Pärjään itse, omillani. Onko se hyvä vai huono asia?
En ripustaudu
10
200
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä hyvä asia, vaikka ei ole mitään pahaa kaivata/tuntea voimakkaasti toista ihmistä, mut toiseen ihmiseen riippuvuus on vaikea pohja suhteelle ja saattaa mennä nopeasti epäterveelliseksi , kokemusta on ihan molemmin puolin asiasta. ~ eräs epävakaa.
- Anonyymi
Epävakaan kanssa suhde ajautuu herkästi jonkinasteiseen riippuvuuteen, joillekin se sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaan kanssa suhde ajautuu herkästi jonkinasteiseen riippuvuuteen, joillekin se sopii.
Niinhän se tuppaa menemään, avoimuus tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se tuppaa menemään, avoimuus tärkeintä.
Myöskin siitä ripustautumisesta voi yrittää opetella pois! Ja ajatella et jos fp (favourite person) ei huomioi päivään , niin ei se mikää maailmaa loppu oo! Pitää yrittää tollei terveellisesti ajatel, vaik helposti se ajautuu katastrofi ajatteluun.
- Anonyymi
Se on välttämätöntä. Kuka haluaa jonkun edunvalvojaksi ja holhoajaksi!!
- Anonyymi
ahdistun hyvin nopeasti, jos aikuinen ihminen ystävä tai puoliso on liian kiinni.. en kaipaa semmosta lainkaan! välinpitämättömyyskin on toki pskaa. oon välillä ite semmonen se on huono asia koitan sitä parantaa. kultanen keskitie hyvä.
- Anonyymi
Tuo ei-ripustautuminen on ihan normaalia käytöstä ja varmaan se useimpien modus operandi.
- Anonyymi
Jatkuva tarpeesi sen alleviivaamiseen korostaa huonoa itseluottamustasi. Jos ymmärtäisit psykologiaa tai edes itseäsi, näkisit tämän.
- Anonyymi
Mukavaa että jaksat kertoilla tätä asiaa palstaäijälle, ei varmasui mene luennot hukkaan
- Anonyymi
Se on varmasti hyvä asia, mutta voi muuttua tuokin huonoksi jos et osaa ilmaista tunteitasi tai panttaat niitä. Etkä kerro toiselle, kuinka tärkeä hän on. Tunteiden ilmsiseminen elämänkumppanille on mirlestäni tärkeää. Liiallinen riippuvuus taas ei ole hyväksi kuitenkaan vaan alkaa ahdistaa, avoimuus ja sitä kautta ttrvallisuus, luottsmus suhteessa on a ja o. Ikäkriisi voi yllättää ja sekoittaa ajatukset ja pään. Onneksi voi kasvattaa itseään. Rakkaudella❤️😊nyyti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935