Sanon hänelle jo valmiiksi tänne:
Hyvää syksyä, tulevaa joulua, talvea,
uuttavuotta, pääsiäistä, vappua, kevättä, kesää, juhannusta, keskikesää yms yms. hyvää jatkoa, mukavaa tulevaa vuotta 2025 ja hauskaa loppuvuotta 2024! Koska jos jäisin varsinkin tänne vielä, niin varmasti täällä toivottaisin vielä tästäkin eteen päin näitä asioita täällä, ensi vuonnakin ja siitä eteenpäin. Tää on jo niin nähty. Eikä asiat muutu koskaan palstan ulkopuolellakaan, ei ole koskaan aikaisemminkaan muuttunut, päinvastoin tapahtuneet asiat ovat saaneet etääntymään vielä enemmän tästä turhasta, mikä on hyvä asia. Asiat eivät koskaan ole muuttuneet yrityksestä huolimatta eikä ne koskaan muutukaan. Tätä samaa kehää pyörisi varmasti vielä loppuelämäkin jos ei hyppää jo kyydistä. Sen olen oppinut.
Aivan turhaa on
11
523
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se pakko jos polttaa siltoja takanaan. Yritykset perheet ja rahat. Ei ehkä kehtaa kertoa sille totuutta jolle lupasi aivan tähtipölyjä.
Miten kävi oikeuden puolella. Tuliko kuumat oltavat?
Pelkurit ja rotat pakenee kun paikat palaa. Näin se menee. Mutt hyvä et selkis mikä mies sä olit. Rotta- Anonyymi
Naista voisi sanoa sitten myös emqkoksi vai mitä? Sivusta
- Anonyymi
kaikkea hyvää
- Anonyymi
Ans kattoo ny
- Anonyymi
Tekee ihan helvetin hyvää keskittyä elämään ruutujen
Ulkopuolella oikeasti kunnolla muihin juttuihin
Kun mihinkää mikä liityy suomi 24.
Siks mä lähden... Haluan van mennä.
Sinä mies jossakin ..
Teit osan mitä kuului...
Jatkon teen ja luon minä..
Poltin yhden silan takana taas!
Näkemiin ja kiitos.
Naiselta - Anonyymi
Oih olet viisas kisuli...
- Anonyymi
Nythän sulla lähti ihan laukalle!
- Anonyymi
Tää on mies kuten hyvin tiedät🥱
- Anonyymi
Tsiisus mitä jengiä. 🖕🏿
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Kaikki fiksut nukkumaan.
Pöljät voi jäädä keskenään harhoissaan elämään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453