Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.

Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.

9

280

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hupsista hui hai!

Ehkä et taida ymmärtää, miten olet pilannut tämän pallomahaisen homokaverisi elämän?

Sinä käytännössä julkaisit sen, oikein vaatimalla vaadit, kuka tämä kusipää oikeasti on..

• Anonyymi

Kiitos kommentistasi, tuo pohdintapäätelmä on julkaistu jo aiemmin.

• Anonyymi

Jaa jos joku tuntematon vaatimalla vaatii, että hyppää kaivoon toki voit hypätä, sinne mutta kyllä se vastuu kuitenkin on sinulla, ja yksin sinulla, puskajussukka.

• Anonyymi

Nyt sitä muka ei puskista huudellaan, pitkästä aikaa tosin smurffina.

• Anonyymi

Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.

Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Smurffiksi kirjautumalla on selvitettävissä kuka on smurffina, joten ei puskissa.

Smurffiksi ei kykene puskahuutelijat kuten 2010 ja Laiffi.

Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
        Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaan sitä rekisteröityä nimimerkkiä käy ilmi kuka siellä on takana ja missä?
        Koska rekisteröityyn nimimerkkiin tarvitaan suomalainen puhelinnumero, niin Posson taka-ajatus on saada ylläpidolta viranomaisten avulla selville se puhelinnumero, jotta hän pääsisi etsimään henkilöstä kaikki tiedot ja aloittamaan häiriköintikampanjansa, koska täystampiona hän ei näe omaa osuuttaan asiassa laisinkaan vaan kuvittelee ettei hän itse ole aloittanut tätä leikkiä, jossa jää aina hopealle ja se syö miestä rotan lailla.

Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että minun motiivi on hommata herjoista ja valheista lainmukaiset tuomiot, ja saada asiakirjat julkisiksi, tämä on olennaista en ole kiinnostunut ketään kiusaamaan, voin vakuuttaa että ylläpito ei aina mitään ilman että poliisi niitä pyytää, ja oikeuslaitos antaa luvan tietojen keräämiseen luovuttamiseen, niin 2010 kuin laiffilan osoitteet sijaitsee thaimaassa, truen nettiavaruusessa, ja leasing tietoja on pyydetty kaksikertaa thaimaan poliisilta virka-apuna mutta tulokset sieltä näyttää olevan laihat, mutta jos ei toimi kaivetaan tiedot muuta kautta.

Minulla ei todellakaan oli osaa eikä arpaa näihin riitoihin kun kenen tahansa kirjoitukset kuvitellaan minun tekemiksi tilanne on mikä on, ja olen siihen syytön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      153
      914
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      503
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      500
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      271
      476
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      40
      438
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      418
    15. 21
      412
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    17. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      33
      408
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    Aihe