Sivuprofiilista näytit

Anonyymi-ap

Taas ihan itseltäsi, mutta suoraan edestäpäin et niinkään, mistä kummasta tämä johtuu 🤔😁😆😏

24

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopiiko, jos laitan pussin päähän ja leikkaa eteen reiän?

• Anonyymi

Ei höpö! 😂❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei höpö! 😂❤️

😁❤️

• Anonyymi

Missä näimme?

• Anonyymi

Kaupassa

• Anonyymi

Näinkö minä sinut?

• Anonyymi

Täytyi nähdä, niin lähellä kävin ;)

• Anonyymi

Muistan vieläkin, kun näin ensimmäistä kertaa kaivattuni sivuprofiilin yllättäen vähän etäämmällä, kun kulki ikkunan ohi. Jotenkin oli hirveän seksikäs sivuprofiili! 😅

• Anonyymi

Kulta, minusta on tullut pullukka.

• Anonyymi

Juuri sopiva oot muru, eikä haittaa vaikka vähän kiloja tulisi, ihanin ja rakkain oot silti ❤️😊

• Anonyymi

Muistutan virtahepoa röh

• Anonyymi

Voisko koku hoitaja ottaa tolta lastenkodin teiniltä puhelimen pois?

• Anonyymi

Toisen ulkonäö jatkuva arvostelu on henkistä väkivaltaa. Vttu että vihaan tuollaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Ei auta kuin keskittyä niihin ihmisiin, jotka osaavat ajatella, puhua ja kirjoittaa. Muu on plussaa. Sulkee nämä nillittäjät ulkopuolelle.

• Anonyymi

Sinä ymmärsit väärin. En arvostellut ollenkaan. Hän on kaunein kaikista aina. ❤️ T.ap

• Anonyymi

jep mul menee kans ihan tunteisiin kun arvostellaan. jos masentunut ihminen kuleksii jossain ruokakaupassa piiloutuneena ja häntä kytätään ni se on heidän vika kun kyttäävät :D mä en arvioi tuolla muita ihmisiä koskaan kun kuljen -sivusta

• Anonyymi

Ei tämä voi olla minulle. En nähnyt häntä vaikka häntä juuri etsin.😎

• Anonyymi

Taisin jälleen vain erehtyä kun luulen näkeväni häntä kaikkialla. En luota enää silmiini.

• Anonyymi

Peilihyllyjen väli vääristi.

• Anonyymi

Kerran aiemminkin tunnistin hänet kunnolla vasta kun katsoi mun ohitseni jonnekin sivunurkaan, luulen että hänellä on silmiä muuttavat piilolinssit. Hänellä on myös vaaleat hiukset kun ennen oli tummat. Kaunis on edelleen, mutta hämmentää kun niin eri näköinen. Tai ehken vain tunnista, minulla taitaa olla tullut jokinlainen kasvosokeus tämän kiusaamisen takia. Toivottavasti et vihaa minua sen vuoksi 🥺 T.ap

• Anonyymi

en käytä mitään silmiä muokkaavia piilareita edelleenkään kun ihan normaaleja 😂 en ymmärrä mistä vtusta tämäkin tulee -sivusta

• Anonyymi

Kantanäytelmä, Usko, toivo, huijaus.
      Elämme aikakautta, jolla ihmisen tahdoista, tarpeista ja haluista kisaavat monet manipulaation mestarit markkinoijista poliitikkoihin ja mediasta somevaikuttajiin. Usko, toivo, huijaus on näytelmä pelikentistä, joiden valuuttaa seurataan täällä.

• Anonyymi

Jos vaikka edestä näyttää latteammalta, sivusta vatsan upea muoto pääsee esiin.

• Anonyymi

Oliko jotenkin eri kampaus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      25
      1567
    2. Joskus rakkaus

on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      955
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      811
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      58
      717
    5. Mitä tekisitte?

Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      700
    6. Oikeen hyvää

Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      689
    8. Tule vaimokseni

En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      671
    9. Mitä tiedät tilanteesta

Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      664
    10. Sä teet musta

Levottoman😀...
      Ikävä
      40