Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.

Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.

9

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hupsista hui hai!

      Ehkä et taida ymmärtää, miten olet pilannut tämän pallomahaisen homokaverisi elämän?

      Sinä käytännössä julkaisit sen, oikein vaatimalla vaadit, kuka tämä kusipää oikeasti on..

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi, tuo pohdintapäätelmä on julkaistu jo aiemmin.


      • Anonyymi

        Jaa jos joku tuntematon vaatimalla vaatii, että hyppää kaivoon toki voit hypätä, sinne mutta kyllä se vastuu kuitenkin on sinulla, ja yksin sinulla, puskajussukka.


    • Anonyymi

      Nyt sitä muka ei puskista huudellaan, pitkästä aikaa tosin smurffina.

      • Anonyymi

        Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.

        Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.

        Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi.

        Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
        Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
        Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla.

        Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.

        Minulla ei todellakaan oli osaa eikä arpaa näihin riitoihin kun kenen tahansa kirjoitukset kuvitellaan minun tekemiksi tilanne on mikä on, ja olen siihen syytön.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe