Mä oon niin patti tilanteessa

Anonyymi-ap

Vaikeassa sellaisessa!!

18

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Tuskin sinä osaat tässä Jaakopin painissa mitään moraalisesti kestävää valintaa tehdä, turhaa siten iniset perätkö siniset

    • Anonyymi
      UUSI

      Millaisessa, kerro kulta...

      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä miettii antaako sinut Kajahtanut Kaitsu ilmi vai ei, turhaa kelaa joku muu on ehtinyt varmaan ensin käräyttämään surullisen leikekirjapelleilysi ja toisten selaimessa saikkaamisesi. Juusopin paini on siis auttamattomasti myöhässä


      • Anonyymi
        UUSI

        Kullaksi ei nimitellä tuntemattomia:) pahassa pahassa


    • Anonyymi
      UUSI

      Sama täällä... Eteneminen tuntuu tällä hetkellä lähes mahdottomalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Millainen eteneminen, jotain intiimiä kaivatun kanssa? Olisi tämän miehen toiveissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen eteneminen, jotain intiimiä kaivatun kanssa? Olisi tämän miehen toiveissa.

        Noin minä ajattelen, mutta vain sellaisen kanssa johon on ikäeroa vain muutama vuosi! En ole koskaan haaveillut sellaisesta parisuhteesta, jossa kumppanien välillä on iso ikäero. Seksi kuuluu minun elämässä vain parisuhteeseen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin... Kumman valitset?

      • Anonyymi
        UUSI

        Valitsit??


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit??

        Oletko jo sitten valinnut? Kumpi se nyt sitten on? Muista kertoa myös sille toiselle se myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo sitten valinnut? Kumpi se nyt sitten on? Muista kertoa myös sille toiselle se myös.

        Mille? Kelle mun pitäisi kertoa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo sitten valinnut? Kumpi se nyt sitten on? Muista kertoa myös sille toiselle se myös.

        -Sivusta ei ole mitään valitsemista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        -Sivusta ei ole mitään valitsemista

        Aaaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaa

        Samat sanat eli Aaaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Sun etenemisiä ei enää kysellä ja odotella.
      Sillä minä olen lähtenyt uudelke tielle, jonne sä et tuu mukaan. Mitäs viivyttelit.

      Sivusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinkin voi käydä


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerro huolesi ja miksi olet partitilanteessa niin voidaan neuvoa sinua hyvin tai huonosti ja lisäksi siihen pari trollausta

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvittelet vaan. Vaihda peliä. Oliko tähtäimessä sielunkumppanuus umpikujineen. Ykseys lukkiuttaa tilanteen. Kyse on kasvusta ja asioiden selviämisestä. Sielussa on puolia loputtomiin, ei ketään yhtä olemassakaan. Satu on vasta alku. Ja vain itse kestettävänä viimeiseen hengenvetoon .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      69
      2107
    2. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      42
      1895
    3. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      68
      1765
    4. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      49
      1670
    5. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1615
    6. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      46
      1398
    7. Persut eivät lähde mukaan hallituksen rasisminvastaiseen kampanjaan

      Ja sekö on sille yhdelle hallitusta johtavalle töppöselle ihan ok? 🤪 https://www.is.fi/politiikka/art-2000010657169.htm
      Maailman menoa
      281
      1253
    8. Kuka huijasi Suomea hakemaan NATO jäsenyyttä?

      Huh huh huh… Nuoret sotaintoilijat eivät ymmärrä mitä kirjoittavat. Suomella on mennyt aina hyvin, kun suhteet itäiseen
      Maailman menoa
      448
      1163
    9. Lapinlahtelaisessa koulussa laulettiin virsiä ja ruokarukouksia, rehtorille vakava huomautus

      Suomen kulttuuriin kuuluu jo kristillisyys. Käsittämättömäksi on aika muuttunut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/la
      Helluntailaisuus
      161
      1139
    10. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      18
      1029
    Aihe