60v naisten kaksinaamaisuus

Anonyymi-ap

Olen elämäni aikana joutunut kokemaan kaksi tapausta, jossa vanhempien
naisten kaksinaamaisuus ja erilainen kohtelu miehiä ja naisia kohtaan on tullut
vastenmieliselläkin tavalla ilmi.
Tapaus 1. Olin makkaratehtaassa työharjoittelussa ja sinne oli tulossa TET-jaksolaisia, nuoria poikia, niin vanhemmat +50-60v työntekijät kaivoivat
työtakin taskuistaan huulikiiltoa/ huulipunaa ja sipaisivat sitä äkkiä huuliinsa.
Käytös muistutti kanatarhaa, jonne saapuu kukko(kukkoja).
Tapaus 2. Olin ulkoiluttamassa koiraa ja vastaan tulee vanhempi nainen
koiransa kanssa, niin tämä täti-ihminen alkaa huutamaan kuin hinaaja
"Vie koiras pois.!" Mutta annas olla kun vastaan tulee nuorimies koiran kanssa vastaan,niin ollaan silloin niin mielenkielin, ei haittaa yhtään, onko koira narttu, vaiko uros kiimassa vaiko ei. Jäänyt mieliin nämä kaksi tapausta. Nuorimies kun tuli vastaan, niin sitä ollaan, että voi kyllä!
AIkaahan näistä tapauksista on jo lähes 30v ja nykyään mietei saman ikäinen.
Ja kyllä kai nuorison läsnä olo elävöittää ja karistaa hetkeski hiekat pi.....a.
mutta ei kyllä tulis pieneen mieleenikään alkaa huutaa vastaan tulevalle nuorelle
naiselle naiselle jotain. Luuli tuo koira nainen olevansa vielä nuoren miehen silmissä haluttava?

13

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo luonnonlakiki vaikuttaa siihen että naiset käyttäytyy aivan eritavoin miehiä ja toisia naisia kohtaan,
      etkö muka tienny, sehän on i t s e st ä ä n selvää,

tietenki jo luonto vaikuttaa että mies vetää vaistomaisesti enemmän puoleensa kuin toinen nainen naista,
      tämän olen itse huomasin JO IHAN teini-ijästä alken,

muistan tansseissa kun ilkeyttäni flirtailin toisen naisen miehelle, heh heh,
      ja oli hauskaa,

vanha sanonta pitää paikkainsa " nainen on naiselle susi "

tietenki omat sukulaiset tekee poikeuksen, oma suku on aina maailman rankkainta molemmissa sukupuolissa,

• Anonyymi

Nii -in, oliskohan maailma ja ihmiset, sekä asenteet ym. muuttuneet kuitenkin 30 vuodessa, toivottavasti. Toisaalta kahden esimerkin perusteella ei meitä +60 naisia voi kyllä tuomita, mistään!

• Anonyymi

Hah, tapauksista 30vuotta aikaa, olithan silloin itsekin nuori mies. Eikös se sananlaskukin sano: kuka vanhjoja muistelee sitä tikulla silmään.

• Anonyymi

En ollut nuori mies, vaan nuori nainen. Eihän se koira nainen, olisi minulle silloin
        rähissykkään. Nyt samanlaisessa tapauksessa jostain kyllä ison äläkän.

• Anonyymi

Aika suppeista kokemuksista olet tehnyt yleistyksen.
      Siili2

• Anonyymi

" AIkaahan näistä tapauksista on jo lähes 30v ... " ! Miten koet kasvaneesi ja kehittyneesi tuossa ajassa? Jos noin mitättömiä juttuja miettii vuosikymmenten jälkeen, niiin onko henkistä tm. eteenpäin menoa tapahtunut ollenkaan.

• Anonyymi

no yksinkertaistettuna :

edelleen vanhanaki on selkeä ero ystävyydessäkin erisukuolta kohtaan,

miehet vetää vanhaaki naista puoleensa eritavoin kuin toista naista kohtaan

vanha nainen voi olla vain ystävä / ystävällinen toiselle naiselle
      se ei ole mitenkään verrattavissa ystävyyteen ja seksuaaliseen vetovoimaan miestä kohtaan
      ne ovat täysin kaksi eri asiaa,

ja ilman muuta samalla vanhaki nainen voi silti olla myös miehen hyvä ystävä,

se ero on vaan olemessa, oli ihminen minkä ikänen sitten tahansa.

• Anonyymi

tuohon voi vain todeta,
        toi sääntyö on automaattista HETERO IHMISILLÄ ,

siis luonnonlaki !

• Anonyymi

"ja ilman muuta samalla vanhaki nainen voi silti olla myös miehen hyvä ystävä,"

Olen 69 vuotias mies ja paras ystäväni on naapurini 73 vuotias nainen. Siis todella hyvä ystävä.
        Parasta jutteluseuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ja ilman muuta samalla vanhaki nainen voi silti olla myös miehen hyvä ystävä,"

Olen 69 vuotias mies ja paras ystäväni on naapurini 73 vuotias nainen. Siis todella hyvä ystävä.
        Parasta jutteluseuraa.

Ihan totta ihmisillä on tapana vetää omia johtopäätöksiä heti jos joku mies ja nainen ovat ystäviä.
        Itselläni on miesvainajan paras ystävä minunkin paras ystäväni ja käy usein moikkaamassa , siinä ei ole muuta kun ystävyys ihmisen kanssa jonka on tuntenut niin kauan.
        Joten aina ollaan sanomassa että muka ollaan yhdessä vaikka ei olla. Nuorenakin minun paras ystäväni oli mies ja ollaan pidetty yhteyttä kaikki vuodet nytkin vaikka ollaan vanhoja . Kummallakin on ollut omat puolisot ja hänellä on vieläkin. . Joten kyllä sitä voi olla ystävä miehen kanssa ilman mitään kuviteltuja rakkaussuhteita .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta ihmisillä on tapana vetää omia johtopäätöksiä heti jos joku mies ja nainen ovat ystäviä.
        Itselläni on miesvainajan paras ystävä minunkin paras ystäväni ja käy usein moikkaamassa , siinä ei ole muuta kun ystävyys ihmisen kanssa jonka on tuntenut niin kauan.
        Joten aina ollaan sanomassa että muka ollaan yhdessä vaikka ei olla. Nuorenakin minun paras ystäväni oli mies ja ollaan pidetty yhteyttä kaikki vuodet nytkin vaikka ollaan vanhoja . Kummallakin on ollut omat puolisot ja hänellä on vieläkin. . Joten kyllä sitä voi olla ystävä miehen kanssa ilman mitään kuviteltuja rakkaussuhteita .

Kyllävain
        ihan samaa mieltä, minullaki on ollu useitaki mies ystäviä ja ihan ikioma aviopuolisoki, hän jo nukkuu ijäistä untaan,
        mutta
        on vieläki jokun meis ystävni hengissä EIKÄ siihen kuulu seksi,
        vain ystävyys,

mutta ilman muuta
        aina miehet vetään hetero naista puoleensa
        aihettaa eilaista jännitystä

kuin nais ystävät,
        ne on täysin eri asiaa,
        sillä normi hetero nainen suhtautuu molempiin sukupuoliin eri tavoin
        koska se on luonnonlaki, itsestään selvyys,

• Anonyymi

Olen huomannut saman , mustan yksi lasten hoitaja töissä,lähellä eläkettä , jolla alkoi olemaan yhtä äkkiä kirkkaan punaiset huulet tiettynä päivänä , silloin kävi yksi mies siellä asioita hoitamassa . Sanoi muka että kun huulet on kuivat vaan ei alkanut silti huulirasvaa laittamaan . Meillä muilla oli hauskaa kun seurattiin hänen käyttäytymistä ja yksi päivä me kaikki laitettiin huulipunaa , tuli kummallinen tilanne m hän ei aiitä pitänytollenkaan .

• Anonyymi

Hän siis älysi vattuilun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe