Sielu hukassa

Anonyymi-ap

Olin vain Juuassa. Vain ihan vain käymässä. Olin vain siellä puistossa. Vain kävin kyllä kiepissä. Kadotin vain sieluni. Mistä sieluni nyt vain löytäisin?????

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit köyhä! Henkisesti rikkaat ajavat uusilla city maastureilla ja välttävät kirkon. Heillä on sielua ostaa jokapäivä uusi kukka Tokmannilta. Ei hautuumaalle, vaan ukon auton renkaasta tehtyyn kehään maantien varteen. Sinun sielusi puhdistuu vain Tokmannin ja Kiepin välillä. Siellä annetaan, siellä köyhille näytetään, mutta kun sinä olet se köyhä..

      • Anonyymi

        Löysitkö sieluni?


      • Anonyymi

        Jos sielu katoaa. Osaako sielu tehdä itsestään katoamis ilmoituksen? Olen pylväisiin laittanut katoamis ilmoituksen jossa on kuva sielusta ja puhelin numero jos sielulle haluaa soittaa jos joku haluaa sen etsiä. Odottelen kotona.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Etkö tiennyt että sielukas auto on citymaasturi. Turha on muualta sieluaan etsiä. Metsärahoilla vaan autokauppaan niin sielukin palaa.

      • Anonyymi

        Kenen katumaasturissa sieluni on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen katumaasturissa sieluni on?

        Ilmeisesti jossain joka on koko ajan kiepin ja tokmannin välillä.


    • Anonyymi

      Sieluja vaeltaa entisen tokmannin takana metsässä jokaon hautuumaan takana. Sieltä voit lähteä katsomaan minkälaisessa jurrissa sielusi makaa. moni sielu alkoholistina sielä.

    • Anonyymi

      Sielu se joka on ihmisen suola, pippuri ja oregano. Gotlerin löysin sieluni ainoasta reiästä jonka voi myös halko täyttää. Gotleri vai dildo kysyi ukkini kuolin vuoteella ennen kuin peräaukko syöpä vei viimeiseen hengenvetoon. Vastasin dildo. Ukki vastasi että Gotler voi olla makeampi.

    • Anonyymi

      Kun kieppiin menee. Humps ja sielu irtoaa. Olet sieluton nainen tai koira. Katselet esineitä kuiva muonaa ja vaaterekkejä ja anustappeja. Sielusi on eteisessä lähdet pois. Humps saat sielusi takaisin. Olet nainen tai koira anustappi pyllyssä.

    • Anonyymi

      Kiveksen litistyneenä postilaatikon välissä sielu lepää.

    • Anonyymi

      Jokainen muistaa kuinka postilaatikon kansi kolahtaa. Miten kolahtaa postilaatikon kansi kun kivekset jätetään väliin?

    • Anonyymi

      Jospa taifuuni tuo sen takaisin. Oliko sun perse lasissa silloin myrskypäivänä?

    • Anonyymi

      Sanna on leikannut meiltäkin rahat! Pimeitä marja- ja halkokauppoja on tehty kun maksettuun mökkiin yhteensä ei riitä kahden eläke yht.3200/kk. Ja uus kilpa-maasturi Tokmannille ja kieppiin!

    • Anonyymi

      Näin kun sun sielu pyöri taifuuni mukana. Jonkun irto perse myös lensi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe