Aimo lähti.. ikävä jäi.. istun lahoilla portailla tihku sateessa ja muistelen meidän yhteistä aikaa.. kyynelten virta, sitä ei voi estää. Aimo lähti jonkun simon kylän naisten naurattajan matkaan joka on kuulema oikee Don Juon, semmonen kikolo jolla on luotto kortit ja kaikki... minä en semmosta tarvi, koska mulla on kahisevaa.. (tuulipuku)
Muutto auto kulkee tossa mun edessä
Aimon sohva ja lipasto sen kyydissä
Mul ois ollu kilju satsi käymässä..
Mut se ei oo sua varten..
Mikäs tässä? Nää on näitä
Pidelly kyynelii ja pieruja näitä
En enää välitä, tai niin mä väitän
Mut mä oon miettiny sua joka päivä.
Sä luulit et en ollu valmis varmaan
Mut kyl mäkin oisin voinu sulle perää antaa
Pieru lento suukot sulle tuskin enää auttaa
Kun joku rivitaloon ehti sut jo saattaa..
Ja mä kuulin, et sul on häitä pidelly
Mä luulin, et oisin siinä ite nyt sun kaa,
mut sut saa joku, kuka olikaan fakin Arska Saarinen..?
Ain mietin, et kantaisit mun nimee
se ois piirretty meidän hautakiveen aikanaan,
mut sut saa joku muu, nii onnee vaa fakin Rouva Saarinen!
Onnee vaan Rouva Saarinen
2
286
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan vottonen, olen tulla hulluksi,
Aimo niin kuin nuori kansan laulu, vaatteen riisuu uumiltaan... viinaa täynnä naama taulu, odottelee onneaan... yöttömässä yössä simon kylässä valvoo tuijottaen hurmuriaan... ilmaiseksi hälle vaan tarjoo piukeata peppuaan.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867