Mitä kertoo miehen motiiveista

Anonyymi-ap

Jos haluaa pitää tutustumisen vain helppona, mutkattomana ja joka ei sisällä yhtään mitään erimielisyyksiä tai draamaa. Heti kun elämä astuu mukaan ja naista kiukuttaa kipujen takia, mies säikähtää ja katoaa

72

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle mutta hetken mietittyäni olen saattanut tehdä hätiköityjä mielikuvia että hän nainen haluaisi eroon minusta. Tuntui vaan niin sillä hetkellä nyt tilanne on vähän solmussa ja voi olla konstikas avata...

      • Anonyymi

        Samassa tilanteessa miehen kanssa. Tosin mies ei ole kertonut miksi asiat ovat solmussa vaikka selvästi tulee vaikutelma siitä. Tässä arvailijan asemassa on ahdistavaa olla ja keskustelutilanteeseen vaikea päästä kun ei nähdä. Hänelle ongelmatilanteista diplomaattinen keskustelu on vierasta toisin kuin minulle. Yhdessä olisi suotavaa katsoa sitä solmua, eikä vain yksin hallita asioita jotka vaikuttaa muidenkin elämään.


      • Anonyymi

        Solmuja voi avata vain jos molemmat sitä haluaa, ei väkipakolla mitään. Konstikkuus voi olla vain tunne, lopulta mikään ei ole hankalaa jos kaksi toisiaan vastaan tulevat valitsevat rohkeuden. Ja lähestyy toista kunnioittaen, ymmärtäen omaa ja toisen näkökulmaa. Aloittajalta ei aikaisempi vastaus.


    • Anonyymi

      Eihän tuo kerro mitään muuta kuin sen perustiedon että naiset ja lapset pitävät kiukuttelua jotenkin heidän hyväksyttävänä ominaisuutena.

      • Anonyymi

        Juu laitoin tuosta aloituksen taannoin ja mitäpä muutakaan siihen tuli vastauksia kuin juurikin kiukkuisilta naisilta jotka eivät siis tietystikään ole kiukkuisia. Lopputulema taisi olla sama kuin elämässä muutenkin että miehen syytä kaikki.


      • Anonyymi

        Etkö sä kestä sitä? Ota mies 😊


      • Anonyymi

        Monet miehet eivät myöskään osaa erottaa kiukuttelua tärkeiden asioiden esille ottamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu laitoin tuosta aloituksen taannoin ja mitäpä muutakaan siihen tuli vastauksia kuin juurikin kiukkuisilta naisilta jotka eivät siis tietystikään ole kiukkuisia. Lopputulema taisi olla sama kuin elämässä muutenkin että miehen syytä kaikki.

        Sillon jos mies ei omaa osuuttansa vastuusta kanna niin silloin se voi näyttää siltä. Miehille ehkä vaikeampaa kohdata niitä epäonnistumisia kun naisille se on luontevampaa.


      • Anonyymi

        Oletko törmännyt ihmiseen joka ei koskaan kiukuttelisi on aina kuin naantalin aurinko ja niin kiltti ettei tunteitaan ikinä näytä tai ilmaise tyytymättömyyttä?


      • Anonyymi

        Oletko jotenki "poikkeuksellinen" kaveri, kun rinnastat nämä ryhmät toisiinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet miehet eivät myöskään osaa erottaa kiukuttelua tärkeiden asioiden esille ottamisesta.

        No siinähän kaivautuu vaikka itse kyhäämäänsä juoksuhautaan, tosiasioita kun ei pakoon pääse. Mutta se on toinen tarina se


    • Anonyymi

      Olet ikisinkku.

      • Anonyymi

        Ja mikä tuli juuri todistettua🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Ikisinkku jos olen surullinen, itken ja näytän surun?


    • Anonyymi

      Tiivistyykö jännitys vai oliko menneen kesän jupinoita.

      • Anonyymi

        Sinulla ei tunnu muuta olevankaan kuin menneen ajan jupinoita nettimiehen höpötyksistä


    • On syytä mennä sinne hetekalla yhdessä heti ensitreffien eli ensitapaamisen päätteeksi, silloin tutustumisvaihe on aamuun mennessä ohi ja päädytään seurusteluvaiheeseen, jossa miehellä on jo enemmän malttia kuunnella kaakatuksia.

    • Anonyymi

      Miehet jotka laittavat naiset jalustalle ottavat takapakkia naisen ollessakin vain ihminen, että oho eihän se olekaan täydellinen nyt pitää ohjelmoida kaikki uusiksi.

      • Anonyymi

        Juu näitä naisten pieruvideoita on hurjasti. Jopa naiset on salaa kuvanneet aviomiehensä reaktioita jollain pierutyynyn tapasella ja siinä näkee miten miehet yllättyy, toiset jopa kakoo oksennusta, kauhistuu, hermostuu. Näitä on todella paljon.
        Elikkä naiset ei ole väärässä jos pelkäävät päästellä oikeita pieruja uuden rakkaansa kanssa tai eivät uskalla käydä kakkosella kun mies on kotosalla.
        Tavallaan liittyy primitiiviseen evoluutiossa.


    • Anonyymi

      Haluaa aikuisen naisen joka ei kiukuttele tuollaisten asioiden takia. Voi sanoa että mulla on nyt huono olo ei sitä tarvitse toiseen purkaa.

      • Anonyymi

        Aikuinen nainenko istuu kuin tikku siinä itsessään? Hiljaa kuin alas painettu ihminen. Oikeus on näyttää vain seesteiseltä ja ruusuiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen nainenko istuu kuin tikku siinä itsessään? Hiljaa kuin alas painettu ihminen. Oikeus on näyttää vain seesteiseltä ja ruusuiselta?

        Kummallinen kommentti. Laitatko saman Suomeksi.


      • Anonyymi

        Älä puhu mitään kipujen vaikutuksista mielialaan noin vähättelevästi-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu mitään kipujen vaikutuksista mielialaan noin vähättelevästi-sivusta

        Mulla on valtavia kipuja. Mutta osaan siltikin käytäytyä. Ei ne toisen syytä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on valtavia kipuja. Mutta osaan siltikin käytäytyä. Ei ne toisen syytä ole.

        Se että sä pystyt pitämään kivut sisälläsi ei tarkoita että kaikki pystyvät. Kipu on yksilöllistä ja sitä voi olla monenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sä pystyt pitämään kivut sisälläsi ei tarkoita että kaikki pystyvät. Kipu on yksilöllistä ja sitä voi olla monenlaista.

        Ei kait niitä nyt tarvii sisällään pitää puhut eriasiasta muttei silti tarvitse kiukutella. Saa olla väsynyt , saa olla alla päin jopa huonolla tuulella muttei saa purkaa toiseen omaa huonoa oloaan. Kyllä aikuinen ymmärtää että jos on paha olla ei jaksa olla pirteä. Enkä ole ihminen joka nyt hirveästi voivottelisi omaan vointiaan toinen kyllä näkee että muhun sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen kommentti. Laitatko saman Suomeksi.

        Minä ainakin ymmärsin ihan hyvin. Vaikutat snadisti antisosiaaliselta. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ymmärsin ihan hyvin. Vaikutat snadisti antisosiaaliselta. Sivusta

        En kyllä ymmärrä tuota? Liittyy mihinkään aiheesta. Se nyt ihan sama miltä sinusta vaikutan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ymmärsin ihan hyvin. Vaikutat snadisti antisosiaaliselta. Sivusta

        Aikuiset ei kiukkua en kattelisi miestäkään joka kiukkuilee. Se on lapsien hommaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen kommentti. Laitatko saman Suomeksi.

        Käy Suomenkielen tunnilla ja voitte suomentaa tuon kommentin siellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait niitä nyt tarvii sisällään pitää puhut eriasiasta muttei silti tarvitse kiukutella. Saa olla väsynyt , saa olla alla päin jopa huonolla tuulella muttei saa purkaa toiseen omaa huonoa oloaan. Kyllä aikuinen ymmärtää että jos on paha olla ei jaksa olla pirteä. Enkä ole ihminen joka nyt hirveästi voivottelisi omaan vointiaan toinen kyllä näkee että muhun sattuu.

        Aivan samasta asiasta puhun. Kiukku=suru=surullinen=huonolla tuulella=itkuinen=paha olla. KUKA ON KERTONUT ETTÄ joku purkaa kiukkua toiseen. EI vaan mies ei kestä sitä että nainen on surullinen ja näytä suruaan kun kiukuttaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy Suomenkielen tunnilla ja voitte suomentaa tuon kommentin siellä.

