Meidän piti tänään nähdä. Lupasin sen sinulle ja olen äärimmäisen pahoillani meille siitä että ei osuttu nyt. Olen kaivannut sinua pitkään ja hartaasti, niin ei mukavin tunne kun tällainen sattui.
Odotan näkemistäsi enemmän kuin mitään muuta. Kaipaan sinua
Aina🤍❤️
Anteeksi...
10
297
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko olla kiltti ja ystävällinen.
- Anonyymi
Miksi kysyt tuollaista? 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt tuollaista? 🙁
Toivon vain että oot kun paha mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vain että oot kun paha mieli
Kyllä olen. ❤️
- Anonyymi
Hmmmm… missä meidän piti nähdä?
- Anonyymi
Ei pitänyt nähdä?.. toki en kyllä muistakkaan juur mittään etenkään mitä mä täällä öykkäröin tai ”sovin”
- Anonyymi
Nähdään kesällä 2026. Se on moro
- Anonyymi
Milloin sitten näemme ensi kerran? En ole katoamassa minnekään. Viikonloppuna tosin mökillä, joten voi mennä ensi viikkoon.
- Anonyymi
Osumme samoille kiertoradoille mahdollisesti
2026 vuoden jälkeen mies...
Naiselta Sivusta. - Anonyymi
Palstalupauksilla ei ole pskankaan väliä. Niitä omii aina joku väärä eli teet niin tai näin nin omija pettyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit264048Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2993524TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.292411Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372309- 1382061
- 551906
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1201791Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:81505Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21393Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi191290