Ai että oli taas Hörissä kivaa pitää tekoiloa, huutaa ja örveltää kännissä! Minäkin oksensin jo kello kahdeksan ja meinasin saada ripulin housuin. Rysäytin suolen sinne OP kulmalle ja jatkoin huutamista. Sitä iloani ennen sammumistani kesti puoleen yöhön. Yritin naistakin, mutta eihän se onnistunut. Pari 15 kesäistä siinä tyrkytti itseään, mutta hoksasin että poikakaverinsa kuvasivat. Samat likat makasi sitten srkn talon betonilla parin äijän kanssa. Siinä minäkin oksensin ja onnuin sammumaan juhlahuoneiston nurmelle.
Näitä Hörhiä pitää olla kesällä ainakin viidet! Saa syyn ryypätä ja tapella ja olla vieraissa.
Ai että oli taas Hörissä kivaa pitää tekoiloa, huutaa ja örveltää kännissä! Minäkin oksensin jo kell
17
422
Vastaukset
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Juu ... Ai että oli taas Hörissä kivaa pitää tekoiloa, huutaa ja örveltää kännissä! Minäkin oksensin jo kello kahdeksan ja meinasin saada ripulin housuin. Rysäytin suolen sinne OP kulmalle ja jatkoin huutamista. Sitä iloani ennen sammumistani kesti puoleen yöhön. Yritin naistakin, mutta eihän se onnistunut. Pari 15 kesäistä siinä tyrkytti itseään, mutta hoksasin että poikakaverinsa kuvasivat. Samat likat makasi sitten srkn talon betonilla parin äijän kanssa. Siinä minäkin oksensin ja onnuin sammumaan juhlahuoneiston nurmelle.
Näitä Hörhiä pitää olla kesällä ainakin viidet! Saa syyn ryypätä ja tapella ja olla vieraissa.- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
isot on ongelmat
- Anonyymi
Kiva katella kankoonpeen yrittelijöitä hoippumassa räkäkännis kylillä ja Siilis. Ootte te tyylikkäitä. NOT!
- Anonyymi
Keljuttaako? Meillä on rahaa ja lisää tulee. Ryhdy sinä matuksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keljuttaako? Meillä on rahaa ja lisää tulee. Ryhdy sinä matuksi!
Kolahti näemmä.
- Anonyymi
Ai sinäkö se olit, jonka päälle koirani nosti kinttuaan siinä antellin seinustalla. Sori siitä!
- Anonyymi
just näin ei mikään juhla olemitään ilman kaljaa, lasten vanhemmat kännissä ja lapset aineissa ala-ikäikäisiä lastensuojelun piiriin taas lisää entuudestaan olevien pitkään listaan
- Anonyymi
Viina ilman räyhää on teeskentelyä!
- Anonyymi
Hörhöttäminen ilman naapurin eukon lämmintä syliä on tylsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörhöttäminen ilman naapurin eukon lämmintä syliä on tylsää
Minä tiedän tarkkaan mitä tarkoitat. Olen ollut 6-8 sylissä viiden vuoden höröttämisessä
- Anonyymi
Että siinäpä se hörhöilyn "syvin olemus" sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2712728Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95941