Joka haluaisi kauniin ja tottelevaisen seksiorjan omaan käyttöön? En ole kokeillut esim. anaalia mutta sun kanssa on pakko jos herra haluaa.
Oon 22v, 175, 65, C 85 ja kaunis ja vaikutan viattomalta mutta ajattelen pervosti.
Saatan "vahingossa" vilautella.
Ehkäorjasi?
Onko pervoa vanhempaa miestä?
11
566
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet ?
- Anonyymi
Painu pervo niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi
Yritä olla vielä hiukan lapsellisempi. Onnistutko?
- Anonyymi
Oikein mieluusti.
M42 Satakunta Ainahan niitä…
- Anonyymi
Kivahan olis saada sinun kaltaisesi blondi orjattareksi.
Olitko Munkasta.?
Vanhempi äijä- Anonyymi
Blondini rannalla..tuhma tyttö..
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondini rannalla..tuhma tyttö..
MhkiTiesin että oot kiimainen,vaikka näytät ulospäin kiltilta tytiltä..
Silliinkin ratikkapysäkillä , ,katseesi oli niin kuuma
Mietit varmaan millainen kyrpä mulla on, eikö blondi?
Mhki
- Anonyymi
No täällä ois mites suhun saa yhteyttä? Oon itä Suomesta
Mispäin narttu on?
- Anonyymi
Oi, kiitos että tuot tähän keskusteluun niin paljon syvällistä sisältöä! Olin juuri miettimässä, miten voisin käyttää aikani huonommin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602