Et halua minua

Anonyymi-ap

Siinä mielessä. Tuntuu pahalta.

37

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ei halua ja ketä? Kyllä täällä monikin haluaa vaikka mitä. Ei vaan osu omalle kohdalle jutut.

• Anonyymi

Haluan n*ssia sua missä vain, milloin vain, miten vain. P*nettaa. Haluan sua. Laita nyt se viesti. Äkkiä! Äkkiä! Äkkiä!

• Anonyymi

Nukuta mut sauvallasi Rakas

• Anonyymi

Mistä tiedät tuon? Onko hän sanonut niin?

• Anonyymi

Ei ole sanonut mitään tuolaista tuntemattomalle.

• Anonyymi

Haluanpas, jos olet hän Tee-nainen!

• Anonyymi

Ja sellaisenko hlön sinä kuvittelet kirjoittelevan tätä massapostaajamiehen ujelllusta? Sanois varmaan ei jatkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sellaisenko hlön sinä kuvittelet kirjoittelevan tätä massapostaajamiehen ujelllusta? Sanois varmaan ei jatkoon

Älä puutu toisten asioihin! 😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu toisten asioihin! 😠

Sanoisitko naiselle itselleen about samat sanat tai jotain että sinä et ole varmaan nyt ihan järjissäsi tai mitä vaan ettei tarvitse kohdata realiteetteja? Esim sitä että et käydä sitä naista lässyttämällä trollimiehelle joutavia t t

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisitko naiselle itselleen about samat sanat tai jotain että sinä et ole varmaan nyt ihan järjissäsi tai mitä vaan ettei tarvitse kohdata realiteetteja? Esim sitä että et käydä sitä naista lässyttämällä trollimiehelle joutavia t t

Opettele kirjoittamaan. Hyvää yötä. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Hyvää yötä. 🤗

Vähän passiivissggressiivista tämä vastailusi palstagubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän passiivissggressiivista tämä vastailusi palstagubbe

Onko mieheksiluulijalla kiintiömäärä mikä pitää saada vuorokaudessa täyteen ja randomistiko valitset vai omiinko aloituksiin vain lisäilet jonon jatkoksi?

• Anonyymi

Ei kaikki ole sellaisia flirttejä. Jotkut meistä ajattelee, että nuo tuollaiset jutut on ihan vain kahdenvälisiä eikä niitä tuoda julki ennen aikojaan. Intohimo on intiimiä ja vain meille kahdelle, sitten kun lähemmäs päästään.

• Anonyymi

Kyllä haluan❤️ -> J

• Vaikea haluta sellaista mitä ei näe, eikä koe.

• Anonyymi

Haluuthan sä kirsiä vaikka et edes tiedä miltä näyttää. Ainiin kirsi on varmasti netan näköinen

• Anonyymi kirjoitti:

Haluuthan sä kirsiä vaikka et edes tiedä miltä näyttää. Ainiin kirsi on varmasti netan näköinen

Että toista vois haluta, täytyis nähdä vähintään kuva. mieluiten nähdä ja viettää aikaa toisen kanssa ihan livenä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Että toista vois haluta, täytyis nähdä vähintään kuva. mieluiten nähdä ja viettää aikaa toisen kanssa ihan livenä.

kirsi ei halua näyttää sulle kuvaansa saatika nähdä. Mitä kirsi haluu susta . ei nähtävästi mitään. Sillähän oli kaivattu ja taidat olla vaan laastari kirsille. Tykkää kun mies antaa rakkautta

• Anonyymi kirjoitti:

kirsi ei halua näyttää sulle kuvaansa saatika nähdä. Mitä kirsi haluu susta . ei nähtävästi mitään. Sillähän oli kaivattu ja taidat olla vaan laastari kirsille. Tykkää kun mies antaa rakkautta

No sittenhän tämä toimii sama molempiin suuntiin. minä olen yhtä sydänsärki ja tykkään kun hän antaa rakkautta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sittenhän tämä toimii sama molempiin suuntiin. minä olen yhtä sydänsärki ja tykkään kun hän antaa rakkautta.

ja sitten itket kun kirsi ei ole palstalla. johan se taas tänäänkin nähtiin. aina pitäis olla sun seurana.Haluut tietää mitä kirsi tekee koko ajan. Et anna hänen olla pois palstalta ilman että alat martyyriksi

• Anonyymi kirjoitti:

ja sitten itket kun kirsi ei ole palstalla. johan se taas tänäänkin nähtiin. aina pitäis olla sun seurana.Haluut tietää mitä kirsi tekee koko ajan. Et anna hänen olla pois palstalta ilman että alat martyyriksi

Vai sellasta. hyvää yötä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vai sellasta. hyvää yötä.

emmä toivota sulle mitään hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista susi hän ja Kirsi ovat kaks eri naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pälä, pälä, läpi, läpi, läpipään.

• Anonyymi kirjoitti:

Muista susi hän ja Kirsi ovat kaks eri naista.

Kyllä mä nämä osaan erottaa hyvin toisistaan. Ero on kuin yöllä ja päivällä.

• Anonyymi

Aunuksen tyttö

• Anonyymi

Ai tämä susimieskö? Jos se ajatus sulle wörkkii

• Anonyymi

Pitäisi selvittää se kuinka?.....

• Anonyymi

Haluan hänet miehen enkä ketään muuta.

• Anonyymi

Antaisiko selvittää? Tärkeä asia.

• Anonyymi

Selvitettäisiinkö?

• Anonyymi

No ethän sinäkään halunnut. Älä vingu.

• Anonyymi

No eikö sulle se vaimos riitä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö sulle se vaimos riitä???

Mee ny K O T K A mäkeen!!!

• Anonyymi

Halusin, mutta sain kuvan ettet sinä halua. Siksi ei toistettu sitä edellistä kertaa

• Anonyymi

Olen halunnu ja haluan mut voisit olla nätisti tavata kuin aikuiset

• Anonyymi

Tapaisin jos kysyisit kohtaamista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe