Olen aloitteleva nuori metsästäjä ja etsiskelisin tästä lähialueelta metsästys maastoja.
Missä metsästää nurmijärvellä tai sen lähi alueella
4
192
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Kannattaa kysellä lähi metsästysseuroista mahdollisuuksia osallistua vaikkapa vieraskortilla metsästykseen.
Tunnen jonkinverran asuinseutuasi ja sielläpäin metsästän säännöllisesti.
Nimiä ei täällä varmaan sen kummemmin saa sanoa, mutta nurmijärven ja jokelan välimaastossa on eräs herneen viljelijä jonka pelloille pääsi aikanaan muunmuassa kyyhkypassiiin pelkästään viljelijätä luvan kysymällä. Ei ollut minkään seuran maata. Nyt en tiedä onko tilanne sen suhteen muuttunut. Kysyvä ei eksy.
Huom. Tät palstaa trollaa metsästystä vihaava metsästyksen vastustaja joka varmaan tapansa mukaan kohta sinulllekin kirjoittaa jotain palstalta tuttua öyhötystä välillä esiintyen metsästäjänä, joten jätä hänet huomiotta.
Ei muuta kuin tiedustele alueen seuroilta, niin varmasti nuorena pääset kuvioihin mukaan. Mukavaa syksyä! - Anonyymi
Tähän ketjuu saattaa tulla viestejä n.s itseää metsästäjiks sanovilta, älä uskoa kaikkea,,, parempi niin.
- Anonyymi
Höpö höpö, taasen on puna-viherideologisti vauhdissa 😂️. Eläinten tappaminen on hieno harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, taasen on puna-viherideologisti vauhdissa 😂️. Eläinten tappaminen on hieno harrastus.
Kuten aloittajalle sanoin tässä näet palstan trollin eli metsästyksen vastustajan keskustelun tason kaksi viestiä ja itsensä kanssa käydyn monologin mikäli kukaan ei vastaa hänen trollauksiinsa.
Sama tulee jatkumaan tämänkin viestin jälkeen tuntomerkkeinä "olen metsästäjä ja tapan eläimiä" jota ryyditetään yleisesti metsästäjiä mustamaalaamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749