Onhan pupunen viel kunnossa

Anonyymi-ap

Epävakaa ja pakkoajatukset niin välillä tulee kova huoli ilman syytä. Oothan kunnossa ja kaikki varmasti hyvin?? Kävin vaan salil, kyl mä viel oon olemassa, älä huoli <3

Mut susta on välil tosi kova huoli, toivottavasti oot turvassa, voit hyvin ja nukut hyvin, oot tosi tärkee ja kultanen <3

~ epävakaasi

15

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen myös tosi huolissani jos olen aiheuttanut sinulle ylimääräistä stressiä ja ahdistusta epävakaani takia :c, haluun et oot kunnon ei välii mitä <3

• Anonyymi

??? Oothan...

• Anonyymi

Veera mä meen paniikkii jos et vastaa ;~;...

• Anonyymi

Jos oot hän niin mulla kova huoli myös sinusta mut et kuitenkaan oo.

• Anonyymi

Ketä toivoisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä toivoisit?

Sä et taida olla psyykkisesti aivan kunnossa..- sivusta osta gubelle käsinukke

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et taida olla psyykkisesti aivan kunnossa..- sivusta osta gubelle käsinukke

Oon epävakaa ja kieltämät nyt on aika vaikeeta välil..Mut ei hänen mua tarvii pelkää tai ahdistua, mä välitän ja pidän hänest tosi suuresti ja toivon et hän on kunnossa <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä toivoisit?

No sitä yhtä ja oikeaa mut ei se tunnu välittävän minusta vaikka luulen monesti että monet jutut ois mulle, taitaa olla mielikuvitusta tai jotain. En tiiä, täytyy pistää musaa päälle ja kuvitella että ne olis sen riivatun kaipaajan musiikkia mut ei ne oo. Taidan itse olla riivattu kun en kelleen kelpaa. Näillä taas mennään. 🙄🥶😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä yhtä ja oikeaa mut ei se tunnu välittävän minusta vaikka luulen monesti että monet jutut ois mulle, taitaa olla mielikuvitusta tai jotain. En tiiä, täytyy pistää musaa päälle ja kuvitella että ne olis sen riivatun kaipaajan musiikkia mut ei ne oo. Taidan itse olla riivattu kun en kelleen kelpaa. Näillä taas mennään. 🙄🥶😩

Tää on yhelle super ihanalle ja tärkeelle veeralle.. epävakaalt <3.. en tiiä ketä haet mut toivon, että löydät rakkaas ja kaikki menee hyvin..

• Anonyymi

pärjäilen kulta toivottavasti sulla kaikki kondiksessa siellä.. <333

• Anonyymi

Huh hyvä, pelkäsin ihan hirveesti.. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh hyvä, pelkäsin ihan hirveesti.. <3

voi rakas <3 ei hätää ! täällä elän ja hengitän
        … ajattelen sua usein ihanin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi rakas <3 ei hätää ! täällä elän ja hengitän
        … ajattelen sua usein ihanin

Hyvä kuulla rakas <3, jos sul on ikinä vaikeet niin voit ain luottaa et pidän sust huolta kyl täält, vaik en nyt luonas ookkaan, oot kultasin ja ihanin <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla rakas <3, jos sul on ikinä vaikeet niin voit ain luottaa et pidän sust huolta kyl täält, vaik en nyt luonas ookkaan, oot kultasin ja ihanin <3

Rakastan sinua<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sinua<3

<3 <3 rakastan sua enemmä takas <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe