Oletko nainen siis

Anonyymi-ap

Ihastunut vai rakastunut?

82

2899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos ihastunut näin aluksi.

• Anonyymi

No jos on ollut vuoden ihastunut niin eikö se ala muuttua rakkaudeksi? 😘

• Anonyymi

Rakkauden pitäisi olla mahtava asia.
        Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauden pitäisi olla mahtava asia.
        Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa.

Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️
        N > M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️
        N > M

Hieno kirjoitus. Samoin sanoisin hänelle.

• Anonyymi

Niin se on muuttunut. /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N > M

Olisin sinun jos haluaisit. 😞❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin sinun jos haluaisit. 😞❤️

Haluan minä ❤️ vaan en tietenkään tiedä oletko se oikea henkilö kirjoituksesi takana 😞

• Anonyymi

🥰♥️🪷

• Anonyymi

En mie kehtaa sannoo🤭

• Anonyymi

Onneksi meillä on Suomi 24. Kaikki on niin helppoa kertoa täällä.
        On tämä vaan niin taivaallinen paikka tämä S24.

• Anonyymi

en määkään, vaikka oon varmaan jo joskus sanonut... on lipsahtanut 😘

• Anonyymi

Eikö siinä pitäisi tuntea toista vähän enemmän kuin vaan ulkonäöltä?

• Anonyymi

Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa.

Tiedän ja tunnen sen aina kun hänet näen.
        Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.

Moni sivullinen saattaa kummastella ja vähätellä tätä asiaa.
        Näin se vaan näköjään meni omallakin kohdalla.
        Pieni ja mitätön kemia oli heti alkuun olemassa mutta lopulta se pato murtui ja siitä alkoi sisäinen kamppailu tunteiden järkeistämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa minun Murulta <3 On tämä vaikeaa, mutta tunne on ihana ja vahva myös minun puoleltani. En ole sinulle edes vihainen tai kaunainen yhtään mistään koska ei ole aihetta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu

se on sellaista herkkyyttä mitä kaikilta ei löydy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ?

No palstalla ollaan tätä edistetty nyt kesällä.

• Anonyymi

Mulla on vaihdevuodet niin olen sitä sun tätä. Riippuu päivästä.

• Anonyymi

Otan osaa. Minulla ei ole 😁

• Anonyymi

Onneks niihin on se about viistoistavuotta 😂 tulee oleen sairasta mun luonteella. /sivusta

• Anonyymi

Välitän hänestä tosi paljon. Varmasti enemmän kun ikinä aiemmin kenestäkään miehestä. Olen siis todella ihastunut häneen…❤️‍🔥🫶

• Anonyymi

Kerros vähän lisää hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros vähän lisää hänestä?

Etkö lue palstaa. Siellä niitä on.

• Anonyymi

No tuskin oli minulle.
      Eiköhän me nähdä ihan IRL kun tässä aika lähellä toisiamme ollaan melkein päivittäin 😉
      Mutta se R, kysymys.. tuskin olet sinäkään vielä.

• Anonyymi

En ole ainakaan ketään koskaan rakastanut

• Anonyymi

Ei kannata. Rakastumisen tunne on raskasta!

• Anonyymi

Riippuu keneen?

• Anonyymi

Kyllä tämä ihastusta enemmän on, ja himostusta 😁

• Anonyymi

Rakastunut olin. En tiedä enää kun ei olla nähty.

• Anonyymi

Aika paljon ihastunut

• Anonyymi

Mikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän.

Ei tämä nainen ainakaan osaa...

sivusta

• Anonyymi

No ollaan aika samanlaisia tässä asiassa.
      En tiedä johtuuko siitä että on ainakin yksi yhteinen tekijä.
      Sitä vastaan on aika turha taistella 😉
      Eikä olla varattuja, eikä työkavereita, jos taas jollekin iskee tämä dilemma mieleen.
      Vapaita ollaan 🧝🏼‍♀️🧙🏼

• Anonyymi

Eli olette taru sormusten herrassa tällä hetkellä. Ikä oli mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme iättömiä. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosikko töks taas siinä kysymässä viisaita.
        Onko tämä sinun 15 min. ?

• Anonyymi

Et halua kertoa mikä yhteinen tekijä teillä on

• Anonyymi

Olen jo paljon enemmän kuin ihastunut.
      Sivusta.

• Anonyymi

Lähinnä pohdin lähtöä pois. Tämä tilanne sotkee kaiken. Sitten ei nähdä. Sitä varmaan hän toivoo.

• Anonyymi

Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään.
        Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään.

Hänellä voi olla asiat noin sotkussa. Älä kirjoita noin kun et voi tietää kuka nainen tuo on. Osa uskoo sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö lähden kun et osaa puhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö lähden kun et osaa puhua!

Osaatko sinä?

• Anonyymi

Olen ollut jo kolme vuotta rakastunut, eikä loppua näy.

• Anonyymi

Tykästynyt kyballa 💚💚💚💚💚!!!!

• Njäääh, en ole kumpaakaan...

• Anonyymi

Lähinnä varmaankin kyllästynyt ja hakee jännitystä elämään. Ei oikeaa kiinnostusta.

• Anonyymi

Herättelen naiseuttani ennen sitä oikeaa. Aika hyvin sujuu.

• Anonyymi

Krapsuttelet siis vaginaas?

• Anonyymi

Rakastan! Oli ihanaa kohdata sinut. Aistin, etten ole sinulle yhdentekevä.
      Miten lähentyisimme kulta?
      (Meinasin kerran puhelimessa kullitella häntä.)

• Anonyymi

Suoraan.

• Anonyymi

Tämä. Kun tekisi mieli hellitellä.

• Anonyymi

Riippuu kenestä puhutaan

• Anonyymi

Rakastunut! Kun näin sut kauppa reissulla niin sillo ajattelin et tuo mies on se mitä olen etsinyt.

• Anonyymi

💋❤🤍

• Anonyymi

Kyllä täytyy nyt tunnustaa ku unettomana valvon että rakastunut oon❤️🌈 mutta toivottavasti sinä muru nukut siellä etkä valvo niinku minä 😔😴

• Anonyymi

Rakastuin, mutta näen liikaa ongelmia arjen toimivuudessa, ja kuten sanoin, olet jäärä, joten ei siitä mitään tulisi. Liikaa asioita, missä vaaditaan joustoa ja näen sinut hyvin joustamattomana. Näin on ihan hyvä siis.

• Anonyymi

Rakkaalleni❤️arjessa voi tulla erimielisyyttä ja hankausta pitkässä liitossa, ikä kriisiä jopa meille kummallekin, koska nyt olemme jo keski-käisiä ja lapset siirtyvät hiljalleen omilleen. Meillä rakkaani kuitenkin vankka pohja rakkaudentiellä ha toisemme tunnemme hyvin, niin hyvät kuin kehittämistarpeet. Onni on kuitenkin, että haluamme rakastaa vain toisiamme ja tehdä yhteisiä meille tärkeitä asioita yhdessä. Haluamme tukea toisiamme myötä ja vastamäessä ja tarvittaessa antaa myös olkapäätä. Onneksi elämässä kuitenkin ollut ja on enemmän ihania asioita, jonka vuoksi meidän rakkaus toisiimme on ja pysyy. Miehelleni Rakkaudella nyyti.❤️ps.tiedät kuka

• Anonyymi

Hän on minulle rakas. Olisin valmis olemaan vain hänen ja antamaan hänelle kaiken sen mitä naiseltaan toivoo. Mutta koska toinen on tosi rakas niin ymmärrän jos hän ei minua halua ja haluaa tulevaisuuden toisen ihmisen kanssa ❤️ Haluan vain että rakas on onnellinen.

• Anonyymi

Olen ihastustunut tummatukkaisin lyhyisiin miehiin. Kun katson sarjaa, jossa heitä näkee, niin hormoonit alkavat hyrräämään!

• No mieti miksi olisi? Onko mitään merkkejä siitä?

• Anonyymi

Näyttäs olevan pakarat paljaana, sakea karvapehko haarovälissään.
      Nainen makuuni..

• Anonyymi

Jos ei koskaan ole saanut vastakaikua tunteilleen niin se jossain kohti hiipuu ja laantuu pois. Nykyään en tiedä enää mitä tunnen ja kannattaako edes tuntea mitään, ei.

• Anonyymi

Rakastan.

• Anonyymi

Kyllä häntä varmasti rakastan hyvin paljon.

• Anonyymi

Rakastunut olen rakas❤️.

• Anonyymi

Rakastunut olen, ei epäilystäkään.

• Anonyymi

Olen kylläkin mies

• Anonyymi

Olin joskus siinä rajamailla - ignooraminen tappoi sen, olen lähinnä surullinen.

• Anonyymi

nyt on lähetetty vähän teidän toimintss ja jatkuu yhtä kauan. tykkäsittekö?

• Anonyymi

Ihastuttavasti rakastunut ja rakastettavasti ihastunut...Ja valitettavasti, kun vastakaikua ei oikeastaan tule. Paistatelkoon mies minun ihastelussani sitten. Varmaan tuntuu mukavalta hänestä.

• Anonyymi

Mitä jos ei. Epäilen että oma ihastukseni ei haluaisi olla kohde.

• Anonyymi

Korvia myöten rakastunut. Alusta asti. Niin hullua että odotin ja odottelin joskos se siitä olisi mennyt mutta se vain voimistui. Käsittämätöntä.

• Anonyymi

Ei ne naiset koskaan rakastu.

• Anonyymi

En tiedä.
      Haluaisin, että hän tietää, että tuen aina. Puolustan aina. Ei ole mitään, mitä hän voisi tehdä, joka veisi lämmön ja kiinnostuksen. Haluaisin olla lähellä. Haluaisin tehdä hänen puolestaan kaiken. Harmittaa, jos olen tuonut harmia haluamattani vaikkapa paljastamalla itseni.

• Anonyymi

Jotain siltä väliltä.

• Anonyymi

Täytyy sanoa etten kumpaakaan :) Tunnen lämpöä joitakin miehiä kohtaan, voisi olla muutakin mutta ei ole, ainakaan vielä. Ehkä annan itselleni mahdollisuuden rakastua, uskaltaa kun ei tarvitse pelätä sitä psykopaattiporukkaa.

• Anonyymi

Rakastunut olen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      3079
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3040
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2886
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      443
      2587
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      159
      1891
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1848
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1435
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1251
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      31
      1207
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe