Sydämes on kova kaipuaa sua kohtaan, vaikka ymmärrän miten vaikea tilanne on ja miten epävakaa saattaa ahdistaakkin sua :( ja sit on ne muut ihmiset, jotka pelottaa ja ahdistaa mua välil, ne on käsittänyt kaiken musta ja mun tilanteesta ihan väärin ja niil on pallo kyl hukassa mun suhteen, ne varmasti pyrkii vaikeuttaan tätä kaikkea entisestään.. mut silti mun sydämes on pieni toivo et kaikki järjestyy, vaikka ymmärrän että ne ehkä haluaa vaan suojella sua, kun ne ei tiiä miten paljon ja aidosti susta pidän <3
Ikinä en sua kaltoinkohtelis, en ikinä. Välitän niin paljon..ja tiiän että saatat ajatella, että jättäisin sut heti kun löytäisin jonkun joka jollain ihmeellä vois olla suakin parempi ,mutta en usko sellaisen ihmisen olemassa oloon ja oon täysi tyytyväinen ja onnellinen sun kaa, ikinä en haluaisi sua satuttaa noin julmasti, olet jo kaikki mitä kaipaan ja luot paljon turvaa ja hyvää mun mieleen. Anteeks jos mun intensiivinen ja sekainen rakkaus/tunteet ahdistaa sua :c
En voi kontrolloida sitä.. se tuli niin luonnostaan, sait mut automaattisesti hymyileen, kun sun energia oli niin hyvää ja omanlaista. Ja oon pahoillani jos oon sua loukannut jotenkin, jos olisin osannut hoitaa asiat paremmin niin sullakin ois parempi olla, mutta en ikinä halunnut sua loukata, pelkäsin et menetän sut <3 ja ajattelin et on olla parempi sit kavereita... jos et mua sillee halua, tarkoitukseni ei ollut loukata tai satuttaa sinua, halusin edetä tahdilla joka ei sua ahdistais, olen pahoillani.. toivon että voit hyvin kuitenkin, olet tärkeä, kaunis, arvokas ,rakastettava ihminen.
~ epävakaalta rakkaalle vlle ~
Kaipaan sua ikävä on kova
18
462
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana rakas kaipaus sinuun on ikuinen. En vaan koskaan saa sinusta riittävästi. Aina kun poistut jonnekin jään kaipaamaan 😥❤️😍♥️
- Anonyymi
Mikset sano suoraan? T. V
- Anonyymi
Sanosin sulle jos tilaisuus tulisi <3
- Anonyymi
Kaipaan itsekin,mutta en häpeältäni kehtaa mainita miehenä.
Katselin siis vehkeitäisi ja siellä tuuhean karvoituksen alla ollutta penistäsi miehenä. - Anonyymi
kaipaan sinua niin älyttömästi .. toivon että saisin sinua halata pian. irti en päästä ihan heti. saisit ehdottomasti olla enemmänkin yhteydessä muhun ..<3 ihan jokaisena päivänä voisin jutella kanssasi puhelimessa niin että kuulisin sun ääneen ja tietäisin mitä sul on mielenpäällä :3 rakas ihana ethän ikinä muutu <3 epätäydellinen on mun mielestä täydellistä..! sitä olen myös minä ja varmuudella meidän yhteensovitettu elämä <3 menehän ajoissa nukkumaan tänään.. <3
mun on myös pakko kun en käy täysillä jotenkin. tärkeistä puheluista ei meinannut tulla tänään mitään kun ei kulje ajatus. >;( onneksi vklp saa nukkua enemmän ollut aika intensiivinen jakso taas.. no mut joo en höpötä enempää. hyvää yötä ja kauniita unia kun menet babyyy <3- Anonyymi
voi ei ,koitas rakas nyt levätä, kun sitä tarvitset <3 Kyllä me varmasti halataan pian.. yritän päästä tänään ihmistenaikoihin nukkumaan jos se onnistuu (välil ajatukset käy niin intensiivisinä ettei nukkumisesta tuu mitään :() Ja joo ois kiva jutella sulle enemmän, mut mul ei oo sun numeroa.. ihan kauhee ikävä ja ois kiva nähdä sua pian, oot niin ihana , nää tekstisi piristää mua aina ja saa huononkin päivän tuntumaan hyvältä, kaipuu on todella kova, hyviä öitä ja näe kauniita unia!Mäkin yritän jossain vaihees jos saisin unesta kii <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi ei ,koitas rakas nyt levätä, kun sitä tarvitset <3 Kyllä me varmasti halataan pian.. yritän päästä tänään ihmistenaikoihin nukkumaan jos se onnistuu (välil ajatukset käy niin intensiivisinä ettei nukkumisesta tuu mitään :() Ja joo ois kiva jutella sulle enemmän, mut mul ei oo sun numeroa.. ihan kauhee ikävä ja ois kiva nähdä sua pian, oot niin ihana , nää tekstisi piristää mua aina ja saa huononkin päivän tuntumaan hyvältä, kaipuu on todella kova, hyviä öitä ja näe kauniita unia!Mäkin yritän jossain vaihees jos saisin unesta kii <3
rakas<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakas<3
rakkain <3
- Anonyymi
Muutenhan tätä vois omiakin koska tässä löytyy joku tuttuus mutta harmillista että en ole V...a niminen. Olis unelma ja kaikkien toiveiden ja haaveiden täyttymys jos tuollein ajattelisi sekä tuntisi musta *♡* en sano kuka.
• nainen- Anonyymi
Yeah, nää on valitettavasti kaikki sille joka on mun sydämes nyt ja ikuisesti, mutta toivon että pystyt löytämään oman rakkautesi jossain vaiheessa <3
- Anonyymi
Narskun puheita
- Anonyymi
Jos jokainen ihminen sun ympärillä on narsisti niin olet varmaa sellainen itse? Mut joo usko mihin lystäät, v tietää totuuden ja mun aidot tunteet, eikä sillä oo väliä vaik muut ihmiset meitä yrittäis halveksua.. tai tuhota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jokainen ihminen sun ympärillä on narsisti niin olet varmaa sellainen itse? Mut joo usko mihin lystäät, v tietää totuuden ja mun aidot tunteet, eikä sillä oo väliä vaik muut ihmiset meitä yrittäis halveksua.. tai tuhota..
Tais haukkua pystyy just täs joku päivä epävakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais haukkua pystyy just täs joku päivä epävakaan.
Baitti oli uskottavaa joskus.
Haukku vaan ettei sun hauras ego romahtais kun vien hänen sydämen hihi :3, öitä sullekki, koita löytää mielenrauha <3
- Anonyymi
Jumala on osoittanut minulle, että minun kuuluu olla yksin.
Olen lopulta oppinut olemaan onnellinen yksin.
Kaikille rakkailleni on aiemmin käynyt sairaus tai tapaturma.
En enää aio yrittää, koska minua vainoaa joku kirous.- Anonyymi
Hyvä että olet oppinut olemaan yksin ja voimat ja tsempit sulle!!<3 ,mutta rakkaani ei ole kyllä uskonnollinen joten tää oli joltain toiselt, toivon että löydät myös mielenrauhan.
- Anonyymi
Juupa juu koska naiset ois ollu kuin muutkin ihmiset sano entinen pappani aikoinaan
- Anonyymi
?? Naiset on kuin muutki ihmiset, mitä incel juttui sä ny selität..??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106