Taas ihan itseltäsi, mutta suoraan edestäpäin et niinkään, mistä kummasta tämä johtuu 🤔😁😆😏
Sivuprofiilista näytit
24
518
Vastaukset
- Anonyymi
Sopiiko, jos laitan pussin päähän ja leikkaa eteen reiän?
- Anonyymi
Ei höpö! 😂❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei höpö! 😂❤️
😁❤️
- Anonyymi
Missä näimme?
- Anonyymi
Kaupassa
- Anonyymi
Näinkö minä sinut?
- Anonyymi
Täytyi nähdä, niin lähellä kävin ;)
- Anonyymi
Muistan vieläkin, kun näin ensimmäistä kertaa kaivattuni sivuprofiilin yllättäen vähän etäämmällä, kun kulki ikkunan ohi. Jotenkin oli hirveän seksikäs sivuprofiili! 😅
- Anonyymi
Kulta, minusta on tullut pullukka.
- Anonyymi
Juuri sopiva oot muru, eikä haittaa vaikka vähän kiloja tulisi, ihanin ja rakkain oot silti ❤️😊
- Anonyymi
Muistutan virtahepoa röh
- Anonyymi
Voisko koku hoitaja ottaa tolta lastenkodin teiniltä puhelimen pois?
- Anonyymi
Toisen ulkonäö jatkuva arvostelu on henkistä väkivaltaa. Vttu että vihaan tuollaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Ei auta kuin keskittyä niihin ihmisiin, jotka osaavat ajatella, puhua ja kirjoittaa. Muu on plussaa. Sulkee nämä nillittäjät ulkopuolelle.
- Anonyymi
Sinä ymmärsit väärin. En arvostellut ollenkaan. Hän on kaunein kaikista aina. ❤️ T.ap
- Anonyymi
jep mul menee kans ihan tunteisiin kun arvostellaan. jos masentunut ihminen kuleksii jossain ruokakaupassa piiloutuneena ja häntä kytätään ni se on heidän vika kun kyttäävät :D mä en arvioi tuolla muita ihmisiä koskaan kun kuljen -sivusta
- Anonyymi
Ei tämä voi olla minulle. En nähnyt häntä vaikka häntä juuri etsin.😎
- Anonyymi
Taisin jälleen vain erehtyä kun luulen näkeväni häntä kaikkialla. En luota enää silmiini.
- Anonyymi
Peilihyllyjen väli vääristi.
- Anonyymi
Kerran aiemminkin tunnistin hänet kunnolla vasta kun katsoi mun ohitseni jonnekin sivunurkaan, luulen että hänellä on silmiä muuttavat piilolinssit. Hänellä on myös vaaleat hiukset kun ennen oli tummat. Kaunis on edelleen, mutta hämmentää kun niin eri näköinen. Tai ehken vain tunnista, minulla taitaa olla tullut jokinlainen kasvosokeus tämän kiusaamisen takia. Toivottavasti et vihaa minua sen vuoksi 🥺 T.ap
- Anonyymi
en käytä mitään silmiä muokkaavia piilareita edelleenkään kun ihan normaaleja 😂 en ymmärrä mistä vtusta tämäkin tulee -sivusta
- Anonyymi
Kantanäytelmä, Usko, toivo, huijaus.
Elämme aikakautta, jolla ihmisen tahdoista, tarpeista ja haluista kisaavat monet manipulaation mestarit markkinoijista poliitikkoihin ja mediasta somevaikuttajiin. Usko, toivo, huijaus on näytelmä pelikentistä, joiden valuuttaa seurataan täällä. - Anonyymi
Jos vaikka edestä näyttää latteammalta, sivusta vatsan upea muoto pääsee esiin.
- Anonyymi
Oliko jotenkin eri kampaus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997