Venäläinen mafiapomo palkkaa salamurhaajan, koodinimellä Sakaali (Bruce Willis), tappamaan FBI:n johtajan. Pian yhdysvaltalaiset saavat tästä vihiä ja aloittavat johtajan suojelun ja sakaalin etsimisen. FBI:n apulaisjohtaja Carter Preston (Sidney Poitier) haluaa ajojahtiin mukaan vielä jonkun sellaisen, joka tuntee murhaajan metodit. Tällaiseksi henkilöksi osoittautuu vankilassa viruva Declan Mulqeen (Richard Gere), entinen IRA:n palkollinen, joka suostuu sillä ehdolla, että hän saa tehtävän päätyttyä suorittaa vankeutensa jossain paremmassa paikassa.
Ja TV 5 menossa elokuva
Että häh häh hää vaan Varkaus
Dave Zane tatuointi Artisti Belfast Pohjois-Irlanti seuraa minua Instagramissa
13
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ja häh häh hää kokoomus ja perussuomalaiset
- Anonyymi
Dave Zane tatuointi Artisti Belfast Pohjois-Irlanti
IRA Belfast Pohjois-Irlanti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dave Zane tatuointi Artisti Belfast Pohjois-Irlanti
IRA Belfast Pohjois-IrlantiJa siitä elokuva tv5dellä menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä elokuva tv5dellä menossa
Niin että turha kilpailla
Kun häviätte kokoomus ja perussuomalaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että turha kilpailla
Kun häviätte kokoomus ja perussuomalaisetJa moniko kitaristi harjoittelee
10tuntia päivässä kun menee voimat lihaksista käsissä ja käy töissä samaan aikaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moniko kitaristi harjoittelee
10tuntia päivässä kun menee voimat lihaksista käsissä ja käy töissä samaan aikaanNäin teki kahdeksan vuotta Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin teki kahdeksan vuotta Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
Täähän on esikuva että ei anna periksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täähän on esikuva että ei anna periksi
Niin että 😂👎 Persut ja kokoomus ja haukkujat
- Anonyymi
Joka päivä 2, tuntia
5vuotta 9kuukautta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä 2, tuntia
5vuotta 9kuukauttaTollanen Petteri Mäkiranta ole mitään
Soittas kitaraa
Mutta ottaa tuntemattomia ilkkuu niille Tiktokissa huumoria
Samaa naurua kuin Persut Riikka Purran kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollanen Petteri Mäkiranta ole mitään
Soittas kitaraa
Mutta ottaa tuntemattomia ilkkuu niille Tiktokissa huumoria
Samaa naurua kuin Persut Riikka Purran kanssaSiinä TV 5Deglan mulqueen IRA
- Anonyymi
Etkä ole, tai jos olet niin etpä oo paljoa oppinut ku ei vieläkään kitaransoitto suju
- Anonyymi
Onko taas lääkkeet ottamatta ku luulet et insta on jotenkin tärkee 😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381920Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601485Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371459Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691363Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58848
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14785