Ihastunut vai rakastunut?
Oletko nainen siis
82
2868
Vastaukset
- Anonyymi
No jos ihastunut näin aluksi.
- Anonyymi
No jos on ollut vuoden ihastunut niin eikö se ala muuttua rakkaudeksi? 😘
- Anonyymi
Rakkauden pitäisi olla mahtava asia.
Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden pitäisi olla mahtava asia.
Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa.Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️
N > M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️
N > MHieno kirjoitus. Samoin sanoisin hänelle.
- Anonyymi
Niin se on muuttunut. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️
N > MOlisin sinun jos haluaisit. 😞❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin sinun jos haluaisit. 😞❤️
Haluan minä ❤️ vaan en tietenkään tiedä oletko se oikea henkilö kirjoituksesi takana 😞
- Anonyymi
🥰♥️🪷
- Anonyymi
En mie kehtaa sannoo🤭
- Anonyymi
Onneksi meillä on Suomi 24. Kaikki on niin helppoa kertoa täällä.
On tämä vaan niin taivaallinen paikka tämä S24. - Anonyymi
en määkään, vaikka oon varmaan jo joskus sanonut... on lipsahtanut 😘
- Anonyymi
Eikö siinä pitäisi tuntea toista vähän enemmän kuin vaan ulkonäöltä?
- Anonyymi
Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa.
Tiedän ja tunnen sen aina kun hänet näen.
Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Moni sivullinen saattaa kummastella ja vähätellä tätä asiaa.
Näin se vaan näköjään meni omallakin kohdalla.
Pieni ja mitätön kemia oli heti alkuun olemassa mutta lopulta se pato murtui ja siitä alkoi sisäinen kamppailu tunteiden järkeistämiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Kuulostaa minun Murulta <3 On tämä vaikeaa, mutta tunne on ihana ja vahva myös minun puoleltani. En ole sinulle edes vihainen tai kaunainen yhtään mistään koska ei ole aihetta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu
se on sellaista herkkyyttä mitä kaikilta ei löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ?
No palstalla ollaan tätä edistetty nyt kesällä.
- Anonyymi
Mulla on vaihdevuodet niin olen sitä sun tätä. Riippuu päivästä.
- Anonyymi
Otan osaa. Minulla ei ole 😁
- Anonyymi
Onneks niihin on se about viistoistavuotta 😂 tulee oleen sairasta mun luonteella. /sivusta
- Anonyymi
Välitän hänestä tosi paljon. Varmasti enemmän kun ikinä aiemmin kenestäkään miehestä. Olen siis todella ihastunut häneen…❤️🔥🫶
- Anonyymi
Kerros vähän lisää hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros vähän lisää hänestä?
Etkö lue palstaa. Siellä niitä on.
- Anonyymi
No tuskin oli minulle.
Eiköhän me nähdä ihan IRL kun tässä aika lähellä toisiamme ollaan melkein päivittäin 😉
Mutta se R, kysymys.. tuskin olet sinäkään vielä. - Anonyymi
En ole ainakaan ketään koskaan rakastanut
- Anonyymi
Ei kannata. Rakastumisen tunne on raskasta!
- Anonyymi
Riippuu keneen?
- Anonyymi
Kyllä tämä ihastusta enemmän on, ja himostusta 😁
- Anonyymi
Rakastunut olin. En tiedä enää kun ei olla nähty.
- Anonyymi
Aika paljon ihastunut
- Anonyymi
Mikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän.
Ei tämä nainen ainakaan osaa...
sivusta
- Anonyymi
No ollaan aika samanlaisia tässä asiassa.
En tiedä johtuuko siitä että on ainakin yksi yhteinen tekijä.
Sitä vastaan on aika turha taistella 😉
Eikä olla varattuja, eikä työkavereita, jos taas jollekin iskee tämä dilemma mieleen.
Vapaita ollaan 🧝🏼♀️🧙🏼- Anonyymi
Eli olette taru sormusten herrassa tällä hetkellä. Ikä oli mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme iättömiä. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikko töks taas siinä kysymässä viisaita.
Onko tämä sinun 15 min. ? - Anonyymi
Et halua kertoa mikä yhteinen tekijä teillä on
- Anonyymi
Olen jo paljon enemmän kuin ihastunut.
Sivusta. - Anonyymi
Lähinnä pohdin lähtöä pois. Tämä tilanne sotkee kaiken. Sitten ei nähdä. Sitä varmaan hän toivoo.
- Anonyymi
Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään.
Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään.
Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.Hänellä voi olla asiat noin sotkussa. Älä kirjoita noin kun et voi tietää kuka nainen tuo on. Osa uskoo sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.Tiedätkö lähden kun et osaa puhua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö lähden kun et osaa puhua!
Osaatko sinä?
- Anonyymi
Olen ollut jo kolme vuotta rakastunut, eikä loppua näy.
- Anonyymi
Tykästynyt kyballa 💚💚💚💚💚!!!!
Njäääh, en ole kumpaakaan...
- Anonyymi
Lähinnä varmaankin kyllästynyt ja hakee jännitystä elämään. Ei oikeaa kiinnostusta.
- Anonyymi
Herättelen naiseuttani ennen sitä oikeaa. Aika hyvin sujuu.
