Eikö ne saa yhtään paremman näköstä ukkoa tuohon mainokseen, mitäs teille tänään kuuluu, mitäs ruokaa tällä viikolla jne ...Kauheeta paskaa !!!!
Kuka näitä tekee ????
S market mainos
14
592
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo mainos joutaisi jo romukoppaan. Voisi vaikka kananmunalla heittää siihen sen ukon pläsiin, mutta kun ei voi. Telkkari vain likastuisi.
- Anonyymi
Taneli itse on sympaattinen henkilö, mutta mainos itsessään on nolo.
- Anonyymi
Saako Taneli ilmaiset ruoat tuolta kauppaketjulta.
Vielä jaksaa kysellä. Miltä se teidän loppiainen maistuu.....
Osa hakee syötävää jostakin ruokajonoista! Maistuu mille maistuu!
- Anonyymi
Oma naamasi kuin e pakarisella niin en haukkusi muiden ulkonäköä.
- Anonyymi
Ja kaikki muut henkilöt on ulkomaalaisia!
- Anonyymi
Mainoksen tehtävä on herättää huomio, ketjun aloittajan kohdalla tämä on onnistunut täydellisesti.
- Anonyymi
Vainko huomio!? Eikö mainoksen tehtävä olisi myös lisätä myyntiä?
Samaa mainosta jankataan vuodesta toiseen!
- Anonyymi
Vaihtaisivat hjördistädin uuteen ,alkaa äänikin ärsyttää, joka päivä kymmeniä kertoja!
- Anonyymi
Alpo Kurkinen olisi parempi.
- Anonyymi
Petteri orpo .mites ne teidän ansiosidonnaiset päivärahat jakselee.
- Anonyymi
Se onkin selvästi Setämies.
- Anonyymi
Eikös tuo ole se entinen näyttelijä Tauno Palo vai mikä liekään ?
- Anonyymi
Vielä ällöttävmpi oli tai ainakin yhtä ällö se k- kaupan plop..hyi paskanploppaus..
- Anonyymi
Laita tv kiinni, mustapää ukko ei ilmesty enää ruutuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672