Mies rakkain

Anonyymi-ap

Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥

25

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Niin sitä monesti luulee! Mutta voi olla joskus mahdollistakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei sitä parane polttaakaan, rakastella vaan ja välillä olla vaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tulisit pyllistelemään tohon olisi niin kiva katsoa luista ahteriasi.

      • UUSI

        Onko hän joku luuranko?


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin, toisilla ei ole rasvakerrosta juuri lainkaan, toisille taas siunattu useamman sentin voikerros pintaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toisilla ei ole rasvakerrosta juuri lainkaan, toisille taas siunattu useamman sentin voikerros pintaan.

        Täytyy sanoa et olen onnellinen omasta mielestäni! Hän sanoi että ei kiinnosta tippaakaan et onko kiloja vai ei🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa et olen onnellinen omasta mielestäni! Hän sanoi että ei kiinnosta tippaakaan et onko kiloja vai ei🤗

        * miehestä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onko hän joku luuranko?

        Fitness glamour goddess


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        * miehestä

        Tottahan hän on puhunut. Kyllähän luut kaipaisivat vähän pintaan pehmennystä. Kuka sitä nyt tykkää pelkkiä luita kaluta. Pyöreys herättää positiivisa tunteita. Samoin kun on mistä ottaa kiinni, ei luiskahda niin helposti otteesta yms.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan hän on puhunut. Kyllähän luut kaipaisivat vähän pintaan pehmennystä. Kuka sitä nyt tykkää pelkkiä luita kaluta. Pyöreys herättää positiivisa tunteita. Samoin kun on mistä ottaa kiinni, ei luiskahda niin helposti otteesta yms.

        Itse tykkään miehestä joka on iso🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tykkään miehestä joka on iso🥰

        Mun iso on vain sulle Rakas❤️‍🔥Monet naiset tykkää isosta olen huomannut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tykkään miehestä joka on iso🥰

        Häntä pitää sitten rakkaudella syöttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun iso on vain sulle Rakas❤️‍🔥Monet naiset tykkää isosta olen huomannut.

        Niin onko se sitten tärkeintä onko mies kokonaisuudessaan iso vai pelkkä gulperssonni? Kyllä siinä tarvitaan kokoa muutenkin, että voi naista suojella ja se on varmaan se pääasia. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko se sitten tärkeintä onko mies kokonaisuudessaan iso vai pelkkä gulperssonni? Kyllä siinä tarvitaan kokoa muutenkin, että voi naista suojella ja se on varmaan se pääasia. Sivusta

        Mikä on gulperssonni? 😄 en minä mitään lihakarjaa tässä nyt ole aatellu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on gulperssonni? 😄 en minä mitään lihakarjaa tässä nyt ole aatellu

        Tarkoitin sillä miehen sukuelintä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sillä miehen sukuelintä.

        Sillä paljo mitään suojella, voi napsauttaa hetkessä vaikka hampailla poikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä paljo mitään suojella, voi napsauttaa hetkessä vaikka hampailla poikki.

        Hui😟ei kai nyt sentään. Eikö se ole sellanen lollipop🍭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun iso on vain sulle Rakas❤️‍🔥Monet naiset tykkää isosta olen huomannut.

        Rakas olet varmasti polttavan kuuma ison k*llisi kanssa.. En malta odottaa.. sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet varmasti polttavan kuuma ison k*llisi kanssa.. En malta odottaa.. sivusta

        Ei ole ap kommentti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä paljo mitään suojella, voi napsauttaa hetkessä vaikka hampailla poikki.

        😬😐Justiin niin ja voi mieskin joutua vielä vaaraan. Vauhti voi tipahtaa hetkessä satasesta nollaan jos sexhurjastelee.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei jos kyse minusta ja miehestäni sen tiedän, ja tietysti toivon, uskon miestäni että minä riitän ja olen ikuisesti Hänen ja jän minun, vaikka ketään ei voi omistaa mutta lupauksen yhteisestä elämästä niin kauan kun henki pihisee olemme antaneet toisillemme useasti tässä viime aikoina. Uskon rakkaani sanomaan.❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta kyllä se rakkaus palaa tulessa ja jokapuolella.

    • Anonyymi
      UUSI

      ihmiset on tosi pahoja. myös täällä palstalla. pysykää musta kaukana.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka sä edes oot


    • Anonyymi
      UUSI

      Uskotko sinä itse näihin juttuihisi? Se mies ei tiedä rakkaudestas mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      270
      2447
    2. Sinun ja kaivattusi etunimien

      ensimmäiset kirjaimet kun laittaa yhteen, niin minkä maan maatunnus siitä tulee? Kaksi mahdollisuutta järjestää kirjaime
      Ikävä
      63
      1812
    3. En ole unohtanut sinua nainen

      Kaipaan valtavasti vieläkin. Kaikki jäi ihan kesken, ei päästy alkua pidemmälle. Hellä kosketus&halaus sinulle. Miehel
      Ikävä
      69
      1651
    4. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      25
      1179
    5. Millaiset välit

      Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?
      Ikävä
      88
      1166
    6. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      167
      1124
    7. Mietin vain että

      tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Tuntuu kuin menisin oravanpyörässä ympyrää. Toivon jotakin paljon enemmän.
      Tunteet
      10
      939
    8. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      93
      936
    9. Syksyn juorut ?

      Se on siskot kuulkaas ensi kuun jälkeen kokakuu. Uudet treenit ne bred -filosofian täydentämään taas edessä. Onkohan luv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      930
    10. Rakastan sua

      Aina & ikuisesti ❤️‍🔥 ethän unohda mua
      Ikävä
      34
      878
    Aihe