Kenen toivomuksesta telkkari on täynnä kokoajan ihmissuhde pelejä kilpailuja yms reality roskaa. Kuka haluaa katsella jotain bimboja rannalla keikistelemässä exien kanssa ja katsomassa saako joku vierasta. Kenen elämä on sellainen että toisten ihmisten asiat kiinnostaa ja ns tirkistely tai joku kilpailu selviytyjissä. Mitä helvetin väliä sillä on sinulle kuka sen voittaa? Veikkaan että nämä samat ihmiset tilaa kaikkien aikojen roskalehteä seiskaa. Jossa puskassa kytätään jotain aivan tavallista ihmistä kuten sinä mikä nyt on sattunut näyttelemään tai tekemään musiikkia. Ihmisillä kuuluu olla yksityiselämä kenellekään toiselle oudolle ihmiselle ei kuulu oletko eronnut vai mennyt naimisiin tms. Mitä on fanitus kertokaa minulle? Onko se sitä että olette kyllästyneitä olemaan te ja haluaisitte olla joku toinen ja yritätte sitä matkia että olisitte hän mutta ette voi ikinä olla kun olette te. Mitä jos fanittaisitte itseänne ja tekisitte samalla intohimolla itsellenne jotain hyviä asioita. Miksi roikkua jossain median maalamassa haavekuvassa tavallisessa ihmisessä.
Telkkariohjelmat
Anonyymi-ap
1
60
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut nyt mainosrahotteisista kanavista. Niissä tarjotaan hömppää, koska ihmiset katsovat sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833777
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713285Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552863
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532676- 462413
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938