Aurinko paistoi keltaisena. Sinä olit siinä! Ymmärsin silloin maailman kauneuden.
0Äänestä
Anonyymi00007
Se mies on ainoa, jonka haluan.
0Äänestä
Anonyymi00012
söpö neiti.
0Äänestä
Anonyymi00015
Olisin hänen ikioma ja kiltti miehensä jos voisin. Jos en olisi niin yksinäinen, arka, outo ja erilainen. Mieheltä. Hyvää yötä.
0Äänestä
Anonyymi00018
Jos voisit olisit? Mikset voisi olla muka? Öitä! -naiselta
0Äänestä
Anonyymi00019
Sä olet ihana juuri sellaisena kuin olet. Rakastan häntä. Myös siksi.
0Äänestä
Anonyymi00016
Hän täyttäisi kaikki toiveesi riittäisikö? Mitä touveet ovat?
0Äänestä
Anonyymi00021
Luotte yhdessä tunnussanat, jonka vain te tiedätte.
0Äänestä
Anonyymi00017
höne on niin ihana että🥰
0Äänestä
Anonyymi00020
Hyvässä tikissä näyttää olevan, sutjakka kroppa kuin jalkapalloilijalla. Ehkä harrastaakin sitä tai on joskus harrastanut...? 🤔😊 kelpaisi kyllä minulle, sellainen namupala 😋
0Äänestä
Anonyymi00023
Honesty..
0Äänestä
Anonyymi00024
Pitää mennä nukkumaan. Hän on ihana.
0Äänestä
Anonyymi00028
Kukaan ei ole saanut minussa aikaan tällaisia tunteita kuin hän nainen. Kukaan ei ole tuntunut näin "omalta" kuin hän. Hän on hän.
0Äänestä
Anonyymi00034
Onkohan hän nainen sukua hän miehelle, joka näkyy täällä useasti myös?
0Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
🙂🙂🙂
0Äänestä
Anonyymi00029
Tunnetko sinä sen painostavan mutta ei pahaenteisen kokemuksen mikä tapahtuu kun kuljemme toistemme ohi? Minä tunnen. Naiselle
0Äänestä
Anonyymi00030
Miksi kuljen ohi, kun kuuluisi olla vierellä, osana toisen elämää. Hassu tunne.
0Äänestä
Anonyymi00053
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvin merkillinen tunne, hyvin merkillinen. Kutsuva.
Komein ja kultaisin mies kenet tunnen. Mitään en hänessä muuttaisi. Suurin rakkaus.
0Äänestä
Anonyymi00044
Suloinen sisältä ja päältä🙂
0Äänestä
Anonyymi00047
lutunen ajattelevainen mussukka <3
0Äänestä
Anonyymi00048
Miehelle Olet jotenkin niin kiltti ja hellä. Kuitenkin pilke silmäkulmassa. Ollaan samalla aaltopituudella ja yhtä pöljiä 🥰 kanssasi voin olla 100% oma itseni, hyväksyt mut virheineen päivineen ❤️
0Äänestä
Anonyymi00052
Kaunis kirjoitus!! Näin se kuuluukin olla, hyväksytään oma rakas kaikkinensa, kukaan ei ole täydellinen mutta sille oikealle ihmiselle kaikki näyttäytyy täydellisenä. Rakkauteen kuuluu pieni pilke silmäkulmaan, elämä ei koskaan saa mennä liian vakavaksi kun yhdessä sitä taivalletaan. Rakkauteen kuuluu ehdottomasti myös huumori ja rentous, vaikka joskus suunnitellaan ja tehdäänkin vakavalla ilmeellä hyviä töitä, löytyy sieltä aina aikaa ja tilaa pienelle hassutellulle ja hempeydelle. https://youtu.be/5D4D0Hby47o
0Äänestä
Anonyymi00050
On yksi sana, mutta ei perinteisen kaunis, niin jätän sanomatta. Aiheuttaa tietynlaista kiehumista minussa, mutta kai jotenkin kutkuttavalla tavalla. En tahtoisi, mutta niin on.
0Äänestä
Anonyymi00054
Ihminen joka on erittäin rakastettava. Pysyn hänen puolella aina.. Hän on kasvattanut minua ja puhunut kauniisti pyytämättä. Hän on se kuka ojensi käden yksinäiselle. En unohda sitä ikinä. Niin.. Kova kuori katoaa ja muutun pehmeäksi kun mietin häntä. Sellainen hän on rakkaani.
0Äänestä
Anonyymi00057
Kauniita ajatuksia!