        Siis miten se liittyy minun kommenttiini? Kerro ole hyvä? Emme tunne toisiamme. Täysin jotenkin asian vierestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samasta asiasta puhun. Kiukku=suru=surullinen=huonolla tuulella=itkuinen=paha olla. KUKA ON KERTONUT ETTÄ joku purkaa kiukkua toiseen. EI vaan mies ei kestä sitä että nainen on surullinen ja näytä suruaan kun kiukuttaa.

        Kiukku ei ole surua se temppuilua ainakin meillä päin mielen osoitusta. Puhu surusta jos tarkoitat surua. Ei tarvitse kestää. Jos ei kestä niin ei kestä. Jokaisella oikeus päättää mitä jaksaa ei ketään voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukku ei ole surua se temppuilua ainakin meillä päin mielen osoitusta. Puhu surusta jos tarkoitat surua. Ei tarvitse kestää. Jos ei kestä niin ei kestä. Jokaisella oikeus päättää mitä jaksaa ei ketään voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa.

        Ei todella tarvitse miehen kestää naisen surua. Eikä miehen tarvitse olla naisen tukena. Ei missään nimessä. Kuka nyt sellaista miestä haluaisikaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todella tarvitse miehen kestää naisen surua. Eikä miehen tarvitse olla naisen tukena. Ei missään nimessä. Kuka nyt sellaista miestä haluaisikaan.

        Ei tarvitse. Ei ole mikään pakko jos ei ole hänellä ei sellaisia tunteita ole. Jos mies välittää niin tuskinpa tuo ongelma on. Jos mies häviää tuollaisen jälkeen ei hän ole rakastunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy Suomenkielen tunnilla ja voitte suomentaa tuon kommentin siellä.

        Ensimmäinen tunti: suomen kieli.


    • Motiivit ovat tasa-tarpeellisesti tässä:

      Miehen on saatava rakastella jotta hän kykenee rakastamaan,
      tytön on saatavat rakkautta jotta hän kykenee rakastelemaan.

    • Anonyymi

      Sen olen oppinut, kannattaa lähteä HETI eri suuntiin, jos tapaa naisen, joka aiheuttaa draamaa, kiukuttelee ja nälvii. Ne ominaisuudet puskee sitä pahemmin esiin, mitä pidempään suhde kestää.

      • Anonyymi

        Väärin.Aina on hyvä syy reakoida voimakkaasti.
        Olen elämässäni seurustellut erilaisten miesten kanssa ja yks mies sai mut raivoon. Eikä ne muut olleet mitään tohvelisankareita.


      • Se on aika varmasti näin. Se on hyvä jos sellainen psykoilu ja skitsoilu tulee nopeasti esiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on aika varmasti näin. Se on hyvä jos sellainen psykoilu ja skitsoilu tulee nopeasti esiin.

        Mutta silti odotat, että nainen sietää sinun jatkuvan negailusi, skitsoilusi, kiukuttelusi, ym. ym.? Get real. Jos odotatte toiselta täydellisyyttä, olkaa sitten jumankauta myös itse täydellisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti odotat, että nainen sietää sinun jatkuvan negailusi, skitsoilusi, kiukuttelusi, ym. ym.? Get real. Jos odotatte toiselta täydellisyyttä, olkaa sitten jumankauta myös itse täydellisiä.

        Kyllä tiedän, että itsessäni on paljon parantamisen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.Aina on hyvä syy reakoida voimakkaasti.
        Olen elämässäni seurustellut erilaisten miesten kanssa ja yks mies sai mut raivoon. Eikä ne muut olleet mitään tohvelisankareita.

        Taidat olla juuri se nälvijä ja vittuilija. Turha hakea käytöksellesi ymmärrystä, kaikkien pitäisi tajuta pysyä tuollaisesta mahdollisimman kaukana. Valitettavasti kaikki miehet eivät sitä heti tajua, jatkavat liian pitkälle, kunnes kaikki räjähtää ja ongelmat ovat moninkertaistuneet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tiedän, että itsessäni on paljon parantamisen varaa.

        Niin, eikös se sinunkin emäntäsi sinun äksyilyn takia lähtenyt kävelemään. Se on hyvä vaatia muilta kaikkea sitä mitä ei itse ole, nuoruutta, kauneutta, timmiä vartaloa, jne.


      • Anonyymi

        Mutta mieheltä samat ominaisuudet on osoitus intohimoisesta luonteesta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juuri se nälvijä ja vittuilija. Turha hakea käytöksellesi ymmärrystä, kaikkien pitäisi tajuta pysyä tuollaisesta mahdollisimman kaukana. Valitettavasti kaikki miehet eivät sitä heti tajua, jatkavat liian pitkälle, kunnes kaikki räjähtää ja ongelmat ovat moninkertaistuneet.

        Luuletko mies ja aloittaja, ettei se näy läpi, että purat näitä nk vaikeita tunteita (hohhoijakkaa) kirjoittelemalla itsesi kanssa kuvitteellista naista sättien?


    • Anonyymi

      Kertoo miehestä sen, että mitä ilmeisimmin väisti kohdallasi luodin, kun ei hyväksy sinulta kipujen varjolla tapahtuvaa prinsessatouhua.

      • Anonyymi

        Väärin. Onni oli toisinpäin. Mies joka ei pysty tukemaan naista kovien kipujen keskellä, ei ole menetys


    • Kuka mitään ylimääräistä draamaa kaipaa? Varsnkin alkuvaiheen kuhertelussa, jos alkaa joku äksyily, niin varmasti nousee niskavillat pystyyn.

      • Anonyymi

        Aivan oikein. Kaikki miehet eivät vaan kykene olemaan naiselle tukena.


      • Anonyymi

        Otat äksyilyn itseesi. Onpa huono itsetunto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein. Kaikki miehet eivät vaan kykene olemaan naiselle tukena.

        Sitä voi perustella että miksi on äksy, mistä johtuu huono olo, ennen ku alkaa vaan tiuskimaan ja äksyilemään varoittamatta. Sitä ei osaa olla empaattinen sellaiselle, jos ei tiedä mistä johtuu. Ja toisekseen, kyllä se jotain kertoo toisesta, jos se huono olo muuttaa sinut äksyilijäksi ja ikään kuin syytät toista siitä että on kipua jossain. Ei se varmasti alkuvaiheessa oikein kiva yllätys ole toiselle. Ihan vastaavasti jos mies alkais äksyillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otat äksyilyn itseesi. Onpa huono itsetunto

        Kyllä sen herkkänä ottaa itseensä, jos ei tiedä miksi toinen on sellainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitä voi perustella että miksi on äksy, mistä johtuu huono olo, ennen ku alkaa vaan tiuskimaan ja äksyilemään varoittamatta. Sitä ei osaa olla empaattinen sellaiselle, jos ei tiedä mistä johtuu. Ja toisekseen, kyllä se jotain kertoo toisesta, jos se huono olo muuttaa sinut äksyilijäksi ja ikään kuin syytät toista siitä että on kipua jossain. Ei se varmasti alkuvaiheessa oikein kiva yllätys ole toiselle. Ihan vastaavasti jos mies alkais äksyillä.

        Kuka on sanonut että on aloittanut äksyilyn varoittamatta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että on aloittanut äksyilyn varoittamatta?

        Ei se silti ole kovin kiva että purkaa heti kumppaniin huonoja oloja. En ihmettele miehen käytöstä juurikaan tuossa kohtaa. Nainen ei katselis samanlaista käytöstä yhtään sen paremmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se silti ole kovin kiva että purkaa heti kumppaniin huonoja oloja. En ihmettele miehen käytöstä juurikaan tuossa kohtaa. Nainen ei katselis samanlaista käytöstä yhtään sen paremmin.

        Ilmankos olet yksin loppuelämäsi. Kuka tuommoista Trumppia haluaisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se silti ole kovin kiva että purkaa heti kumppaniin huonoja oloja. En ihmettele miehen käytöstä juurikaan tuossa kohtaa. Nainen ei katselis samanlaista käytöstä yhtään sen paremmin.

        Se ei ole kumppaniin huonon olon purkamista, ei todellakaan! Jos on paha olla se saa näkyä, saa itkeä jos olo on surullinen. Sitä et kestä naisessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole kumppaniin huonon olon purkamista, ei todellakaan! Jos on paha olla se saa näkyä, saa itkeä jos olo on surullinen. Sitä et kestä naisessa?

        Mä tulkitsin tuon sellaisena toiselle tiuskimisena ja pahan olon purkamisena... Tottakai saa ja pitää itkeä jos on surullinen. Mutta sitten on hyvä kertoa että mistä johtuu, ettei ala syyttää itseään siinä tilanteessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitä voi perustella että miksi on äksy, mistä johtuu huono olo, ennen ku alkaa vaan tiuskimaan ja äksyilemään varoittamatta. Sitä ei osaa olla empaattinen sellaiselle, jos ei tiedä mistä johtuu. Ja toisekseen, kyllä se jotain kertoo toisesta, jos se huono olo muuttaa sinut äksyilijäksi ja ikään kuin syytät toista siitä että on kipua jossain. Ei se varmasti alkuvaiheessa oikein kiva yllätys ole toiselle. Ihan vastaavasti jos mies alkais äksyillä.

        Jos luit aloituksen niim tiedät vastauksen miksi nainen oli surullinen ja huonolla tuulella


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se silti ole kovin kiva että purkaa heti kumppaniin huonoja oloja. En ihmettele miehen käytöstä juurikaan tuossa kohtaa. Nainen ei katselis samanlaista käytöstä yhtään sen paremmin.

        Niin sinä itse muutat aloitusta. Kuka on kertonut että nainen purkaa huonoa oloa kumppaniin? Ei kukaan. Luepa uudestaan.


    • Anonyymi

      Jaa, enpä naisena kyselevä mies tiedä- hylätty pitkät laukat?

    • Anonyymi

      Jos tutustuminen on vaikeaa jo alusta asti, niin se valitettavasti vain signaloi sitä minkälaista se tulee tulevaisuudessakin olemaan.

      En ainakaan itse halua käyttää liikaa vaivaa ja aikaa sellaiseen, minkä tietää olevan kokoajan vaikeaa ja aikaa vievää.

      • Anonyymi

        Kenen elämä ei ole ikinä vaikeaa? Hei se on elämää, koska elämä tulee olemaan vuoroin vaikeaa vuoroin helpompaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen elämä ei ole ikinä vaikeaa? Hei se on elämää, koska elämä tulee olemaan vuoroin vaikeaa vuoroin helpompaa.

        Sehän siin on, elämä tulee olemaan vaikeaa, niin miksi tehdä tutustumisesta alusta asti vaikeaa? Ei minua kiinnosta tuhlata aikaani tutustua ihmiseen, jonka kanssa kaikki on alusta asti vaikeaa, koska se vaikeus tulee näkymään myöhemminkin samalla tavalla.

        Kerrasta oon oppinut sen, että jos nainen on vaikea alusta asti, niin se on vaikea myöhemminkin. Yhdelle totesin etten jaksa enää ja lopetin yhteydenpidon, niin paniikissa alko pommittaan viesteillä että älä mene, oon ihastunut sinuun jne., mutta se oli jo liian myöhäistä kun oma kiinnostukseni lakkasi.

        Sen jälkeen olen päättänyt etten tuhlaa aikaani ikinä enää naiseen joka on vaikea alusta asti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän siin on, elämä tulee olemaan vaikeaa, niin miksi tehdä tutustumisesta alusta asti vaikeaa? Ei minua kiinnosta tuhlata aikaani tutustua ihmiseen, jonka kanssa kaikki on alusta asti vaikeaa, koska se vaikeus tulee näkymään myöhemminkin samalla tavalla.

        Kerrasta oon oppinut sen, että jos nainen on vaikea alusta asti, niin se on vaikea myöhemminkin. Yhdelle totesin etten jaksa enää ja lopetin yhteydenpidon, niin paniikissa alko pommittaan viesteillä että älä mene, oon ihastunut sinuun jne., mutta se oli jo liian myöhäistä kun oma kiinnostukseni lakkasi.

        Sen jälkeen olen päättänyt etten tuhlaa aikaani ikinä enää naiseen joka on vaikea alusta asti.

