Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.
Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.
9
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hupsista hui hai!
Ehkä et taida ymmärtää, miten olet pilannut tämän pallomahaisen homokaverisi elämän?
Sinä käytännössä julkaisit sen, oikein vaatimalla vaadit, kuka tämä kusipää oikeasti on..- Anonyymi
Kiitos kommentistasi, tuo pohdintapäätelmä on julkaistu jo aiemmin.
- Anonyymi
Jaa jos joku tuntematon vaatimalla vaatii, että hyppää kaivoon toki voit hypätä, sinne mutta kyllä se vastuu kuitenkin on sinulla, ja yksin sinulla, puskajussukka.
- Anonyymi
Nyt sitä muka ei puskista huudellaan, pitkästä aikaa tosin smurffina.
- Anonyymi
Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.
Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.
Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi.Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla.Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.
Minulla ei todellakaan oli osaa eikä arpaa näihin riitoihin kun kenen tahansa kirjoitukset kuvitellaan minun tekemiksi tilanne on mikä on, ja olen siihen syytön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297656Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937244Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287159Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t716316Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66300Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1105675Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa685300Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475180Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943