Janin mielestä asiasta on puhuttu jo liikaa ja mitä aikoo ympäristöministeri? Pitäisikö Purran ja kumppanien uhata hallituksesta lähdöllä, jos ei asian vatvominen lopu?
:)))
https://yle.fi/a/74-20106387
Nyt Jani saa hepulin
17
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä jani?
- Anonyymi
"Solmu" Mäkelä, tämä persujen molopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Solmu" Mäkelä, tämä persujen molopää.
Voisitko hieman tarkentaa? Nimittäin kuka persuista ei ole molopää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko hieman tarkentaa? Nimittäin kuka persuista ei ole molopää?
Sakari Puisto? Fiksu persu, vai onko sellaista olemassakaan?
Anonyymi kirjoitti:
Sakari Puisto? Fiksu persu, vai onko sellaista olemassakaan?
Hänessä olisi ehkä ainesta tulla jopa vakavasti otettavaksi poliitikoksi, jos heittäisi sen persutyperyyden ja peruspersuvalheeet pois.
Mutta mitä hän sitten puhuisi?
- Anonyymi
Turha noista turhista nilviäisistä on enää puhuakaan. Koko tapahtumaa liioiteltiin mediassa valtavasti. Suomessa on tällä hetkelläkin tuhansia merkittävämpiä. Se, että naapuri laittaa roskat väärään roskikseen on suurempi rikos kuin tämä.
- Anonyymi
Niinpä tietysti.
: D - Anonyymi
Pitäisiköhän sinun alkaa "puhua" nyt siitä naapurista roskineen? Ilmoita mediallekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun alkaa "puhua" nyt siitä naapurista roskineen? Ilmoita mediallekin.
EI mediaa kiinnosta paskaakaan oikeat ympäristörikokset. Heitä kiinnostaa vain typerä hömppä. Toimittajathan ovat luonnosta vieraantuneita typeriä kaupunkilaisia. Varsinkin helsinkiläiset toimittajat ovat idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI mediaa kiinnosta paskaakaan oikeat ympäristörikokset. Heitä kiinnostaa vain typerä hömppä. Toimittajathan ovat luonnosta vieraantuneita typeriä kaupunkilaisia. Varsinkin helsinkiläiset toimittajat ovat idiootteja.
Jaahas, että sellaista. Suomen Uutisistako luit?
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, että sellaista. Suomen Uutisistako luit?
Epäilemättä, Suomen Uutiset ja Perussuomalainen eivät ole täysjärkisille tarkoitettukaan.
- Anonyymi
Purra ei kelpuuta maailman tyhmintä Jania ministeriksi, kokoomusloikkari sai toisen salkun Rantasen jäätyä makaamaan kotiin.
- Anonyymi
Peltokangasta kyrsii. Mepiksi ei valittu ja oma puolue ei kelpuuta ministeriksi. Maurin pitäisi varmaan erota puolueesta? Kirkostahan hän jo erosikin, kun se ei vastannut hänen arvojaan.
Haahhaaaaa
- Anonyymi
Onhan siellä pikkuhomo ja Keskisarja siinä hyvät ministeri ehdokkaat ja tietenkin isovauva Jani
- Anonyymi
Ministeriaines on perskokkareissa aika heikkoa.
- Anonyymi
Isovauva on hyvin hyvin vihainen. Ei siksi, että tapahtui ympäristörikos, vaan siksi, että siitä puhutaan. Kyrsiihän se sellainen persua.
- Anonyymi
Toivottavasti maksaja löytyy oikeuskuluillekin muualta kuin veronmaksajista. Pakkohan nämä laittomuudet kuitenkin on tutkia, sanokoot molomäkelä mitä haluaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010657419.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519