En ole sinusta puhunut kenellekään

Anonyymi-ap

Enkä ikinä kertoisi kenellekään, että käyn tällaisella palstalla ja kuvittelen sinut sinne. Minuahan pidettäisiin harhaisena. Toivottavasti sinä et ole se, joka väitti naisen puhuneen palstasta ja sinusta muille. Ihan naurettava ajatuskin. Eikä minulla ole ketään niin läheistä että puhuisin tunteistani.

25

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle sä nyt sit juttelet muka🤔

• Anonyymi

Kuulostat ap todella manipuloivalta. Luot hänelle negatiivistä kuvaa siitä minkälainen hän olisi, jos olisi toiminut kuten on kerrot. Hyödyt siis siitä, jos hän pitää suunsa kiinni teidän jutusta ja kokee huonommuutta itsestään. Eiköhän miehellä ole täysi oikeus kertoa asioistaan muille ja tuossa tilanteessa jopa suotavaa. Ehkä mies voisi tuoda esiin ne asiat joita salaat ja olet tehnyt…

• Anonyymi

Siinä vasta itse pimeä tapaus. Onko ihan terveen paperit vielä toistaiseksi?

• Anonyymi

En lukenut viestiäsi, vain ensimmiäsen lauseen ja tuo toinen vastaus oli sivusta. En manipuloi ketään. Olet oikeasti tyhmä jos luet niin. Et vaan pidä siitä mitä kirjoitin. Kyllä, sinua tai minua pidetään harhaisena, jos aletaan selittää että joku kaipaa meitä anonyymipalstalla. Sellaiset jotka ei käy täällä pitäisi meitä huIIuina. Sinä et kiinnosta minua yhtään, joten en lue sinua kokonaan.

• Anonyymi

Ei narsisteilla olekaan ketään kenenkä kanssa puhua tunteistaan

• Anonyymi

Minä en ole narisisti ja jos sinä et tiedä aiheeasta mitään. Narsisti tarvitsee ympärilleen ihmisiä, joille puhua kaikesta. Se jo todistaa etten ole naristi. Sinä lapsonen et edes tiedä mikä narsisti on. Turhaan loukkaannuit aloituksesta.

• Anonyymi

Narsisti tarvitsee hallittavia. Narisistilla on pakko olla uhreja, läheisiä jotka ovat hänen vaikutuspiirissään. Narsistilla on erittäin paljon kavereita ja ystäviä, joita kiusata. Älä käytä tuota sanaa kun et selvästi ymmärrä mitä se tarkoittaa. Täällä palstalla on pyörinyt linkki mistä pääset tutustumaan narsismiin. Narsismi ei tarkoita sitä, että ihminen eläisi yksin. Olet käsittänyt asian väärin.

• Anonyymi

Minulla on läheisiä, mutta minä en puhu heille tunteistani. En vaan halua. Puhun tunteistani vain sille ketä kohtaan ne on. Tässä tapauksessa ei ole ihan syvällisiin päästy irl.
        Tällaisesta palstasta puhuminen ulkopuolisille olisi minusta typerintä mitä ihminen voi tehdä.

Etsin sinulle sen narsismilinkin niin pääset tutustumaan aiheeseen.Selvästi tuo käsitemaailmasi on vähän lapsen asteella vielä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Niin, mutta se ei voisi elää kuten esimerkiksi minä. Ei voisi. Sillä pitää olla se haareminsa jossain lähellä. Minä taas olen ihminen, joka tarvitsee yksinoloa ja omaa tilaa ja riittää että läheiset on jossain 10000 km säteellä.

• Anonyymi

itel palstapoifrendi.

• Anonyymi

😅😄jollain on kyllä järjettömän mahtava huumorintaju🎖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😄jollain on kyllä järjettömän mahtava huumorintaju🎖

nii no mulle tämä palsta on ollu alusta asti kevyttä hauskanpitoa vaa,. joillai menny yllättävän tunteisiin ja esitetty eksää ja mua ja mitä ikinä raivottu minkä keretty ..:DD sivulliset tykkäävät hämmentää mutta eipä ole meikämaikin onkelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii no mulle tämä palsta on ollu alusta asti kevyttä hauskanpitoa vaa,. joillai menny yllättävän tunteisiin ja esitetty eksää ja mua ja mitä ikinä raivottu minkä keretty ..:DD sivulliset tykkäävät hämmentää mutta eipä ole meikämaikin onkelma

Nämä siis sivusta kaikki tässä.

• Anonyymi

Kaukana todellisuudesta nämä arvostelijat. Yhdellä joku narsisti kompleksi jota se tunkee joka väliin 😁
      Toinen harhaluulonen tunkee mukaan omia angstejaan 😁
      On taas niin teiniä niin teiniä!
      Huomaa kun koulut loppu, alkaa tämä kypsymättömien paranoidi kommentointi muiden viesteihin!
      Tai sitten joku on puhunut kelkasta jo aikasemmin.

• Anonyymi

Samaa mieltä olen. Kun kirjoitin että minua pidettäisiin harhaisena niin se satutti muutamaa kovinta kuvittelijaa täällä. Tottahan se on. Vaikka se kaivattu täällä olisikin, niin kyllä sellaiset pitäisi harhaisena, jotka ei täällä itse käy. Ihan tarpeettomasti alkoi haukkua nuo lapsentasollle jääneet. Yhtä en edes lukenut kun aloitti niin vmäisesti. Ei tuollaiset kitisijät vaikuta minuun mitenkään, ihan tyhjän sössöttäjiä noi on.

• Anonyymi

Niin ja sori kirjoitusvirheeni tuolla kommenteissa. Istun nojatuolissa läppäri sylissä ja vasen käsin on jumissa käsinojaa vasten. Huono asento :) ap

• Anonyymi

Täällä on tosi kieroja ihmisiä. Jotkut sanoo että näillä on itsellään niin paha olla että purkavat pahaa oloaan toisiin. Ei se ole noin. Ihmiset nauttivat kun saavat toisia kiusata, loukata, arvostella, provosoida ja haukkua. Se on siis yksinkertaisesti pahuutta.

• Anonyymi

Juuri näin👍

• Anonyymi

Onko täällä pakko olla sitten?

• Anonyymi

Mitä ylipäätään ajattelet tästä palstailusta ja koko sotkusta? Tuottaako ahdistusta?

Mieheltä

• Anonyymi

En koe tätä noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tätä noin.

En koe ahdistavana. Tää on kuin fb yhtä mutua kaikki. Fbs voit olla kuka vaan. Kaikki on feikkii. Säpöt ja kaikki. Numerot ym feikkii. Mitä välii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe ahdistavana. Tää on kuin fb yhtä mutua kaikki. Fbs voit olla kuka vaan. Kaikki on feikkii. Säpöt ja kaikki. Numerot ym feikkii. Mitä välii

Jengit tuuttaa kuus nolla henkkarit sulle. Mitä.välii.

• Anonyymi

Tämä
      "toivottavasti sinä et ole se, joka väitti naisen puhuneen palstasta ja sinusta muille. "
      viittaa johonkin mitä luin palstalla viime viikolla. Aloitus on siis jatkoa täällä palstalla kirjoitettuihin. Turha tästä on kenenkään suuttua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2785
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      433
      2346
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2225
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2080
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      139
      1732
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      23
      1265
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1174
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe