Mielellään sun Kaa ostaisin vanhan tilan ja kunnostettaisiin siitä hyvä meille.💓No joo..haaveita nämä ..Miehelle.
Heissan!...
53
488
Vastaukset
- Anonyymi
ooko huomannut että haluat aina kaiken mitä minulla on? Ihan sama mitä se on sinä haluat sen? Oli työ mikä vaan sinä haluat siitä jotakin, ja haluat minulle huonoa. Oli asunto/koti/kaupunki mikä vaan sinä haluat sen, ihastut ja rakastut aina rakentamaani elämääni, haluat sen pois minulta ja jotenkin saada sitä itsellesi. Olet tehnyt sitä vuosia, ryhdyt "hakkaamaan" sitä. Itselle on osunut sattumalta asioita, joita en ole suunnitellut tai haaveillut, osunut eteen ja tarttunut niihin, rakentanut omanlaisen ja oman elämään sopivaa, mutta sinä ja te tuhoatte aina kaiken. Näin on siis jatkunut niin pitkään kuin muistan. Jättäisitkö minun elämän seuraamisen rauhaan ja hakisit apua itsellesi?
- Anonyymi
Sinä olet se jonka pitää hakea psykoottiseen häiriöösi hoitoa. Ymmärräthän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa täällä voisi tehdä kirjoittelijasta huoli-ilmoituksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sinä voit kehitellä naisena esiintyvän performanssisedän tolskaamiseen identifioinnin ja vaivata sillä virkavaltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin yhteys tähän miehen teatteriin jossa hän vastailee itselleen vai yritätkö vain epätoivoisesti maalittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää? sivusta
Ei mikään voi estää sinne vaan paikallisen hyvinvointialueen ilmoitusboksiin linkkejä anonyymille keskustelupalstalle omalla nimellä. Suosittelen tätä ehdottomasti mikäli perusteettomat rikosilmoitukset esim ei käy kaupaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään voi estää sinne vaan paikallisen hyvinvointialueen ilmoitusboksiin linkkejä anonyymille keskustelupalstalle omalla nimellä. Suosittelen tätä ehdottomasti mikäli perusteettomat rikosilmoitukset esim ei käy kaupaksi
Tai sitten muu tarinankerronta, pitäähän sitä pienen ihmisen yhtä narratiivia sentään päästä
Kerran elämässään hallitsemaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko erikoista tekstiä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten muu tarinankerronta, pitäähän sitä pienen ihmisen yhtä narratiivia sentään päästä
Kerran elämässään hallitsemaanParempi lääke tälle onkin se että saa jatkaa omaa narratiiviaan ilman vastauksia. Niitä tunkee joka ketjuun kuitenkin vaikkei liity aiheeseen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sinä voit kehitellä naisena esiintyvän performanssisedän tolskaamiseen identifioinnin ja vaivata sillä virkavaltaa
Niin nämä lähimmäisistä tehdyt ns huoli-ilmoitukset tehdään moniammatillisena yhteistyönä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko erikoista tekstiä onkin.
Ihan oli tarkoitus olla sarkastinen ja viduilla melkein suoraan, eli sinne vaan maalittamaan muita anonyymien tekstien taakse. Tee se jo tänään jos olet läheisestäsi huolestunut laita mahdollisimman monta linkkiä, että kelatkaa titta
- Anonyymi
Epäilen, että olet joutunut aikamoisen narsistin uhriksi. Tuolleen he toimivat. Täydentävät itseään muiden elämällä. Niljakkaat tyhjät kuoret sieluttomina ujuttautuvat lähipiiriin ja alkavat viemään kaiken minkä irti saa värittäen ja valehdellen. Lopulta huomaat, että hän on sepitellyt uskottavia tarinoita sulle tärkeistä ihmisistä jotta voi pitää sinut erossa heistä, ettei itse paljastu.
- Anonyymi
Älä varasta toisten haaveita
- Anonyymi
Haaveili kuuluu kaikille.
