1. Ravintolailta
2. Kävelylenkki
3. Näyttely
4. Teatteri
5. Joku peli
Mitä näistä mieluiten?
49
457
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin ravintoaan syömään, sitten teatteriin. Iltamyöhässä sitten rauhallinen kävely kotiin.
Pelata voidaan sitten vaikka sunnuntaina kun maailma on muutenkin hidas ja kiireetön. Näyttelyssäkin voisi pyörähtää, jos siltä tuntuu.- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta, mutta alkuun liian pitkältä kaavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta, mutta alkuun liian pitkältä kaavalta.
En ajatellut ensitreffejä tuossa vaan olin jo parisuhteessa menossa. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, enkä ajatellut, että tuo kaikki tapahtuisi saman viikonlopun sisällä edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tilanteessa pitäisi ensin tutustua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tilanteessa pitäisi ensin tutustua…
Minä jätin kuvitelmissani ne alkukuviot kokonaan pois. Nollasta sataan menin noin vain, koska kuvitelmissa siihen pystyy. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jätin kuvitelmissani ne alkukuviot kokonaan pois. Nollasta sataan menin noin vain, koska kuvitelmissa siihen pystyy. 🙃
Mua ehkä hirvittää se, että toinen on ehkä mennyt kuvitelmissaan liian pitkälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ehkä hirvittää se, että toinen on ehkä mennyt kuvitelmissaan liian pitkälle.
Älä huoli, en ole kaivattusi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, en ole kaivattusi!
Älä huoli, en olettanutkaan.
- Anonyymi
4. Teatteri
- Anonyymi
Pip peli
- Anonyymi
Ihan 2. Riittää. En ole ahne 🙄😏
- Anonyymi
Laitan järjestykseen 2. 1. 5. 3. 4. <3
Mut mitä vaan rakkaimman kanssa, kunhan tulee ikimuistoisia hetkiä, se ois tärkeintä.- Anonyymi
Kävely
Ei teatteriin
Eiköhän tuota oo riittäny - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävely
Ei teatteriin
Eiköhän tuota oo riittänyNo jos muru haluaa teatteriin niin ne menään teatteriin <3 Ei mikään noist oo vastenmielinen vaihtoehto mulle, mut laiton vain omaa mieltymysjärjestykseen.
- Anonyymi
5. Peli Kimble jossa syön sut ♥️♥️♥️😂
- Anonyymi
Teatteri
- Anonyymi
Teatteri.
- Anonyymi
5
4
2
3
1 - Anonyymi
Naisen kanssa olisi kiva kävellä metsässä ja suunnata meren/järven rantaan istumaan ja juttelemaan. Illan hämärtyessä siirtyisimme nuotiopaikalle istumaan ja katsomaan roihua/sen jälkeistä hiillosta. Tietenkin istuisimme toisissamme kiinni ja nauttisimme vain hetkestä. Nauttisin myös lautapelien pelaamisesta hänen kanssaan. 🥰
- Anonyymi
Pitäisin juuri tuollaisesta. Luonnon helmassa omassa rauhassa jutustellen. Ihan parasta.
- N sivusta
- Anonyymi
Kävelylenkki ehdottomasti!
2, 1 ja 3. miksei myös 5.
- Anonyymi
Mielelläni menisin vaikka teatteriin naisen kanssa.
- Anonyymi
Tykkäisin käydä kesäteatterissa, seuran ollessa mieleinen, tapahtumassa viihtyisi takuulla.
Kävelylenkki on hyvin perinteistä ja mukavaa kivan seuralaisen kanssa.
Jossain urheilu-tai peli tapahtumassa olisi myös kiva istuskella, ja pitää ajoittan kumppanin käsien ja hartioiden lämmöstä huolta.
Mieleiseen aiheeseen sijouttuva näyttely kiinnostaisi myös, näyttely hetkien rauhallisuus ja romanttisuus puhuttelisi itsessään, olisi erittäin antoisaa sijoittaa "meidät" sinne.
Ravintola ilta, Hyvä ruoka ja kulttuuri, kenties lämpimän päivän jälkeinen päivällinen puhtaissa kehoissa ja vaatteissa, hämärtyvässä illassa. Kuunnellen pime
eläinten ääntelyä ja juopua ihanasti viinistä, rakkaan kauniiden ja väsymyksestä loistavien silmien alla. - Anonyymi
2, 1 ja 5, edellyttäen että peli on sellainen, että sallii keskustelun ja/tai lähentymisen. Naisen vastaus
- Anonyymi
Kävely ja vaikka jotain pientä syötävää ja juotavaa joko kotoa matkaan tai hakee jostain..
🙃 - Anonyymi
Kävelylenkillä olisi hyvä tutustua vähän enemmän.
- Anonyymi
Ehkä 2
- Anonyymi
Kävelylenkki kivoissa maisemissa esim. rantatie tms. Ehkä joku kahvila tai jätskit siinä matkan varrella.
- Anonyymi
Olisi mukavaa. /sivusta
- Anonyymi
Teatteri
- Anonyymi
kaikki kuulostaa kivoilta tekemisiltä 😌 eniten ehkä sytyttää tässä hetkessä 2, 5 & 3 😎 pakko sanoo et myöhäisillan lautapelit ja korttipelit hänenkaa ois viis kautta viis
- Anonyymi
Silmänräpäyksessä sanoisin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmänräpäyksessä sanoisin kyllä.
my man ..🤜🤛
- Anonyymi
Kävelylenkki
- Anonyymi
Kokeiltu.
Tuloksena vain valheita toisensa perään. - Anonyymi
Teatteria näet ilmaseks kun etit narsistin joka on parisuhteessa näyttelyn näet ilmatteeks kun menet kesällä helsinkiin ihan et pillua näje sen verran on kuitee hameessa pituutta ja useimmilla jopa alkkarit alla jokupeli no eikö se ole peli se pippelikin ravintolaillasta on turha yrittää edes alle kolmen sadan selvitä tulee nykyjään jo turhan kalliiksi töissäkäyvällekin poikamiehelle kävelylenkillä ny osaan käydä ilman kaveriakin
- Anonyymi
Olet oikeassa
- Anonyymi
5. Kiipeily tms. Koska ihastukseni on nuori nainen, niin ehkä häntä kiinnostaisi jokin liikunnallinen aktiviteetti. Sporttiselta naiselta pitäisi onnistua helposti.
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu
Pyöräily onnaa varmasti 🤔
- Anonyymi
Kävelylenkki,jos 25-45v naisella olisi lenkkarit,valkoiset sukat ja leggins tyyppiset pöksyt.
Oma salainen fantasia
M47v- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Riippuu missä vaiheessa ollaan. Kävely käy koska vaan. Näyttelyynkin voin lähteä, kunhan ei ole sellainen, jossa on kauhea ryysis. Joku pelikin voisi käydä, mutta tuossa kuitenkin kai tarkoitetaan tyyliin jääkiekkomatsi tmv. joten ei käy. Teatteri ja ravintola voi käydä, kerran kymmenessä vuodessa, jos ollaan parisuhteessa. 😁
- Anonyymi
Vain Sinä riität... Pidän näyttelyistä ja teatterista... Tärkein on kahdenkeskeiset hetket kainalossasi Rakkaani ja korostan, että vain Sinun. Rakastan Sinua
- Anonyymi
Kaikki nuo käy ja olisi ihana toteuttaa murun kanssa 💗💗💗
- Anonyymi
Ykkönen ja kakkonen sen miehen kanssa. Yksin kakkonen.
- Anonyymi
Saat molempiin ja sitten huultenväliin loput herkut kulta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977