Ihastunut vai rakastunut?
Oletko nainen siis
82
2967
Vastaukset
- AnonyymiNo jos ihastunut näin aluksi. 
- AnonyymiNo jos on ollut vuoden ihastunut niin eikö se ala muuttua rakkaudeksi? 😘 - AnonyymiRakkauden pitäisi olla mahtava asia. 
 Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rakkauden pitäisi olla mahtava asia. 
 Oikeasti se on raastavaa ja repivää tuskaa.Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️ 
 N > M
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️ 
 N > MHieno kirjoitus. Samoin sanoisin hänelle. 
- AnonyymiNiin se on muuttunut. /sivusta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin. Sitä se on. Repivää ja raastavaa. Kun toinen henkilö tuntuu niin oikealta. Hän tuli elämääni kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun sitä vähiten odotin. Hän on näyttänyt minulle arvoni, sen mitä ansaitsen. Mutta hän ei kuitenkaan ole minun. Tuskin tulee koskaan olemaan. Vaan olen hänelle erittäin kiitollinen siitä että hänen ansiostaan löysin taas itseni ❤️ 
 N > MOlisin sinun jos haluaisit. 😞❤️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisin sinun jos haluaisit. 😞❤️ Haluan minä ❤️ vaan en tietenkään tiedä oletko se oikea henkilö kirjoituksesi takana 😞 
- Anonyymi🥰♥️🪷 

- AnonyymiEn mie kehtaa sannoo🤭 - AnonyymiOnneksi meillä on Suomi 24. Kaikki on niin helppoa kertoa täällä. 
 On tämä vaan niin taivaallinen paikka tämä S24.
- Anonyymien määkään, vaikka oon varmaan jo joskus sanonut... on lipsahtanut 😘 

- AnonyymiEikö siinä pitäisi tuntea toista vähän enemmän kuin vaan ulkonäöltä? - AnonyymiToiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa. Tiedän ja tunnen sen aina kun hänet näen. 
 Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toiset ihmiset tuntee toisensa vaikka eivät sanoisi sanaakaan. Harvinaista on mutta näitä tapauksia on olemassa. Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tiedän ja tunnen sen aina kun hänet näen. 
 Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Moni sivullinen saattaa kummastella ja vähätellä tätä asiaa. 
 Näin se vaan näköjään meni omallakin kohdalla.
 Pieni ja mitätön kemia oli heti alkuun olemassa mutta lopulta se pato murtui ja siitä alkoi sisäinen kamppailu tunteiden järkeistämiseen.
 Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Kuulostaa minun Murulta <3 On tämä vaikeaa, mutta tunne on ihana ja vahva myös minun puoleltani. En ole sinulle edes vihainen tai kaunainen yhtään mistään koska ei ole aihetta :) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mutta täällä sivulla ne tuntee rakkaansa näkemättäkin. Sitä mie oon kummastellu se on sellaista herkkyyttä mitä kaikilta ei löydy 
 Sen varassahan me ollaan tätä suhdetta eteenpäin viety koko ajan. Sitä ei ymmärrä jos ei ole itse kokenut.Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuonka kauan olette vieneet suhdetta eteenpäin ? No palstalla ollaan tätä edistetty nyt kesällä. 

- AnonyymiMulla on vaihdevuodet niin olen sitä sun tätä. Riippuu päivästä. - AnonyymiOtan osaa. Minulla ei ole 😁 
- AnonyymiOnneks niihin on se about viistoistavuotta 😂 tulee oleen sairasta mun luonteella. /sivusta 

- AnonyymiVälitän hänestä tosi paljon. Varmasti enemmän kun ikinä aiemmin kenestäkään miehestä. Olen siis todella ihastunut häneen…❤️🔥🫶 - AnonyymiKerros vähän lisää hänestä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerros vähän lisää hänestä? Etkö lue palstaa. Siellä niitä on. 

- AnonyymiNo tuskin oli minulle. 
 Eiköhän me nähdä ihan IRL kun tässä aika lähellä toisiamme ollaan melkein päivittäin 😉
 Mutta se R, kysymys.. tuskin olet sinäkään vielä.
- AnonyymiEn ole ainakaan ketään koskaan rakastanut - AnonyymiEi kannata. Rakastumisen tunne on raskasta! 

- AnonyymiRiippuu keneen? 
- AnonyymiKyllä tämä ihastusta enemmän on, ja himostusta 😁 
- AnonyymiRakastunut olin. En tiedä enää kun ei olla nähty. 
- AnonyymiAika paljon ihastunut - AnonyymiMikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikä on isosti ihastumisen ja rakastumisen ero? Missä kulkee se raja. Naiset osaa vastata tähän. Ei tämä nainen ainakaan osaa... 
 sivusta

- AnonyymiNo ollaan aika samanlaisia tässä asiassa. 
 En tiedä johtuuko siitä että on ainakin yksi yhteinen tekijä.
 Sitä vastaan on aika turha taistella 😉
 Eikä olla varattuja, eikä työkavereita, jos taas jollekin iskee tämä dilemma mieleen.
 Vapaita ollaan 🧝🏼♀️🧙🏼- AnonyymiEli olette taru sormusten herrassa tällä hetkellä. Ikä oli mikä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli olette taru sormusten herrassa tällä hetkellä. Ikä oli mikä? Olemme iättömiä. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli olette taru sormusten herrassa tällä hetkellä. Ikä oli mikä? Tosikko töks taas siinä kysymässä viisaita. 
 Onko tämä sinun 15 min. ?
- AnonyymiEt halua kertoa mikä yhteinen tekijä teillä on 

- AnonyymiOlen jo paljon enemmän kuin ihastunut. 
 Sivusta.
- AnonyymiLähinnä pohdin lähtöä pois. Tämä tilanne sotkee kaiken. Sitten ei nähdä. Sitä varmaan hän toivoo. - AnonyymiEi toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään. 
 Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään. 
 Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.Hänellä voi olla asiat noin sotkussa. Älä kirjoita noin kun et voi tietää kuka nainen tuo on. Osa uskoo sinua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei toivo ja mikään ei ole pahasti sotkussa.Rauhassa saa olla ja mies ei velvoita häneltä mitään. 
 Elä hetkessä ja opettele nauttimaan tilanteista.Tiedätkö lähden kun et osaa puhua! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tiedätkö lähden kun et osaa puhua! Osaatko sinä? 

- AnonyymiOlen ollut jo kolme vuotta rakastunut, eikä loppua näy. 
- AnonyymiTykästynyt kyballa 💚💚💚💚💚!!!! 
- Njäääh, en ole kumpaakaan... 
- AnonyymiLähinnä varmaankin kyllästynyt ja hakee jännitystä elämään. Ei oikeaa kiinnostusta. 
- AnonyymiHerättelen naiseuttani ennen sitä oikeaa. Aika hyvin sujuu. - AnonyymiKrapsuttelet siis vaginaas? 

- AnonyymiRakastan! Oli ihanaa kohdata sinut. Aistin, etten ole sinulle yhdentekevä. 
 Miten lähentyisimme kulta?
 (Meinasin kerran puhelimessa kullitella häntä.)- AnonyymiSuoraan. 
- AnonyymiTämä. Kun tekisi mieli hellitellä. 

- AnonyymiRiippuu kenestä puhutaan 
- AnonyymiRakastunut! Kun näin sut kauppa reissulla niin sillo ajattelin et tuo mies on se mitä olen etsinyt. - Anonyymi💋❤🤍 

