masokistisin melontaseura?

Anonyymi-ap

Olen edelleen masokisti. Aloitin aikoinaan viestiketjun "paras vene kärsimyksen maksimointiin?" mutta nyt on alkanut tuntua siltä etten löydä purjehduksesta "sitä jotain". Päätin ruveta melomaan. Nyt olisi tarkoituksena löytää mahdollisimman paljon tavalla tai toisella sielua hiertävä melontaseura, johon voisin liittyä. Ilmapiirin tulee olla toksinen, jäsenistön kuppikuntaistunutta ja toiminnan epätoimivaa. Mikäli seuran kalustolla saa vielä itsensä hankaliin tilanteisiin, sen parempi. Tiedotuksen tulee takkuilla jolloin voin olla Onnellisen Pihalla Kaikesta lähes aina. Seuran retkien tulee suuntautua hyttysiä inisevin ryteiköihin ja liejuisiin rantoihin. Talousasioiden retuperäisyys on plussaa sekin. Ehdotuksia?

11

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama trolli taas siis. Älkää ruokkiko...

      • Anonyymi

        Ite olet trolli, mukamas jotain valtuuksia sanoa kuka mitäkin kommentoi.


    • Anonyymi

      ... ja heiluteltuani epäergonomista melaa vuoden verran tulin valituksi hallitukseen. Nyt mulla on edessäni intressiristiriita, priorisoinko oman masokismini vai ns. seuran yleisen edun. Vetelin viimeisimpään tilinpäätökseen näiden päämäärien välille ison yhtäsuuruusmerkin, joka saattaa näyttäytyä alhaisilla tietoisuusfrekvensseillä ihan joltain muulta operandilta.

    • Anonyymi

      Parhaaseen lopputulokseen pääset perustamalla oman seuran. Esittämäsi tavoitteet täyttyvät vaikket ottaisi seuraasi yhtään jäsentä.

      • Anonyymi

        Valitettavasti ry:n perustaminen ei onnistu yksin. Pitäisi siis ensin löytää pari muutakin masokistista melojaa. Voin kuvitella kulmakarvojen kohoamisen Patentti- ja rekisterihallituksessa jos yhdistyksen säännöt painottavat kärsimyksen maksimointia joka käänteessä - tosin PRH saisi tilaisuuden tuottaa bumerangeillaan lisäkärsimystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ry:n perustaminen ei onnistu yksin. Pitäisi siis ensin löytää pari muutakin masokistista melojaa. Voin kuvitella kulmakarvojen kohoamisen Patentti- ja rekisterihallituksessa jos yhdistyksen säännöt painottavat kärsimyksen maksimointia joka käänteessä - tosin PRH saisi tilaisuuden tuottaa bumerangeillaan lisäkärsimystä.

        Kuka sanoi, että yhdistyksen pitäiai olla rekisteröity?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi, että yhdistyksen pitäiai olla rekisteröity?

        Rekisteröimättömän yhdistyksen perustaminen on liian helppoa.

        Aloittajalle sanoisin että kyllä melominen on aivan liian helppo ja halpa tapa nauttia meriluonnosta ja vaikea kuvitella muuta harrastusseuraa kuin purjehdusseura missä ihmissuhteet pääsisivät hiertämään oikein kunnolla. Tietenkin jos päättää lähteä syksyllä oikein huonon sään aikaan merelle melomaan huonoilla ja vailinaisilla varusteilla ja yöpyy puuttomilla ulkoluodoilla varusteet märkinä ilman tulentekomahdollisuutta voi päästä hyvään fiilikseen. Tuossakin on kuitenkin vaarana, että sää selkeneeja pääsee nauttimaan upeasta auringonlaskusta tranglian lämmittäessä itse pyydystgetystä lohesta tehtyä soppa, siinä kyllä voisi tunnelma lässähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröimättömän yhdistyksen perustaminen on liian helppoa.

        Aloittajalle sanoisin että kyllä melominen on aivan liian helppo ja halpa tapa nauttia meriluonnosta ja vaikea kuvitella muuta harrastusseuraa kuin purjehdusseura missä ihmissuhteet pääsisivät hiertämään oikein kunnolla. Tietenkin jos päättää lähteä syksyllä oikein huonon sään aikaan merelle melomaan huonoilla ja vailinaisilla varusteilla ja yöpyy puuttomilla ulkoluodoilla varusteet märkinä ilman tulentekomahdollisuutta voi päästä hyvään fiilikseen. Tuossakin on kuitenkin vaarana, että sää selkeneeja pääsee nauttimaan upeasta auringonlaskusta tranglian lämmittäessä itse pyydystgetystä lohesta tehtyä soppa, siinä kyllä voisi tunnelma lässähtää.

        Rekisteröitävän yhdistyksen perustaminen on käytännössä yhtä helppoa - seura kun pitää perustaa ennen kuin sen voi rekisteröidä. Voihan sitä yrittää rekisteröidä, ja epäonnistua ensimmäiset 24 vuotta, niin saa siitäkin byrokratiasta kaiken ilon irti. Jos virkamies heikkona hetkenään menee hakemuksen hyväksymään, niin heti tietysti sitten sääntömuutos vireille.

        Seuran kotipaikaksi ja kalustovajan sijainniksi tietysti korpi jonkun tiettömän taipaleen päässä, jossa lähin vesistö puolikkaan päivämatkan päässä kajakkia perässä vetäen on jokin suonsilmä jossa mahtuu juuri ehkä puolieskimon tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröitävän yhdistyksen perustaminen on käytännössä yhtä helppoa - seura kun pitää perustaa ennen kuin sen voi rekisteröidä. Voihan sitä yrittää rekisteröidä, ja epäonnistua ensimmäiset 24 vuotta, niin saa siitäkin byrokratiasta kaiken ilon irti. Jos virkamies heikkona hetkenään menee hakemuksen hyväksymään, niin heti tietysti sitten sääntömuutos vireille.

        Seuran kotipaikaksi ja kalustovajan sijainniksi tietysti korpi jonkun tiettömän taipaleen päässä, jossa lähin vesistö puolikkaan päivämatkan päässä kajakkia perässä vetäen on jokin suonsilmä jossa mahtuu juuri ehkä puolieskimon tekemään.

        Vihdoinkin joku on ymmärtänyt koko homman pointin. Vielä muutama samanhenkinen lisää ja seura on jo lähes pystyssä.


    • Anonyymi

      Naureskeleva kassanhoitaja lipuessaan yhdistyksen varallisuus mukanaan kohti auringonlaskua.

    • Anonyymi

      Seuran pankkiasiat tulee ehdottomasti keskittää Nordeaan. Saadaan taatusti nauttia kaatuilevista verkkopankeista, ehkä tilien yllättävästä tyhjenemisestä ja sadistisesta asiakaspalvelu-dominoista. Nordean kriisiviestinnästä X:ssa voidaan nauttia ja kärsiä 24/7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe