Onko tämä jokin "Tapsan Paluu ja Jälleensyntymä, osa 9."?
Mutta tällä kertaa kirjoitit myös asiaa, paitsi asiavirheitä oli myös, mutta vähemmän herjaa kuin normaalisti ja onnistuit jopa kirjoittamaan kansalaisuuden "thaimaalainen" pienellä kirjaimella, kuten kuuluukin.
Tämä saa epäilemään onko siellä Tapsa Pasanen ollenkaan vai joku muu, vai onko käytetty oikolukuohjelmaa? Epäilen jälkimmäistä, koska viha ja kateus näkyy kirjoituksessa ettei tämä sankari koe kuuluvansa joukkoon.
Mutta kiitän mielenkiintoisesta aloituksesta anyway.
Ihmisen selviytymistarinan olennainen osa evoluutiossa on hakeutuminen laumoihin ja heimoihin. Mitä isompi ja monipuolisempi lauma, sitä paremmin on selvitty.
Se on ollut ehdoton vaatimus siksikin, että saadaan mahdollisimman laaja geenibooli ja vältytään sukurutsan ongelmilta, jotka eivät ole ihan pieniä.
On muutamia kulmakiviä ihmisen evoluutiossa jotka teki meistä pallon eläinten kuninkaita. Sellaisia on esimerkiksi vauvan kantoliinan käyttö, kalastus, metsästys, tulenteon taito, ruoan kypsentäminen, maanviljelys jne.
Lämmitetty kypsennetty ruoka toimii aivojen ravintona paljon paremmin kuin raaka ja näin ne aivot sitten kehittyi.
Näiden taitojen opettaminen seuraaville polville ja kehittäminen, johtivat siihen ettei ihmisen kaikki aika elämässä mennyt vain ravinnon hankintaan. Tuli toi valon luoliin ja voitiin seurustella siellä auringon laskettuakin ja tehdä ruokaa.
Roolijako oli luonnollisesti selvä miesten ja naisten välillä. Ei päässyt feminismi eikä Woke- kulttuuri valloilleen. Sellaiselle vinkumiselle olisi tullut tyly loppu.
Kirjoitit:
"Thaimaassa on Buddha uskonto ja siellä uskotaan sielun uudelleen syntymiseen"
-Meni pieleen kumpikin.
Buddhalaisuus ei ole varsinaisesti uskonto, vaan elämänoppi joka auttaa yksilöä löytämään itsensä, oman tien ja oman onnensa, kunnioittaen toisten valintoja.
Buddhalaisuudessa ei uskota sielunvaellukseen, mutta kylläkin jälleensyntymään jonakin toisena tai jossakin muussa muodossa.
Höpöttäminen joistakin suomibaarien hölmöistä suomalaisista on täyttä sontaa, ainakin tänäpäivänä.
Suomalaiset eivät seuraa aivottomina johtajaansa vaan ovat aina osanneet kritoida näitä myös. Hyvää johtajaa taasen on helppoa ja turvallista seurata.
Se hurahuhhahhei- porukka ei ole Thaimaassa suomibaarissa, vaan ennemminkin Kanarian saarilla ja tuskin sielläkään enää. Tuo on vainoharhaisen ja ylimielisen erakon puhetta ja kateutta vaan, kun ei tunne kuuluvansa laumaan.
Jos muistelen niitä tuhansia kertoja, kun olen ollut Pattayalla illanvietossa tavalla tai toisella, niin olen törmännyt vai pari kertaa pullisteluun ja elvistelyyn ja vain kerran oli tappelu lähellä, kun kaverini käytti rumaa nimeä jääkaappipakastimen kokoisesta miehestä.
Menin väliin ja halasin jääkaappipakastinta ja sanoin että "Rauhaa ja rakkautta". Häkeltyi ja leppyi samantien.
Jos tuota verrataan Suomeen, niin siellä tapellaan ja melskataan jokaisessa baarissa joka ilta jossakin vaiheessa. Voin lainata erään sanoja, että "Suomessa on jokin pielessä ja pahasti". Tosin hän käytti ilmaisua Thaimaasta.
Sylvester Stallone sanoi viisaasti että "Toteuta omat unelmasi itse, tai käy niin että joku palkkaa sinut toteuttamaan omat unelmansa"
Se ei ole keneltäkään toiselta pois jos joku haluaa pakettimatkalle. Sehän on fiksu valinta, jos haluaa vain relata ja lomailla, muiden hoitaessa ohjelman. Kenenkään velvollisuus ei ole mikään tutustuminen paikallisiin ihmisiin tai historiaan, jos ei halua tai viitsi.
Jos ihmiset haluavat mennä helpoimman kautta, silloin he seuraavat johtajaa. Kaikki eivät ole johtajia eivätkä voi olla johtajia, siitä seuraisi hirvittävä määrä konflikteja ja voimainkoitoksia.
Se että seuraa johtajaa ja toimii normien mukaan, ei tee kenestäkään kuitenkaan aivotonta tai tyhmää. Se on fiksu valinta silloin jos ei koe tarvetta muuhun ja tyytyy rooliinsa ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.
Kaikkein huonoin vaihtoehto elämälle on esittää olevansa jokin ylivertainen onnistuja, tietäjä ja menestyjä, mutta silti urputtaa koko ajan kaikkien toisten elävän väärin.
Se ei ole kristillistä eikä buddhalaista, vaan se on luuserimaista itsepetosta ja juuri sellaistä tämä Tapsa Pasanen harjoittaa. On olevinaan kristitty, mutta ei ole. On olevinaan parempi ihminen, mutta ei ole, vaan pelkkä suunsoittaja.
2010
Impulssin aiheuttama aktiviteettioire.
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Omaan nilkkaan kolisee 2010.
"Kaikkein huonoin vaihtoehto elämälle on esittää olevansa jokin ylivertainen onnistuja, tietäjä ja menestyjä, mutta silti urputtaa koko ajan kaikkien toisten elävän väärin." - Anonyymi
Minä olen varmuudella komeampi, vahvempi, nopeampi, varakkaampi, sosiaalisempi, fiksumpi, seurallisempi, mukavampi, hauskempi, sanavalmiimpi, minulla on enemmän kavereita, ystäviä, minulla on paremmat naiset, fiksummat, kauniimmat lapset, paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot.
Minä olen perusterve - Sinä olet perussairas
Minä olen vakuutuskelpoinen - Sinä et ole
Minä olen Thaimaassa - Sinä et ole
Minulla ei ole mitään lääkitystä - Sinulla on koko setti
Minä olen normaalipainoinen - Sinä olet sairaalloisen lihava
Minulla on maksa-arvot kunnossa - Sinulla on jättimäinen rasvamaksa ja kirroosi
Minulla on jämäkkä erektio ja seksielämä - Sinulla ei ole
Minulla on kaunis vaimo ja perhe - Sinulla ei ole
Minä liikun säännöllisesti - Sinä et liiku
Minä kykenen pelaamaan ja leikkimään lasten kanssa - Sinä et kykene
Minä juoksen Cooperissa yli 3000 m - Sinä et juokse ollenkaan
Minä vedän noin 20 leukaa - Sinä et vedä yhtäkään
Minä nukun säännölliset yöunet - Sinä torkut milloin sattuu
Minä en kuorsaa enkä korise - Sinä päriset kuin risa ruohonleikkuri
Minulle löytyy vaatteet kaupasta - Sinulle ei löydy kuin kovalla etsinnällä
Minulla on talo, autoja, sijoituskohde ja rahaa - Sinulla on sossun vuokrakämppä
Minulla on työkykyä - Sinulla ei ole ollut 20 vuoteen
Minulla on kavereita - Sinulla ei ole
Minun suorituskyky on nuoren liikunnallisen miehen suorituskyky - Sinulla on toinen jalka haudassa.
Siinä on ne meidän pikkuruiset erot, joita sinun kannattaa mietiskellä ennenkuin alat kuvittelemaan olevasi jotenkin parempi.
Laitetaan vielä yksi. Kun minä menen baariin, saan naista (jos haluaisin) - Kun sinä menet baariin, saat turpiisi.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812