Tämä ja moni muu asia ei ole koskaan selvinnyt..,
Kuka ryösti Kiteen postin ?
7
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas eli ketkä ryösti Tolosenmäen huoltoaseman? Jos ei ole selvinnyt, niin minulla on vahva epäilys että tekijät oli ihan kotimaisia ja alle sadan kilometrin päästä. Tuo on tietysti vain minun ajatuksiani ja muut voivat olla mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Löysin maininnan minfosta: "Pitää paikkaansa toi juttu, nimeä en nyt saa mieleni päälle, oli osallisena n.s kiihtelysvaaran tuplapankkiryöstössä, samoin kuin tuossa tolosenmäen nesten ryöstössä. Tuomiot saivat aikanaan mutten enää niitä muista."
- Anonyymi
Asiaa selvitetään..selvinnee ensi viikon alkupäivinä.
- Anonyymi
Ei tarvii mie sen putsasin.Vanhentunut tapahtuma.
- Anonyymi
Kyllä on selvillä postin ryöstäjä!
- Anonyymi
Eikös posti ryöstäjä ollut lusimassa. Saalista ei koskaan löydetty.
- Anonyymi
Kuka ryösti Kipan lippukassan. Toimihenkilöt oli syömässä sillä aikaa lippukassa ryöstettiin, taitaa jäljet johtaa sylttytehtaalle, syyllistä ei löydetty tai ilmoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271967
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371065Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131045- 64887
- 51856
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon26852- 76823
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48816Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28779- 47753