0Äänestä
Anonyymi00055
Luulen, että hermosto rauhoittuisi hyvin hänen vierellä. Olemus on sellainen hillitty, harkittu, suojeleva ja vastaanottava. Nautin siitä mahdottoman paljon.
0Äänestä
Anonyymi00056
Silmät viestii ja hymy hellii
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 39
Vanhimmat
Kauniita sanoja
Hän on ihaninta mitä tiedän.
Aurinko paistoi keltaisena. Sinä olit siinä! Ymmärsin silloin maailman kauneuden.
Se mies on ainoa, jonka haluan.
söpö neiti.
Olisin hänen ikioma ja kiltti miehensä jos voisin. Jos en olisi niin yksinäinen, arka, outo ja erilainen. Mieheltä. Hyvää yötä.
Jos voisit olisit? Mikset voisi olla muka? Öitä!
-naiselta
Sä olet ihana juuri sellaisena kuin olet. Rakastan häntä. Myös siksi.
Hän täyttäisi kaikki toiveesi riittäisikö? Mitä touveet ovat?
Luotte yhdessä tunnussanat, jonka vain te tiedätte.
höne on niin ihana että🥰
Hyvässä tikissä näyttää olevan, sutjakka kroppa kuin jalkapalloilijalla. Ehkä harrastaakin sitä tai on joskus harrastanut...? 🤔😊 kelpaisi kyllä minulle, sellainen namupala 😋
Honesty..
Pitää mennä nukkumaan.
Hän on ihana.
Kukaan ei ole saanut minussa aikaan tällaisia tunteita kuin hän nainen. Kukaan ei ole tuntunut näin "omalta" kuin hän. Hän on hän.
🙂🙂🙂
Tunnetko sinä sen painostavan mutta ei pahaenteisen kokemuksen mikä tapahtuu kun kuljemme toistemme ohi? Minä tunnen. Naiselle
Hyvin merkillinen tunne, hyvin merkillinen. Kutsuva.
07:05:35
Vahva, voimakas, viisas, komea, lempeä, hauska, huomaavainen.
Kaikki ohi 🙁
Jii miehelle?? 🤩
Ei V ja E miehelle.
Kaksin nait ??
Yleensä kaksin joo.
Veikko-Einarille menee tämä!
Oispa mulle. Mut eka meni jo ohi, enkä ole E.
Oot fiksu ja söötti n mies
Komein ja kultaisin mies kenet tunnen. Mitään en hänessä muuttaisi. Suurin rakkaus.
Suloinen sisältä ja päältä🙂
lutunen ajattelevainen mussukka <3
Miehelle
Olet jotenkin niin kiltti ja hellä. Kuitenkin pilke silmäkulmassa. Ollaan samalla aaltopituudella ja yhtä pöljiä 🥰 kanssasi voin olla 100% oma itseni, hyväksyt mut virheineen päivineen ❤️
Kaunis kirjoitus!! Näin se kuuluukin olla, hyväksytään oma rakas kaikkinensa, kukaan ei ole täydellinen mutta sille oikealle ihmiselle kaikki näyttäytyy täydellisenä. Rakkauteen kuuluu pieni pilke silmäkulmaan, elämä ei koskaan saa mennä liian vakavaksi kun yhdessä sitä taivalletaan. Rakkauteen kuuluu ehdottomasti myös huumori ja rentous, vaikka joskus suunnitellaan ja tehdäänkin vakavalla ilmeellä hyviä töitä, löytyy sieltä aina aikaa ja tilaa pienelle hassutellulle ja hempeydelle.
https://youtu.be/5D4D0Hby47o
On yksi sana, mutta ei perinteisen kaunis, niin jätän sanomatta. Aiheuttaa tietynlaista kiehumista minussa, mutta kai jotenkin kutkuttavalla tavalla. En tahtoisi, mutta niin on.
Ihminen joka on erittäin rakastettava. Pysyn hänen puolella aina.. Hän on kasvattanut minua ja puhunut kauniisti pyytämättä. Hän on se kuka ojensi käden yksinäiselle. En unohda sitä ikinä.
Niin.. Kova kuori katoaa ja muutun pehmeäksi kun mietin häntä. Sellainen hän on rakkaani.
Kauniita ajatuksia!
Luulen, että hermosto rauhoittuisi hyvin hänen vierellä. Olemus on sellainen hillitty, harkittu, suojeleva ja vastaanottava. Nautin siitä mahdottoman paljon.
Silmät viestii ja hymy hellii