- AnonyymiKyllä täytyy nyt tunnustaa ku unettomana valvon että rakastunut oon❤️🌈 mutta toivottavasti sinä muru nukut siellä etkä valvo niinku minä 😔😴 
- AnonyymiRakastuin, mutta näen liikaa ongelmia arjen toimivuudessa, ja kuten sanoin, olet jäärä, joten ei siitä mitään tulisi. Liikaa asioita, missä vaaditaan joustoa ja näen sinut hyvin joustamattomana. Näin on ihan hyvä siis. - AnonyymiRakkaalleni❤️arjessa voi tulla erimielisyyttä ja hankausta pitkässä liitossa, ikä kriisiä jopa meille kummallekin, koska nyt olemme jo keski-käisiä ja lapset siirtyvät hiljalleen omilleen. Meillä rakkaani kuitenkin vankka pohja rakkaudentiellä ha toisemme tunnemme hyvin, niin hyvät kuin kehittämistarpeet. Onni on kuitenkin, että haluamme rakastaa vain toisiamme ja tehdä yhteisiä meille tärkeitä asioita yhdessä. Haluamme tukea toisiamme myötä ja vastamäessä ja tarvittaessa antaa myös olkapäätä. Onneksi elämässä kuitenkin ollut ja on enemmän ihania asioita, jonka vuoksi meidän rakkaus toisiimme on ja pysyy. Miehelleni Rakkaudella nyyti.❤️ps.tiedät kuka 

- AnonyymiHän on minulle rakas. Olisin valmis olemaan vain hänen ja antamaan hänelle kaiken sen mitä naiseltaan toivoo. Mutta koska toinen on tosi rakas niin ymmärrän jos hän ei minua halua ja haluaa tulevaisuuden toisen ihmisen kanssa ❤️ Haluan vain että rakas on onnellinen. 
- AnonyymiOlen ihastustunut tummatukkaisin lyhyisiin miehiin. Kun katson sarjaa, jossa heitä näkee, niin hormoonit alkavat hyrräämään! 
- No mieti miksi olisi? Onko mitään merkkejä siitä? 
- AnonyymiNäyttäs olevan pakarat paljaana, sakea karvapehko haarovälissään. 
 Nainen makuuni..
- AnonyymiJos ei koskaan ole saanut vastakaikua tunteilleen niin se jossain kohti hiipuu ja laantuu pois. Nykyään en tiedä enää mitä tunnen ja kannattaako edes tuntea mitään, ei. 
- AnonyymiRakastan. 
- AnonyymiKyllä häntä varmasti rakastan hyvin paljon. 
- AnonyymiRakastunut olen rakas❤️. 
- AnonyymiRakastunut olen, ei epäilystäkään. - AnonyymiOlen kylläkin mies 

- AnonyymiOlin joskus siinä rajamailla - ignooraminen tappoi sen, olen lähinnä surullinen. 
- Anonyyminyt on lähetetty vähän teidän toimintss ja jatkuu yhtä kauan. tykkäsittekö? 
- AnonyymiIhastuttavasti rakastunut ja rakastettavasti ihastunut...Ja valitettavasti, kun vastakaikua ei oikeastaan tule. Paistatelkoon mies minun ihastelussani sitten. Varmaan tuntuu mukavalta hänestä. - AnonyymiMitä jos ei. Epäilen että oma ihastukseni ei haluaisi olla kohde. 

- AnonyymiKorvia myöten rakastunut. Alusta asti. Niin hullua että odotin ja odottelin joskos se siitä olisi mennyt mutta se vain voimistui. Käsittämätöntä. 
- AnonyymiEi ne naiset koskaan rakastu. 
- AnonyymiEn tiedä. 
 Haluaisin, että hän tietää, että tuen aina. Puolustan aina. Ei ole mitään, mitä hän voisi tehdä, joka veisi lämmön ja kiinnostuksen. Haluaisin olla lähellä. Haluaisin tehdä hänen puolestaan kaiken. Harmittaa, jos olen tuonut harmia haluamattani vaikkapa paljastamalla itseni.
- AnonyymiJotain siltä väliltä. 
- AnonyymiTäytyy sanoa etten kumpaakaan :) Tunnen lämpöä joitakin miehiä kohtaan, voisi olla muutakin mutta ei ole, ainakaan vielä. Ehkä annan itselleni mahdollisuuden rakastua, uskaltaa kun ei tarvitse pelätä sitä psykopaattiporukkaa. 
- AnonyymiRakastunut olen. 
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410111
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307981
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään574156
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi613105
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077