        Tutustuminen on nimenomaan alusta asti AITOA silloin. Näytellä pitäisi sun mielestä ja peitellä todelliset tunteet ja todellinen olo? Koita nyt ottaa vähön rennommin ei tarvitse itseensä ottaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuminen on nimenomaan alusta asti AITOA silloin. Näytellä pitäisi sun mielestä ja peitellä todelliset tunteet ja todellinen olo? Koita nyt ottaa vähön rennommin ei tarvitse itseensä ottaa.

        Tutustuminen ei todellakaan oo aitoa, jos nainen laittaa esteitä tielle. Koita nyt ottaa järki käteen ja miettiä vähän mitä sanot.

        Jos toinen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja estelee, niin se tekee sitä hyvästä syystä ja en ole vaivautumassa selvittämään miksi, koska se on aina punainen lippu. Naiset joiden kanssa ei oo ollut ongelmia alusta asti, niin niiden seura on ollut paljon mukavempaa, ovat olleet tasapainoisia niin henkisesti, kuin fyysisesti ja tietävät mitä haluavat.

        Olet oikeasti hölmö jos oot sitä mieltä että pitäis väkisten koittaa tutustua johinkin, joka tekee asiat vaikeaksi ja ainoastaan henkisesti keskenkasvuinen tyttö, joka on fyysisesti jo yli 18 vuotias voi ajatella noin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuminen ei todellakaan oo aitoa, jos nainen laittaa esteitä tielle. Koita nyt ottaa järki käteen ja miettiä vähän mitä sanot.

        Jos toinen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja estelee, niin se tekee sitä hyvästä syystä ja en ole vaivautumassa selvittämään miksi, koska se on aina punainen lippu. Naiset joiden kanssa ei oo ollut ongelmia alusta asti, niin niiden seura on ollut paljon mukavempaa, ovat olleet tasapainoisia niin henkisesti, kuin fyysisesti ja tietävät mitä haluavat.

        Olet oikeasti hölmö jos oot sitä mieltä että pitäis väkisten koittaa tutustua johinkin, joka tekee asiat vaikeaksi ja ainoastaan henkisesti keskenkasvuinen tyttö, joka on fyysisesti jo yli 18 vuotias voi ajatella noin.

        Luepa uudestaan aloitus ja sitten vastauksesi. Muokkaat aika räikeästi aloitusta. Kyse ei ole ollut mistään aloituksesta. Älä väritä tekstiä.


    • Anonyymi
      UUSI

      RED FLAG

      Miksi VITUSSA pitäisi vaikeuttaa omaa elämäänsä tutustumalla ihmiseen, tässä tapauksessa jota kiukuttaa?

      IHAN SAIRASTA että joku pitää erimielisyyksiä ja draamaa normaalina?

      Tutustumisen tulee ollakin hauskaa, helppoa ja mutkatonta sekä siihen pyrkiä.

      Jos toinen ei pyri siihen HÄN ON VITUN HYÖDYTÖN.

      Ei siinä "säikähdetä" mitään vaan todetaan että VITUN SÄÄLITTÄVÄ MUIJa ja lähdetään menemään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletpa kiukkuinen 🤭🤭


    • UUSI

      Ei kyllä välttämättä kerro kovinkaan paljon. Tai sitten kertoo ettei ole valmis. Toisaalta on vaan voinut reagoida jotenkin näin..sua ruvennu särkee paljon,ja toinen huomannut että sulla on todella vaikea olla..niin on voinut lähteä miettimään kuinka voi auttaa miettii miettii ja kun älyää ettei voi niiin ei kestä katsoa sun tuskaa.. Kipu potilaana voin sanoa et ei se helpos varmasn ole jonkun sivusta katsoa. Autoin ex kihlattusni leikkauksia ennen ja niiden jälkeen niin sitä huutaa aikanpaljon huomaamatta,ja in ärsyyntynyt vittuuntunut ja kaikkea tuolta puolen palettia..Eli pelkkä sun käytöskin on myös voinut muuttua jos et oo ite vaan huomannut¿

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      373
      4236
    2. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      59
      1846
    3. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      41
      1773
    4. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      214
      1625
    5. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      65
      1576
    6. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      60
      1508
    7. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      28
      1394
    8. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      100
      1257
    9. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      45
      1213
    10. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1200
    Aihe