Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.
Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten
Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .
Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki huomiseen klo 05.00 asti.
Ystävyyttä
Anonyymi-ap
13
103
Vastaukset
- Anonyymi
Luen vain pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset missä täytyy olla kaikki pyytämäni asiat
- Anonyymi
Kannattaa vastata pyytämälläni tavalla tähän
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Kannattaa miettiä tällä tavalla.
Kannattaa vastata jos tiedät minut ja olet kiinnostunut minusta. - Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka olisit aiemmin minulle vastannut tässä.
Kannattaa vastata uudelleen.
Luottaa - Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342411
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔181336- 821328
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis421256Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon301081- 841052
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.941013Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2651005- 38995
- 64957