Olen varmaan jonkinsortin autisti

Anonyymi-ap

Kiinnostun satunnaisesti ihme aiheista, sitten kaikki vapaa-aika menee näiden aiheiden pakonomaiseen tutkimiseen/opiskeluun, kunnes uusi aihe ponnahtaa jostain esiin ja vanha menettää merkityksensä. Pyörä pyörii.

Jos osaisin kanavoida tämän kiinnostuksen ja pakkomielteen, jonka kehitän satunnaisesti johonkin hyödylliseen, niin se olisi valtava voimavara.

:).

18

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osaan varmaan samaistua. On asperbergeriä ja add/adhd epäilyjä diagnooseiksi asti, mutta ilman lääkettä pärjännyt kun syö vain hyvin.

Eri mielenkiinnon kohteet ja kaikki spesifisti informaatio aiheista, ne täytyy yhdistää ja kokonaisuus paljastuu kuin itsestään.👍

• Anonyymi

Älkää diagnosoiko itseänne ja toisia

• Anonyymi

Jaa no mulle se oli pelastus joten ethän jaa neuvoja joka vaikeuttaa entisestää autisminkirjon ihmisten elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no mulle se oli pelastus joten ethän jaa neuvoja joka vaikeuttaa entisestää autisminkirjon ihmisten elämää

Ei kukaan sinua pakota neuvoja noudattamaan. Älä uhriudu kirjosi kanssa. Et ole maailman napa, vaikka sinulla on sairaus. Jokaisella on oma kortensa kannettavana, kuten sanotaan.

Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan sinua pakota neuvoja noudattamaan. Älä uhriudu kirjosi kanssa. Et ole maailman napa, vaikka sinulla on sairaus. Jokaisella on oma kortensa kannettavana, kuten sanotaan.

Sivusta.

Oletko toisin sanoen huomiokatkets jopa tästä hymiömiehen siis m i e h e n oletusta erityispiirteestä? Kaikkea sitä lukee🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko toisin sanoen huomiokatkets jopa tästä hymiömiehen siis m i e h e n oletusta erityispiirteestä? Kaikkea sitä lukee🤭

En ole, mutta sinä tunnut olevan, kun änkeät joka paikkaan. Valitettavasti sinulla vaan ei ole koskaan mitään uutta sanottavaa mihinkään. Taitaa sulla tosiaan dementia olla, kuten joku täällä kirjoitti.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, mutta sinä tunnut olevan, kun änkeät joka paikkaan. Valitettavasti sinulla vaan ei ole koskaan mitään uutta sanottavaa mihinkään. Taitaa sulla tosiaan dementia olla, kuten joku täällä kirjoitti.🤭

Ei sinullakaan ole mitään muuta sanottavaa samoja fraaseja toistat samalle hemmolle ja tappelet sen kansaa huomiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.

Autismi ei ole sairaus, vaan ominaisuus. - sivusta

• Anonyymi

Kuulostaapa tutulta

• Anonyymi

Eilen tuli Yleltä piilevät kyvyt -ohjelma, joka on osa isompaa sarjaa, joka kertoo autistien elämästä. Olen jo aiemmin nähnyt jonkun jakson, mutta mielenkiinnolla seurasin eilisessä ohjelmassa mukana olleita. Aika hurjia kykyjä näillä ainakin ohjelmassa mukana olleilla.

• Anonyymi

Autismi on tätä nykyä muotisana. Jokainen haluaa olla erikoinen, ei vaan kaikki siihenkään pysty 😉

• Anonyymi

Minusta nuo diagnoosit on ihan turhia. Sinulla on mukavaa tekemistä. Hyvä.

• Anonyymi

Palstaguben mukava tekeminen on tasan tänne kirjoittelu, arvon fasilitaattori

• Anonyymi

Olen tästä samaa mieltä. Kun määrittää itsensä joksikin, menettää potentiaalin olla enemmän. Vaikkei juuri nyt pysty joihinkin asioihin, ei ole pakko asennoitua siten, että ei koskaan pysty. Mutta ei myöskään kannata odottaa itseltään enempää kuin mihin pystyy, se aiheuttaa vain masennusta.

• Anonyymi

Mä oon burgeri ja jumala 🛐. Burgeri ELI jumala 💪. Liitän kaiken kaikkeen ja käännän jokaisen kiven. Näen lisäksi jokaisen ihmisen lävitse eli sen kuka feikkaa / on itsensäpettäjä ja kuka on aito ehta lojaali oma itsensä.

• Anonyymi

Normaalia tuo on, et sä siihen autistin nimityksiä tarvii itsellesi.

• Anonyymi

Kuulostaa söpöltä. Mistä aiheista olet ollut kiinnostunut?

• Anonyymi

Taidat mies todella pitää itsesi kanssa jutustelua söpönä. Ei kullan muu voi olla noin sökö päästään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe