Pärjään itse, omillani. Onko se hyvä vai huono asia?
En ripustaudu
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä hyvä asia, vaikka ei ole mitään pahaa kaivata/tuntea voimakkaasti toista ihmistä, mut toiseen ihmiseen riippuvuus on vaikea pohja suhteelle ja saattaa mennä nopeasti epäterveelliseksi , kokemusta on ihan molemmin puolin asiasta. ~ eräs epävakaa.
- Anonyymi
Epävakaan kanssa suhde ajautuu herkästi jonkinasteiseen riippuvuuteen, joillekin se sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaan kanssa suhde ajautuu herkästi jonkinasteiseen riippuvuuteen, joillekin se sopii.
Niinhän se tuppaa menemään, avoimuus tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se tuppaa menemään, avoimuus tärkeintä.
Myöskin siitä ripustautumisesta voi yrittää opetella pois! Ja ajatella et jos fp (favourite person) ei huomioi päivään , niin ei se mikää maailmaa loppu oo! Pitää yrittää tollei terveellisesti ajatel, vaik helposti se ajautuu katastrofi ajatteluun.
- Anonyymi
Se on välttämätöntä. Kuka haluaa jonkun edunvalvojaksi ja holhoajaksi!!
- Anonyymi
ahdistun hyvin nopeasti, jos aikuinen ihminen ystävä tai puoliso on liian kiinni.. en kaipaa semmosta lainkaan! välinpitämättömyyskin on toki pskaa. oon välillä ite semmonen se on huono asia koitan sitä parantaa. kultanen keskitie hyvä.
- Anonyymi
Tuo ei-ripustautuminen on ihan normaalia käytöstä ja varmaan se useimpien modus operandi.
- Anonyymi
Jatkuva tarpeesi sen alleviivaamiseen korostaa huonoa itseluottamustasi. Jos ymmärtäisit psykologiaa tai edes itseäsi, näkisit tämän.
- Anonyymi
Mukavaa että jaksat kertoilla tätä asiaa palstaäijälle, ei varmasui mene luennot hukkaan
- Anonyymi
Se on varmasti hyvä asia, mutta voi muuttua tuokin huonoksi jos et osaa ilmaista tunteitasi tai panttaat niitä. Etkä kerro toiselle, kuinka tärkeä hän on. Tunteiden ilmsiseminen elämänkumppanille on mirlestäni tärkeää. Liiallinen riippuvuus taas ei ole hyväksi kuitenkaan vaan alkaa ahdistaa, avoimuus ja sitä kautta ttrvallisuus, luottsmus suhteessa on a ja o. Ikäkriisi voi yllättää ja sekoittaa ajatukset ja pään. Onneksi voi kasvattaa itseään. Rakkaudella❤️😊nyyti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292093
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371105Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131095- 631032
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon27924- 64897
- 76843
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48836- 36819
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28809