- Anonyymi
Minä etsin vuokra-asuntoa, maksettiin tuosta 800 euroa / kk. Oli ilmoitus netissä, ja päätetiin vuokrata se, ei sitä meille järjestetty, samat omistajat omistavat useampia kiinteistöjä. Ei sinulta mitään viedä vaikka joku muuttaa johonkin ja tuommoisia paikkoja tulee myös vuokralle aika ajoin. Hieno kokemus oli, metsää ympärillä ja kaupungin jälkeen tila tuntui mielettömältä. tämmöinen YH ei viitsinyt eron jälkeen kaupunkilaisena yksin siihen, joten muutettiin kaupunkiin, pian ihastuit tuohonkin elämään, sitten taas muutetiin, ja tämäkin sinua kiinnostaa :) Työkin on vaihtunut mutta sinua kiinnostaa se miten työ linkitetään elämään ja mitä työstä saa.
- Anonyymi
Anna tyhjäpäitten varastaa. Kun ei kaikilla ole itsellä kykyä edes haaveisiin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä etsin vuokra-asuntoa, maksettiin tuosta 800 euroa / kk. Oli ilmoitus netissä, ja päätetiin vuokrata se, ei sitä meille järjestetty, samat omistajat omistavat useampia kiinteistöjä. Ei sinulta mitään viedä vaikka joku muuttaa johonkin ja tuommoisia paikkoja tulee myös vuokralle aika ajoin. Hieno kokemus oli, metsää ympärillä ja kaupungin jälkeen tila tuntui mielettömältä. tämmöinen YH ei viitsinyt eron jälkeen kaupunkilaisena yksin siihen, joten muutettiin kaupunkiin, pian ihastuit tuohonkin elämään, sitten taas muutetiin, ja tämäkin sinua kiinnostaa :) Työkin on vaihtunut mutta sinua kiinnostaa se miten työ linkitetään elämään ja mitä työstä saa.
tuolloin työskentelin energia-alalla ja yrittäjyyden jälkeen ja luonnon inspiroimana kiinnostuin myös lisäopinnoista luonnon käyttämisestä terveyteen ja mm kivihieronnoissa, tämä oli yhdistelmä tuohon tilaan, ja aloitettuun someen - että henki melkein lähti :)
sitten kaupungin elämä, yhdistetty etä-toimistotyö toisella alalla, vähän matkoja ja silloin tällöin sinkkuviikonloppuna ulkona käyntiä, leffaa ja muutamat treffit (punaviini kivassa ravintolassa, treffeillä, saa sinut raivon valtaan) . leikkipuistot, kirpputorit, vähän kaupunkielämää ja bussilla matkustaminen, liikunta - taas mentiin ja kunnolla turpaan. Kivat yhteistyökumppanit ja työpaikkaruokalaan salaatit sai sinut taas raivoamaan, toimiston neuvotteluhuoneet ( niistä tuntui semmoinen raivo :)). voisitko sinä miettiä sitä omaa elämää, jos tekisit sille jotakin ja jättäisit minut rauhaan. en viitsi edes puhua pikkjouluista ja kavereiden tapaamista tai suunnittelua lounastreffeille, en uskaltanut edes mennä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolloin työskentelin energia-alalla ja yrittäjyyden jälkeen ja luonnon inspiroimana kiinnostuin myös lisäopinnoista luonnon käyttämisestä terveyteen ja mm kivihieronnoissa, tämä oli yhdistelmä tuohon tilaan, ja aloitettuun someen - että henki melkein lähti :)
sitten kaupungin elämä, yhdistetty etä-toimistotyö toisella alalla, vähän matkoja ja silloin tällöin sinkkuviikonloppuna ulkona käyntiä, leffaa ja muutamat treffit (punaviini kivassa ravintolassa, treffeillä, saa sinut raivon valtaan) . leikkipuistot, kirpputorit, vähän kaupunkielämää ja bussilla matkustaminen, liikunta - taas mentiin ja kunnolla turpaan. Kivat yhteistyökumppanit ja työpaikkaruokalaan salaatit sai sinut taas raivoamaan, toimiston neuvotteluhuoneet ( niistä tuntui semmoinen raivo :)). voisitko sinä miettiä sitä omaa elämää, jos tekisit sille jotakin ja jättäisit minut rauhaan. en viitsi edes puhua pikkjouluista ja kavereiden tapaamista tai suunnittelua lounastreffeille, en uskaltanut edes mennä :)Elämä jossa on lehtialaa, ja siihen liittyvää vähän työsuhde-etua sisustusinspiraatiota, naisten lehtijuttuja, kulttuuria, joogaa ja rentoutumista, markkinointikoulutusta ( tämä toistuu usein markkinointi saa sinut riehaantumaan!) ja työkavereita, sekä pihanlaitto ja urheilu - taas tuli turpaan ja oikein kunnolla!
Nyt vielä näyttäisi että hetki asutaan, vaikka talousvahinkoa olet saanut aikaan niin paljon, tai olette saaneet. kokkailu ja shoppailu (perusjutut) saa sinut riehaantumaan :)
Auton osto - huh! lähti ääni kun raivosit, pohjoisessa pieni matka lappiin tai puhuminen vaeltamisesta - raivoat kun hullu! Voisitko jättää minut rauhaan, myös yrittäjyys ja suunnitelmat, kirjoittaminen, tai mikä vaan kotona tehtävä työ saa sinut riehumaan. Jättäisitkö rauhaan :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä jossa on lehtialaa, ja siihen liittyvää vähän työsuhde-etua sisustusinspiraatiota, naisten lehtijuttuja, kulttuuria, joogaa ja rentoutumista, markkinointikoulutusta ( tämä toistuu usein markkinointi saa sinut riehaantumaan!) ja työkavereita, sekä pihanlaitto ja urheilu - taas tuli turpaan ja oikein kunnolla!
Nyt vielä näyttäisi että hetki asutaan, vaikka talousvahinkoa olet saanut aikaan niin paljon, tai olette saaneet. kokkailu ja shoppailu (perusjutut) saa sinut riehaantumaan :)
Auton osto - huh! lähti ääni kun raivosit, pohjoisessa pieni matka lappiin tai puhuminen vaeltamisesta - raivoat kun hullu! Voisitko jättää minut rauhaan, myös yrittäjyys ja suunnitelmat, kirjoittaminen, tai mikä vaan kotona tehtävä työ saa sinut riehumaan. Jättäisitkö rauhaan :)Talousexcelit ja työpisteet ovat myös kova paikka sinulle, tulee semmoinen raivo, että myin jo yhden työpöydän pois, koska muistin että yksi mainitsi kerran että haluaisi samanlaisen. Teki kyllä vähän kipeää mutta raha oli tervetullutta :)
Uiminen, smoothiet ja pastat! Niistä kyllä kannattaa raivota ja kovaa! Pataruoat ja noitajutut ( edes leikkimieliset) niitä en aina oikein siedä minulla :)
Tekisitkö itsesi kanssa töitä ja reippaasti hakemaan muutoksia elämään ja kokeilemaan eri juttuja :) Minä en oikeasti enää jaksa, en sitten yhtään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousexcelit ja työpisteet ovat myös kova paikka sinulle, tulee semmoinen raivo, että myin jo yhden työpöydän pois, koska muistin että yksi mainitsi kerran että haluaisi samanlaisen. Teki kyllä vähän kipeää mutta raha oli tervetullutta :)
Uiminen, smoothiet ja pastat! Niistä kyllä kannattaa raivota ja kovaa! Pataruoat ja noitajutut ( edes leikkimieliset) niitä en aina oikein siedä minulla :)
Tekisitkö itsesi kanssa töitä ja reippaasti hakemaan muutoksia elämään ja kokeilemaan eri juttuja :) Minä en oikeasti enää jaksa, en sitten yhtään!ja ole ystävällinen tee jotain suhteidesi eteen, hakemaan reippasti seuraa tai jos olet varattu niin parantamaan omaa suhdetta :) Olet raivostuttava! ja vaikka äitini on vaikea, ei hänkään ihan kaikkea ole tehnyt, luulen ettei ole niin sairas vaikka välillä vaikea onkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ole ystävällinen tee jotain suhteidesi eteen, hakemaan reippasti seuraa tai jos olet varattu niin parantamaan omaa suhdetta :) Olet raivostuttava! ja vaikka äitini on vaikea, ei hänkään ihan kaikkea ole tehnyt, luulen ettei ole niin sairas vaikka välillä vaikea onkin :)
ja osta itsellesi vaatteita, mene vaikka kirpputorille. Janoat farkkuja hyvin paljon! ja rakastat takkeja, pitkiä malleja. Varsinkin Kaffe merkkiset vaatteet ovat mistä tykkäät, myös Lidl vaatteet ovat kivoja saksalaisteeman mukaan, rakastat myös lidl kauppaa! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja osta itsellesi vaatteita, mene vaikka kirpputorille. Janoat farkkuja hyvin paljon! ja rakastat takkeja, pitkiä malleja. Varsinkin Kaffe merkkiset vaatteet ovat mistä tykkäät, myös Lidl vaatteet ovat kivoja saksalaisteeman mukaan, rakastat myös lidl kauppaa! :)
kaikesta mitä ootte tehnyt, kaikesta mihin ootte elämääni käyttänyt kaikesta mitä ootte tuhonnut toivon teille kurjuutta, kuolemaa ja pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikesta mitä ootte tehnyt, kaikesta mihin ootte elämääni käyttänyt kaikesta mitä ootte tuhonnut toivon teille kurjuutta, kuolemaa ja pahaa.
teille vainajille sabotoijille, kateellisille, hakkasajille, työsabotoijille, elämän estäjille toivon pahaa, ankeutta, huonoa elämää ja paljon vastoinkäymisiä, väkivaltaa, huonojs ihmissuhteita ja sabotointia ja vainoa ja urkkimista. Tuokoon elämä teille kaikkea huonoa! Tuokoot jokaiselle, oli syy mikä tahansa, myös sille äidilleni.ä,kstman ja tekojensa mukaan ja hänen porukalleen, myös muille. Toivottavasti ymmärrätte miksi te ette saaneet, koska käytätte elämänne muiden kiussan ja sabotointiin, ja ette saa jatkossakaan.
- Anonyymi
näiden naisten ihanne miestyyppi on rikas tummahiuksinen pitkä ja mielellään lihasta, suojeleva jotta tuntee itsensä pieneksi ja naiseksi. se on hirveää jos joku tämän kaltainen eri ihminen, antaa minulle huomiota. He eivät katso ihmistä vaan haluaa suhteen tiettyyn tyyppiin. omat puolisot tai jotka tykkää eivät yllä fyysisesti näihin kriteereihin ja silloin he eivät niitä halua. en allekirjoita tätä, minusta hölmöä, mutta kuitenkin sen takia olette lihavia, onnettomia ja yksinäisiä. älkää minulle kostako. ei tarvitse ottaa ketä vain, vaan kun haluatte siinä olla mukana niin idea on löytää rakkaus yhteyden kautta, ei etsiä tiettyä "fyysistä mallia", tästä kun luivutte lötdötte rakkauden, aidon, ja kunnioituksen myös itseänne kohtaan. ja ehkä ne kilot tippuu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousexcelit ja työpisteet ovat myös kova paikka sinulle, tulee semmoinen raivo, että myin jo yhden työpöydän pois, koska muistin että yksi mainitsi kerran että haluaisi samanlaisen. Teki kyllä vähän kipeää mutta raha oli tervetullutta :)
Tekisitkö itsesi kanssa töitä ja reippaasti hakemaan muutoksia elämään ja kokeilemaan eri juttuja :) Minä en oikeasti enää jaksa, en sitten yhtään!Juu, on mies ja aloittaja totta, että excel raastaa hermoja, ihme että toimistotompat on vähän tärähtäneitä ja katkeria
- Anonyymi
Erinomainen haave.
- Anonyymi
🤭...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭...
Mies aloituksen pitää ajatuksesta itsestään pehtoorina. Oisiks sä hyvä tallityttö?
- Anonyymi
Huh, onneks ei mulle, juoksisin ja kovaa.
- Anonyymi
Ihana haave <3
- Anonyymi
Olishan se toki hyvä happotesti noin heti suhteen alkuun. 😆
- Anonyymi
sit plus 30 voidaan miettiä
- Anonyymi
Oikein kiva kaksin, mää kunnostasin ja sää kävisit töissä sitten.
- Anonyymi
Jaahas!
- Anonyymi
Sää kunnostaisit,kävisit töissä ja laittasit safkat,hää istuis soffalla naputtelemassa kännykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää kunnostaisit,kävisit töissä ja laittasit safkat,hää istuis soffalla naputtelemassa kännykkää.
Kyllä tilan herran työnkuvan kuuluu kaikenlaista,korjaamista yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tilan herran työnkuvan kuuluu kaikenlaista,korjaamista yms.
Työnjohtajan kuvaan kuuluu raportointi s24:een kuin projekti edistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnjohtajan kuvaan kuuluu raportointi s24:een kuin projekti edistyy.
Kuulostaa siltä että herra toimitusjohtajaa on huijattu
- Anonyymi
Joo se olis hyvä ajatus vaikka vanha oonkin jo. Kai sitä nuorenee sillä että tekee töitä ahkerasti. 🫴👍
- Anonyymi
Kyllä,mallia voi ottaa tanskalaisesta maajussista.
- Anonyymi
😅😆😆😅
- Anonyymi
Ei ole mun haave. En ikinä suostuisi asumaan vanhassa talossa
- Anonyymi
Yleensä yllätyksiä löytyy vähän joka raosta. Melkein vois sanoa, että sama homma ajaa maan tasalle ja rakentaa uusiksi. Onhan näitä reality-esimerkkejä tekussakin vaikka ja millä mitalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä yllätyksiä löytyy vähän joka raosta. Melkein vois sanoa, että sama homma ajaa maan tasalle ja rakentaa uusiksi. Onhan näitä reality-esimerkkejä tekussakin vaikka ja millä mitalla.
En ole vanhojen rakennusten alasajon kannalla
Anonyymi kirjoitti:
En ole vanhojen rakennusten alasajon kannalla
Vanhat kannattaa kunnostaa. Niissä on tietyt ongelmapaikat, mutta melkein kaikki on korjattavissa, tosin aika työläitä, että talkoo henkee vaatii, esim hirsitalon kengittäminen, mutta sellasiakin oon tehny. Kannattaa myös keskittyä riskipaikkoihin, eikä ylikorjata, kuten suomessa yleensä tapana. Mieluummin mä vanhaa kunnostan kun uutta, koska uusissa mikään ei ole sitä miltä näyttää. Uusissa taloissa tiiliseinä on ainoastaan parin sentin kuori, tiilikatto peltiä ja tammilistat tammen sävyseksi petsattua mäntyä. Jos löytäis sopivan porukan, vois kunnostaa vaikka vanhan vanhainkodin yhteisölliseksi asuinpaikaksi, niin sinkuille kuin lapsiperheillekin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Vanhat kannattaa kunnostaa. Niissä on tietyt ongelmapaikat, mutta melkein kaikki on korjattavissa, tosin aika työläitä, että talkoo henkee vaatii, esim hirsitalon kengittäminen, mutta sellasiakin oon tehny. Kannattaa myös keskittyä riskipaikkoihin, eikä ylikorjata, kuten suomessa yleensä tapana. Mieluummin mä vanhaa kunnostan kun uutta, koska uusissa mikään ei ole sitä miltä näyttää. Uusissa taloissa tiiliseinä on ainoastaan parin sentin kuori, tiilikatto peltiä ja tammilistat tammen sävyseksi petsattua mäntyä. Jos löytäis sopivan porukan, vois kunnostaa vaikka vanhan vanhainkodin yhteisölliseksi asuinpaikaksi, niin sinkuille kuin lapsiperheillekin.
En itse pidä tollaisesta puuhasta. Enkä tosiaan itse muuttaisi koskaan vanhaan taloon
- Anonyymi
Olipas jännän mielenkiintoinen lukea aloitus/kommentteja..
Jotain tuttua kyllä tässä.- Anonyymi
Yllättävää, että ihastelee mies omaa aloitustasi
- Anonyymi
Mielummin kuivanmaan tila, jossa ei ole edes juoksevaa vettä, se olisi unelma kaukana asutuksesta.
- Anonyymi
En ikinä asuisi jossain korvessa ja tuollaisissa olosuhteissa. Nykyinen asuinpaikka on hyvä paikka asua! Täältä tuskin muutan enää muualle koskaan.
- Anonyymi
Keneltä lie, ja ootko hän joka juoksee karkuun, vai hän joka haluaa pysyä nuorena, vai hän kelle tää on tuttua (vuoto), vai kukaan. Löysin unelmien tilan, itken.........laitan sulle koodin josain kohtaa.
- Anonyymi
Mitä helvettiä kukaan kirjoittaisi näin?!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136