Kirjoittaa kauniita sanoja hönestä
Tänne voit
47
802
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniita sanoja
- Anonyymi
Hän on ihaninta mitä tiedän.
- Anonyymi
Aurinko paistoi keltaisena. Sinä olit siinä! Ymmärsin silloin maailman kauneuden.
- Anonyymi
Se mies on ainoa, jonka haluan.
- Anonyymi
Kaunis ja mysteerinen.
- Anonyymi
söpö neiti.
- Anonyymi
Olisin hänen ikioma ja kiltti miehensä jos voisin. Jos en olisi niin yksinäinen, arka, outo ja erilainen. Mieheltä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Jos voisit olisit? Mikset voisi olla muka? Öitä!
-naiselta - Anonyymi
Sä olet ihana juuri sellaisena kuin olet. Rakastan häntä. Myös siksi.
- Anonyymi
Hän täyttäisi kaikki toiveesi riittäisikö? Mitä touveet ovat?
- Anonyymi
Luotte yhdessä tunnussanat, jonka vain te tiedätte.
- Anonyymi
höne on niin ihana että🥰
- Anonyymi
Hyvässä tikissä näyttää olevan, sutjakka kroppa kuin jalkapalloilijalla. Ehkä harrastaakin sitä tai on joskus harrastanut...? 🤔😊 kelpaisi kyllä minulle, sellainen namupala 😋
- Anonyymi
Honesty..
- Anonyymi
Is the best policy yea?
- Anonyymi
Pitää mennä nukkumaan.
Hän on ihana. - Anonyymi
Kukaan ei ole saanut minussa aikaan tällaisia tunteita kuin hän nainen. Kukaan ei ole tuntunut näin "omalta" kuin hän. Hän on hän.
- Anonyymi
Onkohan hän nainen sukua hän miehelle, joka näkyy täällä useasti myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan hän nainen sukua hän miehelle, joka näkyy täällä useasti myös?
🙂🙂🙂
- Anonyymi
Tunnetko sinä sen painostavan mutta ei pahaenteisen kokemuksen mikä tapahtuu kun kuljemme toistemme ohi? Minä tunnen. Naiselle
- Anonyymi
Miksi kuljen ohi, kun kuuluisi olla vierellä, osana toisen elämää. Hassu tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuljen ohi, kun kuuluisi olla vierellä, osana toisen elämää. Hassu tunne.
Hyvin merkillinen tunne, hyvin merkillinen. Kutsuva.
07:05:35
- Anonyymi
Vahva, voimakas, viisas, komea, lempeä, hauska, huomaavainen.
- Anonyymi
Kaikki ohi 🙁
- Anonyymi
Jii miehelle?? 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii miehelle?? 🤩
Ei V ja E miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei V ja E miehelle.
Kaksin nait ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksin nait ??
Yleensä kaksin joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei V ja E miehelle.
Veikko-Einarille menee tämä!
- Anonyymi
Oispa mulle. Mut eka meni jo ohi, enkä ole E.
- Anonyymi
Oot fiksu ja söötti n mies
- Anonyymi
Komein ja kultaisin mies kenet tunnen. Mitään en hänessä muuttaisi. Suurin rakkaus.
- Anonyymi
Suloinen sisältä ja päältä🙂
- Anonyymi
lutunen ajattelevainen mussukka <3
- Anonyymi
Miehelle
Olet jotenkin niin kiltti ja hellä. Kuitenkin pilke silmäkulmassa. Ollaan samalla aaltopituudella ja yhtä pöljiä 🥰 kanssasi voin olla 100% oma itseni, hyväksyt mut virheineen päivineen ❤️- Anonyymi
Kaunis kirjoitus!! Näin se kuuluukin olla, hyväksytään oma rakas kaikkinensa, kukaan ei ole täydellinen mutta sille oikealle ihmiselle kaikki näyttäytyy täydellisenä. Rakkauteen kuuluu pieni pilke silmäkulmaan, elämä ei koskaan saa mennä liian vakavaksi kun yhdessä sitä taivalletaan. Rakkauteen kuuluu ehdottomasti myös huumori ja rentous, vaikka joskus suunnitellaan ja tehdäänkin vakavalla ilmeellä hyviä töitä, löytyy sieltä aina aikaa ja tilaa pienelle hassutellulle ja hempeydelle.
https://youtu.be/5D4D0Hby47o
- Anonyymi
On yksi sana, mutta ei perinteisen kaunis, niin jätän sanomatta. Aiheuttaa tietynlaista kiehumista minussa, mutta kai jotenkin kutkuttavalla tavalla. En tahtoisi, mutta niin on.
- Anonyymi
Ihminen joka on erittäin rakastettava. Pysyn hänen puolella aina.. Hän on kasvattanut minua ja puhunut kauniisti pyytämättä. Hän on se kuka ojensi käden yksinäiselle. En unohda sitä ikinä.
Niin.. Kova kuori katoaa ja muutun pehmeäksi kun mietin häntä. Sellainen hän on rakkaani.- Anonyymi
Kauniita ajatuksia!
- Anonyymi
Luulen, että hermosto rauhoittuisi hyvin hänen vierellä. Olemus on sellainen hillitty, harkittu, suojeleva ja vastaanottava. Nautin siitä mahdottoman paljon.
- Anonyymi
Silmät viestii ja hymy hellii
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254043- 712981
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?372775- 1592680
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662624Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi492419Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351902
- 501865
- 1281554