
Jospa taifuuni tuo sen takaisin. Oliko sun perse lasissa silloin myrskypäivänä?
- Anonyymi
Sanna on leikannut meiltäkin rahat! Pimeitä marja- ja halkokauppoja on tehty kun maksettuun mökkiin yhteensä ei riitä kahden eläke yht.3200/kk. Ja uus kilpa-maasturi Tokmannille ja kieppiin!
- Anonyymi
Näin kun sun sielu pyöri taifuuni mukana. Jonkun irto perse myös lensi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau263079Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433040Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342886Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432587Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1591891Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251435Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 311207
- 741149