Krista Kiuru hoitoon

Anonyymi-ap

Saa kyllä hävetä silmätpäästään.
Se soteseppä voisi jo häipyä hevonvitunkuuseen terrorisoimasta ihmisten yhteisiä asioita.

24

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen sama höyrypää kuunteli salaa kokouksia, kun avustava kaupungin virkamiesoikeusoppinut jätti puhelimen auki kokouspaikalla.
      Joku muu olisi joutunut rautoihin moisesta teosta.
      Demarius pelasti, allahuu akbaar!

      • Anonyymi

        Se on niin turha kuin olla voi !

        Luulisi Porista tulevan parempia mutta ei kun näitä kuparimatoja


    • Anonyymi

      Millähän eväillä tämä on koskaan päässyt mukaan politiikkaan? Toisaalta pääsihän samariinikin pääkanisteriksi. Oli ilmeisesti jauholakkien opiskelijatyttöjen joukkoäänestys, niiden joiden ikä riitti nippa nappa riman yli äänioikeuteen.
      Mitään järkeä tässä ei ollut. Ehkä opimme sen nyt, ehkä emme, montako sataa sukupolvea maksamme samariinihallituksen järjestämiä velkoja. Vähin mitä voisi tehdä, olisi kieltää kaikilta sen aikaisen hallituksen jäseniltä pääsy enää koskaan mihinkään yhteiskunnalliseen virkaan. Mutta eikös vaan, puolet katraasta järjestettiin europarlamenttiin.
      On kyllä mennyt usko koko unioniin, kaikkia helvetin jauholakkeja sielläkin päättää asioista, kun tulevat vielä neuvomaan suomalaisia metsäasiantuntijoita siitä miten metsiä kuuluu hoitaa oikein.
      Niin meillähän on maailman parhaiten hoidettu metsänhoito, kuskit pirut kun vaan
      ajelee etanat hengiltä kiukuspäissään kun ituhippi ei näytä tissejä metsässä vai miten se meni se juttu, ääh.

    • Anonyymi

      Valtiotiet.maist. Krista Kiuru on huippuetevä sosialidemokraatti, puolueensa älykkö. Se ei ole pelkkää huhua, sillä hän itse tietää sen.

      Avaaja voisi itse miettiä, onnistuisiko hän Kristan lailla tuhoamaan suomalaisen terveydenhoidon muutamassa vuodessa ja vain muutamalla miljardilla veronmaksajilta perityllä lisäeurolla.

      Tosin Kristalla oli apulaisena tuhoamisessa valtiotiet.maist. ja nyk. Satakunnan hyvinvoinnin johtajatar. Jännitys ihan tiivistyy, että kuinka nopeasti saadaan tämän hyvinvointipiirin terveydenhoito tuhottua. Ihanko ensimmäisenä Suomessa?

    • Anonyymi

      Ooks sä ap koskaan kuulut narsismista, kaikenlaista emänsänäköstä heiluu politiikassa

    • Anonyymi

      Kaunis tuo Kiuru, ilmeisesti nainen.
      Tosin miehetkin nykyään voivat synnyttää.

    • Anonyymi

      Kiuru ja Berner ovat Suomen suurimpia sopan keittäjiä.

      • Anonyymi

        Bernerillä tosin oli hyvä tarkoitus, Kiurulla ainoastaan suunnaton tarve saada huomiota ja käyttää valtaa.


    • Anonyymi

      Pojat väitti yhdessä kuppilassa että tämä Kiuru olisi päässyt GUINNESS WORLD RECORDS 2024 kirjan sivuille.

      On kuulemma virallisen mittauksen mukaan puhunut 7 min. ja 48 sek. ilman että olisi vetänyt henkeä laisinkaan.

      Minä en tuota uskonut, vaikka pojat väitti kivenkovaan näin olevan, ota siitä nyt selvää.

      • Anonyymi

        Tää on niinkon meirän taloyhtiön prinsessa, puhuu tauotta niin tulee mieleen että se hengittää pyllyn kautta


    • Anonyymi

      Hänellä on nyt oikea demarivirka. Hyvinvointialueen hallituksessa, saa olla näkymättömissä, olla tekevinään työtä, ja valtava palkka juoksee.
      Demarit pitäisi karkottaa kaikista viroista.

      • Anonyymi

        kaikki haittayksilöt pitäisi uunittaa puolueeseen katsomatta


      • Anonyymi

        Krista on päässyt tuhoamansa hyvinvointipiirin hallitukseen. Hyvinvointipiirin johtajana toimii Kristan entinen apulainen, tuhotyön pääarkkitehti ja Kiurun ideologinen emo.
        Hyvin menee, herrat nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krista on päässyt tuhoamansa hyvinvointipiirin hallitukseen. Hyvinvointipiirin johtajana toimii Kristan entinen apulainen, tuhotyön pääarkkitehti ja Kiurun ideologinen emo.
        Hyvin menee, herrat nauraa.

        Tyhmää kansaa.


    • Anonyymi

      Lasse Lehtinen kertoi totuuden demarien Kreml-osastosta, jonka muodostavat rajalakia vastustaneet kuusi kansanedustajaa.

    • Anonyymi

      Krista ja Nazima ovat perussuomalaisten hallituspaikan takuumiehiä ja samalla pitävät demarit ulkona vallan kahvasta.

      • Anonyymi

        Krista = Kysta


    • Anonyymi

      Krista tekee arvokasta työtä: Perussuomalaisista on tullut hallituskelpoinen vastuunkantaja-puolue ja mennyttä aikaa edustavasta demareista sivusta katsoja, joka näivettyy kuten Saksassa.

      • Anonyymi

        Mitä sinäkin Saksan demareista tiedät🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinäkin Saksan demareista tiedät🤣🤣🤣

        Saksan demarit ja Vihreät laittoivat ydinvoimalat kiinni ja sitoivat maan venäläisen nestemäisen kaasun varaan. Hirvittävä virhe ja kannatus romahti .


    • Anonyymi

      Kiurusta en kommentoi kun en häntä tunne, mutta politiikassa häärii muutama haittanarsisti joiden paikka olisi suljettu laitos jollain ulkoluodolla.

      • Anonyymi

        Rajalakia vastustaneet kansanedustajat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajalakia vastustaneet kansanedustajat ?

        Heti alkuun tulee mieleen että ovat ryssän kätyreitä


    • Anonyymi

      Mihin tämä tarvitsee vasureita ja vasuri-demareita ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe