Siinä mielessä. Tuntuu pahalta.
Et halua minua
37
606
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ei halua ja ketä? Kyllä täällä monikin haluaa vaikka mitä. Ei vaan osu omalle kohdalle jutut.
- Anonyymi
Haluan n*ssia sua missä vain, milloin vain, miten vain. P*nettaa. Haluan sua. Laita nyt se viesti. Äkkiä! Äkkiä! Äkkiä!
- Anonyymi
Nukuta mut sauvallasi Rakas
- Anonyymi
Mistä tiedät tuon? Onko hän sanonut niin?
- Anonyymi
Ei ole sanonut mitään tuolaista tuntemattomalle.
- Anonyymi
Haluanpas, jos olet hän Tee-nainen!
- Anonyymi
Ja sellaisenko hlön sinä kuvittelet kirjoittelevan tätä massapostaajamiehen ujelllusta? Sanois varmaan ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sellaisenko hlön sinä kuvittelet kirjoittelevan tätä massapostaajamiehen ujelllusta? Sanois varmaan ei jatkoon
Älä puutu toisten asioihin! 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu toisten asioihin! 😠
Sanoisitko naiselle itselleen about samat sanat tai jotain että sinä et ole varmaan nyt ihan järjissäsi tai mitä vaan ettei tarvitse kohdata realiteetteja? Esim sitä että et käydä sitä naista lässyttämällä trollimiehelle joutavia t t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisitko naiselle itselleen about samat sanat tai jotain että sinä et ole varmaan nyt ihan järjissäsi tai mitä vaan ettei tarvitse kohdata realiteetteja? Esim sitä että et käydä sitä naista lässyttämällä trollimiehelle joutavia t t
Opettele kirjoittamaan. Hyvää yötä. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Hyvää yötä. 🤗
Vähän passiivissggressiivista tämä vastailusi palstagubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän passiivissggressiivista tämä vastailusi palstagubbe
Onko mieheksiluulijalla kiintiömäärä mikä pitää saada vuorokaudessa täyteen ja randomistiko valitset vai omiinko aloituksiin vain lisäilet jonon jatkoksi?
- Anonyymi
Ei kaikki ole sellaisia flirttejä. Jotkut meistä ajattelee, että nuo tuollaiset jutut on ihan vain kahdenvälisiä eikä niitä tuoda julki ennen aikojaan. Intohimo on intiimiä ja vain meille kahdelle, sitten kun lähemmäs päästään.
- Anonyymi
Kyllä haluan❤️ -> J
Vaikea haluta sellaista mitä ei näe, eikä koe.
- Anonyymi
Haluuthan sä kirsiä vaikka et edes tiedä miltä näyttää. Ainiin kirsi on varmasti netan näköinen
Anonyymi kirjoitti:
Haluuthan sä kirsiä vaikka et edes tiedä miltä näyttää. Ainiin kirsi on varmasti netan näköinen
Että toista vois haluta, täytyis nähdä vähintään kuva. mieluiten nähdä ja viettää aikaa toisen kanssa ihan livenä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Että toista vois haluta, täytyis nähdä vähintään kuva. mieluiten nähdä ja viettää aikaa toisen kanssa ihan livenä.
kirsi ei halua näyttää sulle kuvaansa saatika nähdä. Mitä kirsi haluu susta . ei nähtävästi mitään. Sillähän oli kaivattu ja taidat olla vaan laastari kirsille. Tykkää kun mies antaa rakkautta
Anonyymi kirjoitti:
kirsi ei halua näyttää sulle kuvaansa saatika nähdä. Mitä kirsi haluu susta . ei nähtävästi mitään. Sillähän oli kaivattu ja taidat olla vaan laastari kirsille. Tykkää kun mies antaa rakkautta
No sittenhän tämä toimii sama molempiin suuntiin. minä olen yhtä sydänsärki ja tykkään kun hän antaa rakkautta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sittenhän tämä toimii sama molempiin suuntiin. minä olen yhtä sydänsärki ja tykkään kun hän antaa rakkautta.
ja sitten itket kun kirsi ei ole palstalla. johan se taas tänäänkin nähtiin. aina pitäis olla sun seurana.Haluut tietää mitä kirsi tekee koko ajan. Et anna hänen olla pois palstalta ilman että alat martyyriksi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten itket kun kirsi ei ole palstalla. johan se taas tänäänkin nähtiin. aina pitäis olla sun seurana.Haluut tietää mitä kirsi tekee koko ajan. Et anna hänen olla pois palstalta ilman että alat martyyriksi
Vai sellasta. hyvää yötä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vai sellasta. hyvää yötä.
emmä toivota sulle mitään hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista susi hän ja Kirsi ovat kaks eri naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pälä, pälä, läpi, läpi, läpipään.
Anonyymi kirjoitti:
Muista susi hän ja Kirsi ovat kaks eri naista.
Kyllä mä nämä osaan erottaa hyvin toisistaan. Ero on kuin yöllä ja päivällä.
- Anonyymi
Aunuksen tyttö
- Anonyymi
Ai tämä susimieskö? Jos se ajatus sulle wörkkii
- Anonyymi
Pitäisi selvittää se kuinka?.....
- Anonyymi
Haluan hänet miehen enkä ketään muuta.
- Anonyymi
Antaisiko selvittää? Tärkeä asia.
- Anonyymi
Selvitettäisiinkö?
- Anonyymi
No ethän sinäkään halunnut. Älä vingu.
- Anonyymi
No eikö sulle se vaimos riitä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö sulle se vaimos riitä???
Mee ny K O T K A mäkeen!!!
- Anonyymi
Halusin, mutta sain kuvan ettet sinä halua. Siksi ei toistettu sitä edellistä kertaa
- Anonyymi
Olen halunnu ja haluan mut voisit olla nätisti tavata kuin aikuiset
- Anonyymi
Tapaisin jos kysyisit kohtaamista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935