Kokoomus ja Perussuomalaiset syrjinnän vastaisen ja tasa-arvo kampanja

Anonyymi-ap

Kappale, John Lennon

Esittely

Sanoitukset

Kuuntele

Muut äänitte

Kuvittele, ettei ole taivasta Se on helppoa, jos yrität Ei helvettiä alla meidän yläpuolellamme, vain taivas

Kuvittele, että kaikki ihmiset elävät tänään Ah

Kuvittele ettei ole maita Ei ole vaikeaa tehdä mitään tappamista tai kuolemaa eikä myöskään uskontoa

Kuvittele, että kaikki ihmiset elävät rauhassa sinä

Saatat sanoa, että olen unelmoija, mutta en ole ainoa, jonka toivon, että jonain päivänä liität joukkoomme ja maailma tulee olemaan yhtä

Kuvittele ei omaisuutta Mietin pystytkö Ei tarvitse ahneutta tai nälkää Miesten veljeys

Kuvittele, että kaikki ihmiset jakavat koko maailman sinulle

Jokaisesta suomalaisesta tulee osa suomalaista yhteiskuntaa tulee kuulluksi arvostetuksi ja nähdyksi ja kunnioitetuksi

5

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääministeri Orpo varasti syrjinnän vastaisen ja tasa-arvo kampanjan idean John Lennon imagine kappaleesta

• Anonyymi

Kokoomus Kaisa Hartikainen Herranen
        Pääministeri Orpo tää on hyvä tää
        John Lennon imagine
        Pääministeri Orpo juu
        Otetaan siitä tää syrjinnän vastainen ja yhdenvertaisuuden tasa-arvon kampanjan idea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus Kaisa Hartikainen Herranen
        Pääministeri Orpo tää on hyvä tää
        John Lennon imagine
        Pääministeri Orpo juu
        Otetaan siitä tää syrjinnän vastainen ja yhdenvertaisuuden tasa-arvon kampanjan idea

Ketä te luulette kusettavanne?
        Ette ainakaan minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä te luulette kusettavanne?
        Ette ainakaan minua

Pääministeri Orpo kopsasi
        John Lennon imagine kappaleesta idean omaan syrjinnän vastaisen ja yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon kampanjaansa perussuomalaiset kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri Orpo kopsasi
        John Lennon imagine kappaleesta idean omaan syrjinnän vastaisen ja yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon kampanjaansa perussuomalaiset kanssa

Ei mitään omaa ole perussuomalaiset ja kokoomus hallituksella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe