https://youtu.be/QRTGaMOA0HA?si=KqJvsZ7-ZM_HFaPm
Teki rikosilmoituksen sossun huoli-ilmot uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Tossa perussuomalaiset tukee uusia yrityksiä
Valetta itse kaupungin hallitus varapuheenjohtaja kävi kyyläämässä
Wäläkyssä, sabotoi sitä kaupugin hallituksessa
Ja aluevaltuutettuna
Perussuomalaiset kaupugin hallitus varapuheenjohtaja valehtelee
11
72
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä valetta koko puhe
- Anonyymi
Olemus iloisen kiereä
Eli haistakaa muut vittu
Ette tue ymmärrä vaeltajan Eräreppua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemus iloisen kiereä
Eli haistakaa muut vittu
Ette tue ymmärrä vaeltajan EräreppuaAinoastaan perussuomalaiset ymmärtää muut ei
Siksi olen perussuomalainen
Muut ei ymmärrä
Nyt kun ollaan hallituksessa ollaan Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
Ja toisaalta uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot vale - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan perussuomalaiset ymmärtää muut ei
Siksi olen perussuomalainen
Muut ei ymmärrä
Nyt kun ollaan hallituksessa ollaan Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
Ja toisaalta uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot valePelkkää paskavaletta kusetusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää paskavaletta kusetusta
Pelkää oman liikkeen edun ajamista
Kaupungin valtuustossa
Hallituksessa
Yrittäjät ry hallitus puheenjohtajana
Ei halua tätä jota syyttää uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Mies mukana ja Warkaus lehti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää oman liikkeen edun ajamista
Kaupungin valtuustossa
Hallituksessa
Yrittäjät ry hallitus puheenjohtajana
Ei halua tätä jota syyttää uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Mies mukana ja Warkaus lehtiNutipää Orpo samanlainen pelle
Purra samoin kokoomus ja perussuomalaiset
Jääny teiniaika jumiin päähän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nutipää Orpo samanlainen pelle
Purra samoin kokoomus ja perussuomalaiset
Jääny teiniaika jumiin päähänJututkin teinitasoa
Tällä kaupugin hallitus varapuheenjohtajalla
Muut ei ymmärrä
Muut ei ymmärrä
Perussuomalaiset ymmärtää
Muut ei ymmärrä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jututkin teinitasoa
Tällä kaupugin hallitus varapuheenjohtajalla
Muut ei ymmärrä
Muut ei ymmärrä
Perussuomalaiset ymmärtää
Muut ei ymmärräKaupungin valtuuston puheenjohtaja kiitos luottamuksesta saatiin Warkaus lehdessä otsikko uhkaa kaupungin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin valtuuston puheenjohtaja kiitos luottamuksesta saatiin Warkaus lehdessä otsikko uhkaa kaupungin
Valtuustoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustoa
Tollaset akat ei tiedä uhkaamisesta mitään jos ei ole katsonut naisen hakkaamista neljä vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaset akat ei tiedä uhkaamisesta mitään jos ei ole katsonut naisen hakkaamista neljä vuotta
Nukut mies heittää juomalasin päähän nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2353545TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee202526Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä51525Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93341425Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel861339Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p801193Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti251152Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211145Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1101084Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu30967