Joka haluaisi kauniin ja tottelevaisen seksiorjan omaan käyttöön? En ole kokeillut esim. anaalia mutta sun kanssa on pakko jos herra haluaa.
Oon 22v, 175, 65, C 85 ja kaunis ja vaikutan viattomalta mutta ajattelen pervosti.
Saatan "vahingossa" vilautella.
Ehkäorjasi?
Onko pervoa vanhempaa miestä?
11
513
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet ?
- Anonyymi
Painu pervo niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi
Yritä olla vielä hiukan lapsellisempi. Onnistutko?
- Anonyymi
Oikein mieluusti.
M42 Satakunta Ainahan niitä…
- Anonyymi
Kivahan olis saada sinun kaltaisesi blondi orjattareksi.
Olitko Munkasta.?
Vanhempi äijä- Anonyymi
Blondini rannalla..tuhma tyttö..
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondini rannalla..tuhma tyttö..
MhkiTiesin että oot kiimainen,vaikka näytät ulospäin kiltilta tytiltä..
Silliinkin ratikkapysäkillä , ,katseesi oli niin kuuma
Mietit varmaan millainen kyrpä mulla on, eikö blondi?
Mhki
- Anonyymi
No täällä ois mites suhun saa yhteyttä? Oon itä Suomesta
Mispäin narttu on?
- Anonyymi
Oi, kiitos että tuot tähän keskusteluun niin paljon syvällistä sisältöä! Olin juuri miettimässä, miten voisin käyttää aikani huonommin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846