Hyvää yötä toivotan! ❤️ Olet aina sydämessäni, joka hetki.
Mieheltä
Kauniille pienelle naiselle
40
720
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko mitään muuta
- Anonyymi
Ajattelee pitkää naista.
- Anonyymi
Tuostapa tunnistaakin hyvin kenelle...
- Anonyymi
en ole pieni ! ohi !!
- Anonyymi
Rakas ❤️❤️❤️🥹
- Anonyymi
Love You! ❤️😘
- Anonyymi
Onko kovinkin pieni, sellainen taskuun sopiva? :)
- Anonyymi
Awww on hän joskus ainakin ollut ihan oikeastikin niin pieni. :) Sivusta m-n
- Anonyymi
Toivon että minulle ♥️♥️♥️
Olet myöskin minun ajatus ensimmäinen ja viimeinen - Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
Hyvä yötä myös yhdelle pitkälle Miehelle joka sydämessä asustaa ❤️ toivon ettei sieltä koskaan poistu.
Unessa tavataan!
Ainoasi- Anonyymi
En poistu,meidän katseet kohtas sen muutaman sekunnin, kun nousit tuolista silloin talvella;se lyhyt aika riitti kertomaan tarvittavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En poistu,meidän katseet kohtas sen muutaman sekunnin, kun nousit tuolista silloin talvella;se lyhyt aika riitti kertomaan tarvittavan.
Rakas muistan hyvin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen tuskin edes muistaa sellaista 🤣
- Anonyymi
En tajuta mitä vittia pitkät miehet näkee pakastekalkkunoissa ..
Pienissä naisissa!!!
- Anonyymi
Mietin tänään, että onkohan ne pedoja jotka tykkää vain pienistä naisista...
- Anonyymi
Sellaista aitoa ja oikeaa naista, joka ei olisi joskus elämässään ollut pieni niin tuskin on ollut koskaan edes olemassakaan. Sivusta
- Anonyymi
Taitaa olla sun fantasiat noi pedot.
No jollain iskee öisin ne päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista aitoa ja oikeaa naista, joka ei olisi joskus elämässään ollut pieni niin tuskin on ollut koskaan edes olemassakaan. Sivusta
Että voit mahduttaa itsesi mukaan silloin kun olit vielä pieni, vaikka et ollut silloin vielä NAINEN 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voit mahduttaa itsesi mukaan silloin kun olit vielä pieni, vaikka et ollut silloin vielä NAINEN 😁
Enkä ole edelleenkään NAINEN. 😁
- Anonyymi
Lyhyet miehet tietysti tykkää lyhyistä pienistä naisista.Isot ,pitkät on minun mielestäni pedoja.Pitää kuitenkin muistaa jotta muodokkaat pienet naiset on naisen näköisiä.
Pienet laudat tai tasapaksut on lapsen näkösiä ja kiinnostaa pedareja.
Onhan näitä pieniä naisia poliisin peiteoperaatiossa saalistamassa pedareita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyet miehet tietysti tykkää lyhyistä pienistä naisista.Isot ,pitkät on minun mielestäni pedoja.Pitää kuitenkin muistaa jotta muodokkaat pienet naiset on naisen näköisiä.
Onhan näitä pieniä naisia poliisin peiteoperaatiossa saalistamassa pedareita.Hys hys tollasista ! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sun fantasiat noi pedot.
No jollain iskee öisin ne päälle.Ja sinäkö olet öisin skitsoilemassa jostain syystä, että juuri sinusta puhutaan? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä pieniä naisia poliisin peiteoperaatiossa saalistamassa pedareita.Sun logiikan mukaan näköjään pedofiilin määrittää vaan ihmisen koko. Oletko sä mahdollisesti joku eunukki? -sivusta
- Anonyymi
Okei Shakira on 157 cm , Anna Abreu 153 cm, Kylie Minogue 152 cm, Anastacia 157 cm,Christina Aguilera 156 cm,Missy Elliott 155 cm,Samantha Fox 155 cm,
Geri Halliwell 155 cm. Esimerkiksi. Itseäni lähestynyt aina keskivertoa pitemmät miehet yli 180cm olen 153 cm. En tiedä mikä siinä on. Näkee varmaan paremmin kaula-aukosta sisään. 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä pieniä naisia poliisin peiteoperaatiossa saalistamassa pedareita.Meinaatko, että tuo sinun tuo pelkkä pinnallinen pedofiili peruste voisi mennä jopa lainsäädäntöön asti? Ja miten meinasit korvata sen sitten mahdollisesti nykyisille aikuisille pariskunnille, joissa nainen on ehkä pienitissisenä ja pienempänä muutenkin suurempi tissisempi, kuin mies, jolla ei tissit edes samalla tavalla kasva, kuin ehkä jumppaamalla?? Sivusta
- Anonyymi
Voitko kehua
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu jollekin
- Anonyymi
Tulee tosi paha mieli kun on itse
Amatsooni eikä tämä
Perkelern yliarvostettu luukasa rumia
Alipaino rääpäle ilman muotoi
Ikauneusihanbe mitä miehet haluas ja arvostaa ...
Naurattaa ja vituttas varsink kun.pidenpi nainen ei kelpaa edes pitkälle miehelle vaan
Sekin hankkii mieluuminnkyseisen pakastekalkkunan eikä oikeadti naista vierelleen
Et joo rakasta vain sitä.luukasaa...
Siitä vain . Ja tee osa naisista tosi surullisiksi!
Kun et mitään ajattele ! - Anonyymi
Missäs kaunis pieni on❤️
- Anonyymi
Voisitko viimein arvostaa ja
Rakastaa minua pitkää nastasi etkä etsiä seuraa lähinmä vitsin kokoisista ihmisistä ? - Anonyymi
Kiitos 💞 Säkin oot top5 joukossa. 😘
- Anonyymi
Olet minulle tärkeä. Vaikka nyt tulee aika ettei nähdä, niin olisin onnellinen jos pitäisit muuten yhteyttä.
🧡🧡🧡- Anonyymi
Voitko sinä ❤️❤️❤️ pitää myös?
- Anonyymi
Miksi tulee aika, että ette näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulee aika, että ette näe?
Elämän kiireitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sinä ❤️❤️❤️ pitää myös?
Voisin, mutta on jäänyt tunne ettet tykkää viestitellä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän kiireitä...
Töistä poissa hetken?
- Anonyymi
Hänen nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töistä poissa hetken?
Toisesta paikasta poissa. Emme ole samassa työpaikassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007