- Anonyymi
Krapsuttelet siis vaginaas?
- Anonyymi
Rakastan! Oli ihanaa kohdata sinut. Aistin, etten ole sinulle yhdentekevä.
Miten lähentyisimme kulta?
(Meinasin kerran puhelimessa kullitella häntä.)- Anonyymi
Suoraan.
- Anonyymi
Tämä. Kun tekisi mieli hellitellä.
- Anonyymi
Riippuu kenestä puhutaan
- Anonyymi
Rakastunut! Kun näin sut kauppa reissulla niin sillo ajattelin et tuo mies on se mitä olen etsinyt.
- Anonyymi
💋❤🤍
- Anonyymi
Kyllä täytyy nyt tunnustaa ku unettomana valvon että rakastunut oon❤️🌈 mutta toivottavasti sinä muru nukut siellä etkä valvo niinku minä 😔😴
- Anonyymi
Rakastuin, mutta näen liikaa ongelmia arjen toimivuudessa, ja kuten sanoin, olet jäärä, joten ei siitä mitään tulisi. Liikaa asioita, missä vaaditaan joustoa ja näen sinut hyvin joustamattomana. Näin on ihan hyvä siis.
- Anonyymi
Rakkaalleni❤️arjessa voi tulla erimielisyyttä ja hankausta pitkässä liitossa, ikä kriisiä jopa meille kummallekin, koska nyt olemme jo keski-käisiä ja lapset siirtyvät hiljalleen omilleen. Meillä rakkaani kuitenkin vankka pohja rakkaudentiellä ha toisemme tunnemme hyvin, niin hyvät kuin kehittämistarpeet. Onni on kuitenkin, että haluamme rakastaa vain toisiamme ja tehdä yhteisiä meille tärkeitä asioita yhdessä. Haluamme tukea toisiamme myötä ja vastamäessä ja tarvittaessa antaa myös olkapäätä. Onneksi elämässä kuitenkin ollut ja on enemmän ihania asioita, jonka vuoksi meidän rakkaus toisiimme on ja pysyy. Miehelleni Rakkaudella nyyti.❤️ps.tiedät kuka
- Anonyymi
Hän on minulle rakas. Olisin valmis olemaan vain hänen ja antamaan hänelle kaiken sen mitä naiseltaan toivoo. Mutta koska toinen on tosi rakas niin ymmärrän jos hän ei minua halua ja haluaa tulevaisuuden toisen ihmisen kanssa ❤️ Haluan vain että rakas on onnellinen.
- Anonyymi
Olen ihastustunut tummatukkaisin lyhyisiin miehiin. Kun katson sarjaa, jossa heitä näkee, niin hormoonit alkavat hyrräämään!
No mieti miksi olisi? Onko mitään merkkejä siitä?
- Anonyymi
Näyttäs olevan pakarat paljaana, sakea karvapehko haarovälissään.
Nainen makuuni.. - Anonyymi
Jos ei koskaan ole saanut vastakaikua tunteilleen niin se jossain kohti hiipuu ja laantuu pois. Nykyään en tiedä enää mitä tunnen ja kannattaako edes tuntea mitään, ei.
- Anonyymi
Rakastan.
- Anonyymi
Kyllä häntä varmasti rakastan hyvin paljon.
- Anonyymi
Rakastunut olen rakas❤️.
- Anonyymi
Rakastunut olen, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Olen kylläkin mies
- Anonyymi
Olin joskus siinä rajamailla - ignooraminen tappoi sen, olen lähinnä surullinen.
- Anonyymi
nyt on lähetetty vähän teidän toimintss ja jatkuu yhtä kauan. tykkäsittekö?
- Anonyymi
Ihastuttavasti rakastunut ja rakastettavasti ihastunut...Ja valitettavasti, kun vastakaikua ei oikeastaan tule. Paistatelkoon mies minun ihastelussani sitten. Varmaan tuntuu mukavalta hänestä.
- Anonyymi
Mitä jos ei. Epäilen että oma ihastukseni ei haluaisi olla kohde.
- Anonyymi
Korvia myöten rakastunut. Alusta asti. Niin hullua että odotin ja odottelin joskos se siitä olisi mennyt mutta se vain voimistui. Käsittämätöntä.
- Anonyymi
Ei ne naiset koskaan rakastu.
- Anonyymi
En tiedä.
Haluaisin, että hän tietää, että tuen aina. Puolustan aina. Ei ole mitään, mitä hän voisi tehdä, joka veisi lämmön ja kiinnostuksen. Haluaisin olla lähellä. Haluaisin tehdä hänen puolestaan kaiken. Harmittaa, jos olen tuonut harmia haluamattani vaikkapa paljastamalla itseni. - Anonyymi
Jotain siltä väliltä.
- Anonyymi
Täytyy sanoa etten kumpaakaan :) Tunnen lämpöä joitakin miehiä kohtaan, voisi olla muutakin mutta ei ole, ainakaan vielä. Ehkä annan itselleni mahdollisuuden rakastua, uskaltaa kun ei tarvitse pelätä sitä psykopaattiporukkaa.
- Anonyymi
Rakastunut olen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222684
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101805Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131760Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311755Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1731691- 331366
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171115Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551068Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36948