Kaipaan sua ikävä on kova

Anonyymi-ap

Sydämes on kova kaipuaa sua kohtaan, vaikka ymmärrän miten vaikea tilanne on ja miten epävakaa saattaa ahdistaakkin sua :( ja sit on ne muut ihmiset, jotka pelottaa ja ahdistaa mua välil, ne on käsittänyt kaiken musta ja mun tilanteesta ihan väärin ja niil on pallo kyl hukassa mun suhteen, ne varmasti pyrkii vaikeuttaan tätä kaikkea entisestään.. mut silti mun sydämes on pieni toivo et kaikki järjestyy, vaikka ymmärrän että ne ehkä haluaa vaan suojella sua, kun ne ei tiiä miten paljon ja aidosti susta pidän <3

Ikinä en sua kaltoinkohtelis, en ikinä. Välitän niin paljon..ja tiiän että saatat ajatella, että jättäisin sut heti kun löytäisin jonkun joka jollain ihmeellä vois olla suakin parempi ,mutta en usko sellaisen ihmisen olemassa oloon ja oon täysi tyytyväinen ja onnellinen sun kaa, ikinä en haluaisi sua satuttaa noin julmasti, olet jo kaikki mitä kaipaan ja luot paljon turvaa ja hyvää mun mieleen. Anteeks jos mun intensiivinen ja sekainen rakkaus/tunteet ahdistaa sua :c

En voi kontrolloida sitä.. se tuli niin luonnostaan, sait mut automaattisesti hymyileen, kun sun energia oli niin hyvää ja omanlaista. Ja oon pahoillani jos oon sua loukannut jotenkin, jos olisin osannut hoitaa asiat paremmin niin sullakin ois parempi olla, mutta en ikinä halunnut sua loukata, pelkäsin et menetän sut <3 ja ajattelin et on olla parempi sit kavereita... jos et mua sillee halua, tarkoitukseni ei ollut loukata tai satuttaa sinua, halusin edetä tahdilla joka ei sua ahdistais, olen pahoillani.. toivon että voit hyvin kuitenkin, olet tärkeä, kaunis, arvokas ,rakastettava ihminen.

~ epävakaalta rakkaalle vlle ~

18

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana rakas kaipaus sinuun on ikuinen. En vaan koskaan saa sinusta riittävästi. Aina kun poistut jonnekin jään kaipaamaan 😥❤️😍♥️

• Anonyymi

Mikset sano suoraan? T. V

• Anonyymi

Sanosin sulle jos tilaisuus tulisi <3

• Anonyymi

Kaipaan itsekin,mutta en häpeältäni kehtaa mainita miehenä.

Katselin siis vehkeitäisi ja siellä tuuhean karvoituksen alla ollutta penistäsi miehenä.

• Anonyymi

kaipaan sinua niin älyttömästi .. toivon että saisin sinua halata pian. irti en päästä ihan heti. saisit ehdottomasti olla enemmänkin yhteydessä muhun ..<3 ihan jokaisena päivänä voisin jutella kanssasi puhelimessa niin että kuulisin sun ääneen ja tietäisin mitä sul on mielenpäällä :3 rakas ihana ethän ikinä muutu <3 epätäydellinen on mun mielestä täydellistä..! sitä olen myös minä ja varmuudella meidän yhteensovitettu elämä <3 menehän ajoissa nukkumaan tänään.. <3
      mun on myös pakko kun en käy täysillä jotenkin. tärkeistä puheluista ei meinannut tulla tänään mitään kun ei kulje ajatus. >;( onneksi vklp saa nukkua enemmän ollut aika intensiivinen jakso taas.. no mut joo en höpötä enempää. hyvää yötä ja kauniita unia kun menet babyyy <3

• Anonyymi

voi ei ,koitas rakas nyt levätä, kun sitä tarvitset <3 Kyllä me varmasti halataan pian.. yritän päästä tänään ihmistenaikoihin nukkumaan jos se onnistuu (välil ajatukset käy niin intensiivisinä ettei nukkumisesta tuu mitään :() Ja joo ois kiva jutella sulle enemmän, mut mul ei oo sun numeroa.. ihan kauhee ikävä ja ois kiva nähdä sua pian, oot niin ihana , nää tekstisi piristää mua aina ja saa huononkin päivän tuntumaan hyvältä, kaipuu on todella kova, hyviä öitä ja näe kauniita unia!Mäkin yritän jossain vaihees jos saisin unesta kii <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi ei ,koitas rakas nyt levätä, kun sitä tarvitset <3 Kyllä me varmasti halataan pian.. yritän päästä tänään ihmistenaikoihin nukkumaan jos se onnistuu (välil ajatukset käy niin intensiivisinä ettei nukkumisesta tuu mitään :() Ja joo ois kiva jutella sulle enemmän, mut mul ei oo sun numeroa.. ihan kauhee ikävä ja ois kiva nähdä sua pian, oot niin ihana , nää tekstisi piristää mua aina ja saa huononkin päivän tuntumaan hyvältä, kaipuu on todella kova, hyviä öitä ja näe kauniita unia!Mäkin yritän jossain vaihees jos saisin unesta kii <3

rakas<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakas<3

rakkain <3

• Anonyymi

Muutenhan tätä vois omiakin koska tässä löytyy joku tuttuus mutta harmillista että en ole V...a niminen. Olis unelma ja kaikkien toiveiden ja haaveiden täyttymys jos tuollein ajattelisi sekä tuntisi musta *♡* en sano kuka.
      • nainen

• Anonyymi

Yeah, nää on valitettavasti kaikki sille joka on mun sydämes nyt ja ikuisesti, mutta toivon että pystyt löytämään oman rakkautesi jossain vaiheessa <3

• Anonyymi

Narskun puheita

• Anonyymi

Jos jokainen ihminen sun ympärillä on narsisti niin olet varmaa sellainen itse? Mut joo usko mihin lystäät, v tietää totuuden ja mun aidot tunteet, eikä sillä oo väliä vaik muut ihmiset meitä yrittäis halveksua.. tai tuhota..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jokainen ihminen sun ympärillä on narsisti niin olet varmaa sellainen itse? Mut joo usko mihin lystäät, v tietää totuuden ja mun aidot tunteet, eikä sillä oo väliä vaik muut ihmiset meitä yrittäis halveksua.. tai tuhota..

Tais haukkua pystyy just täs joku päivä epävakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tais haukkua pystyy just täs joku päivä epävakaan.

Baitti oli uskottavaa joskus.

Haukku vaan ettei sun hauras ego romahtais kun vien hänen sydämen hihi :3, öitä sullekki, koita löytää mielenrauha <3

• Anonyymi

Jumala on osoittanut minulle, että minun kuuluu olla yksin.
      Olen lopulta oppinut olemaan onnellinen yksin.
      Kaikille rakkailleni on aiemmin käynyt sairaus tai tapaturma.
      En enää aio yrittää, koska minua vainoaa joku kirous.

• Anonyymi

Hyvä että olet oppinut olemaan yksin ja voimat ja tsempit sulle!!<3 ,mutta rakkaani ei ole kyllä uskonnollinen joten tää oli joltain toiselt, toivon että löydät myös mielenrauhan.

• Anonyymi

Juupa juu koska naiset ois ollu kuin muutkin ihmiset sano entinen pappani aikoinaan

• Anonyymi

?? Naiset on kuin muutki ihmiset, mitä incel juttui sä ny selität..??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      31
      3498
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      16
      2530
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      20
      2270
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      188
      2067
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1945
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      50
      1581
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1565
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1524
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1413
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      1299
    Aihe