Surullisinta tässä palstassa on ehkä se

Anonyymi-ap

että tänne on aivan varmasti osunut vuosien saatossa niitäkin, jotka ovat toisiaan kaivanneet ja joiden tunteet ovat kohdanneet. Mutta tässä kaaoksessa kaikki hukkuu kaiken muun sekaan ja katoaa lopullisesti. En usko että tämä palsta ketään yhdistää, korkeintaan erottaa ja työntää aina vaan kauemmaksi toisistaan.

35

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Siinä taidat olla melko oikeassa. Täällä syntyy väärinymmärryksiä ja ristiriitoja.

      • Anonyymi

        Monihan täällä tuntuu olevan vain synnyttämässä niitä tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monihan täällä tuntuu olevan vain synnyttämässä niitä tarkoituksella.

        Kyl mä ainakin koen niin, että täällä on ollut trolleja ja mä en oo jotenkin pystynyt niitä provoviestejä sit ohittaa. Nolottaa todella, kun oon avautunut täällä ihan liikaakin. Ja mitään et tietty voi peruuttaa, kun verkossa. No vtutus oli ennen vietejä ja niiden jälkeen. Sellaista tää nyt sit vaan on. P@skaa suoraan sanottuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ainakin koen niin, että täällä on ollut trolleja ja mä en oo jotenkin pystynyt niitä provoviestejä sit ohittaa. Nolottaa todella, kun oon avautunut täällä ihan liikaakin. Ja mitään et tietty voi peruuttaa, kun verkossa. No vtutus oli ennen vietejä ja niiden jälkeen. Sellaista tää nyt sit vaan on. P@skaa suoraan sanottuna!

        Älä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ainakin koen niin, että täällä on ollut trolleja ja mä en oo jotenkin pystynyt niitä provoviestejä sit ohittaa. Nolottaa todella, kun oon avautunut täällä ihan liikaakin. Ja mitään et tietty voi peruuttaa, kun verkossa. No vtutus oli ennen vietejä ja niiden jälkeen. Sellaista tää nyt sit vaan on. P@skaa suoraan sanottuna!

        Mitä ristiriitoja syntyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ristiriitoja syntyy

        Varmaan joku ns kolmas osapuoli uskoo täpöllä miehen tappeluun itsensä kanssa ja kriisiytyy siitä jollain tapaa?


    • Anonyymi

      Mä sekotan ainaki tahallaan ketjuja, oon esiintyny naisena ja miehenä ja vaikka minkä ikäsenä mistä päin ym

      • Anonyymi

        Ja mun ainoa motiivi onki se en mä yääl muusta syystä käy


      • Anonyymi

        En usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        Ei sitä tarvii uskoa mut niin mä reen ja oon onnistunu huijaamaanki monia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        Kyllä tämä äijä tekee niin yötä päivää hyvä tauno palo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvii uskoa mut niin mä reen ja oon onnistunu huijaamaanki monia

        Et ole mies ylipäätään ihmisenä uskottava ellei heikkolahjaisia tai toksisia lasketa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä äijä tekee niin yötä päivää hyvä tauno palo

        Kheh 😄😄


    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään surullista. Silloin se on vain niin tarkoitettu, jos ei päädy yhteen edes vaikka molemmat kaipaisi.

      • Anonyymi

        Ei se noin yksinkertaisesti mene. On pahantahtoisia ihmisiä jotka tahallaan pilaavat toisten elämän. Ei sitä ole tarkoitettu. Tuollainen asenne voi antaa oikeutusta sille, että voi mennä toisten ihmissuhteita sotkemaan joko palstalla tai selän takana. Ehkä toisten onnellisuus on liian kadehdittavaa toisille.


    • Anonyymi

      Aidossa ikävässä tuskin on sijaa surulle.

    • Anonyymi

      Näinkö on?

    • Anonyymi

      Se on ihan oikein. Täällä kaipailevat vaan ne jotka sisimmässään tietävät ettei suhteesta tulisi mitään. Syystä tai toisesta. Muutenhan tänne läimästäis kaikki mahdollinen tieto tyyliin etsin sitä ja sitä sieltä tai sieltä. Sekoilkaa enempi ja muistelkaa vanhana että siinäpä se mänt..

      • Anonyymi

        Miksi kukaan kaipailisi täällä yhtään ketään.?!


      • Anonyymi

        Tai ei ole mitään tarvetta saada suhdetta kenenkään kanssa. Täällä kirjoittelu riittää, koska kukaan ei silloin häiritse yksityisyyttä. Monen voi olla vaikea siät ymmärtää, mutta niin se vain on! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää, toista sellaista en kenenkään kanssa halua!!


    • Anonyymi

      Voi hyvin pitää paikkaansa. Siksi vain irl kontaktit merkitsee.

    • Anonyymi

      Täällä on erittäin sairaita yksilöitä, jotka matkii ivaillen niitä kaipaajia.
      Heti kun jotkut on tunnistavinaan tai edes yrittävät niin sotketaan väliin.

    • Anonyymi

      Kirjoittelut kannattaisi pitää yleisellä tasolla, niin niihin on helpompi vastata ja saa myös vastauksia mahdollisesti samassa tilanteessa olevilta. Veikkaisin ettei yksikään ole täällä oikeasti löytänyt toisiansa, eikä siihen pitäisi pyrkiä.

      Täällä olevien viestien mukaan ei myöskään kannata ottaa IRL kontaktia kehenkään. Toki niin voi tehdä, mutta älä pety jos ei tule toivottua vastausta. Suomen kokoisesta maastakin löytyy useita, jotka ovat samankaltaisissa tilanteissa päivittäin. Emme ole lopulta niin erilaisia, kuin haluamme olettaa.

      Sekoilijat ovat rasittavia, mutta se on kääntöpuoli, joka tulee vapaan kommentoinnin kylkiäisenä. Ne on parempi ohittaa, kuin jäädä väittelemään niiden kanssa. Osa kirjoittelee tylsyyttään (hakevat "hupia", omasta mielestään, koska eivät pysty kohtaamaan oikeita ongelmiaan) tai joku muu agenda miksi pyrkivät levittämään pahaa oloa muille.

      • Anonyymi

        Sanon oikeesti, etten ainakaan halua, että kukaan lähestyy minua näiden viestien takia. Oon kirjoitellut ties mitä hulluja juttuja ja kun on muutenkin sellainen olo, et joku seuraa, niin pelästyn vaan lisää, jos joku sanoo jotain näistä kirjoituksista, koska tuntuu, että se toinen lukee ajatuksia. Se, että tuntee olevansa koko ajan tarkkailun kohteena, seurattuna tai kuvitellessaan, että muut lukee ajatuksia, on sen sortin stressitila elimistölle, ettei siitä todellakaan halua lisää provosoitua. Yhtä helv. tämä elämä on.

        Että kai se sama tunne tulee, kun joku postailee niitä vanhoja tai muualla kirjoitettuja juttuja tänne. Että kun voi huonosti, niin saa##nallinen stressi päälle. Sit taas pilleripurkille, sivuoireet ja sohva. Ja puol vuotta vtuiks..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon oikeesti, etten ainakaan halua, että kukaan lähestyy minua näiden viestien takia. Oon kirjoitellut ties mitä hulluja juttuja ja kun on muutenkin sellainen olo, et joku seuraa, niin pelästyn vaan lisää, jos joku sanoo jotain näistä kirjoituksista, koska tuntuu, että se toinen lukee ajatuksia. Se, että tuntee olevansa koko ajan tarkkailun kohteena, seurattuna tai kuvitellessaan, että muut lukee ajatuksia, on sen sortin stressitila elimistölle, ettei siitä todellakaan halua lisää provosoitua. Yhtä helv. tämä elämä on.

        Että kai se sama tunne tulee, kun joku postailee niitä vanhoja tai muualla kirjoitettuja juttuja tänne. Että kun voi huonosti, niin saa##nallinen stressi päälle. Sit taas pilleripurkille, sivuoireet ja sohva. Ja puol vuotta vtuiks..

        Tää mun data esim. tästä sote-torspoilusta kyllä kestää lähempää tarkastelua. Tai oikeestaan ei, miten sen nyt haluaa ajatella. Ihan vtuillaan meillä on koko sote-järjestelmä ja vaan pahemmaks on tää hal. asiaa sotkenut. Ruohonjuuritasolta asiaa ei muuteta, ei myöskään keski- tai ylemmästä johdosta. HVA-tasollakin hankalaa, että se muutos pitäis tulla mäeltä. Sitä odotellessa.

        Kohta tilaan kotiinkuljetuksella ja voisin koittaa, kuinka kännissä voi soittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon oikeesti, etten ainakaan halua, että kukaan lähestyy minua näiden viestien takia. Oon kirjoitellut ties mitä hulluja juttuja ja kun on muutenkin sellainen olo, et joku seuraa, niin pelästyn vaan lisää, jos joku sanoo jotain näistä kirjoituksista, koska tuntuu, että se toinen lukee ajatuksia. Se, että tuntee olevansa koko ajan tarkkailun kohteena, seurattuna tai kuvitellessaan, että muut lukee ajatuksia, on sen sortin stressitila elimistölle, ettei siitä todellakaan halua lisää provosoitua. Yhtä helv. tämä elämä on.

        Että kai se sama tunne tulee, kun joku postailee niitä vanhoja tai muualla kirjoitettuja juttuja tänne. Että kun voi huonosti, niin saa##nallinen stressi päälle. Sit taas pilleripurkille, sivuoireet ja sohva. Ja puol vuotta vtuiks..

        Ok, kiva kun avasit sielunmaisemaasi ja uskon että tuon perusteella olisi ehkä ainakin toistaiseksi parempi, että sinua ei lähestytä. Valtaosa tallaajista tuskin kaipaa pillepurkkiin turvautuvaa spennailijaa elämäänsä, jonka pienetkin vastoinkäymiset voi heittää raiteilta, jos oma elämä kuitenkin on suht. reilassa, no offense.

        Ja en kyllä yleisesti suosittele "puskista" lähestymistä muutenkaan. Jos interaktiota edes jonkinlaista olisi IRL, niin niitä merkkejä kiinnostuksesta tulisi ja niihin voisi reagoida ihan siinä hetkessä ja yrittää viedä tilannetta jotenkin eteenpäin. Näin normaalit ihmiset (kuulemma) tutustuvat. Viestikin voi olla ok, jos on ollut edes jollain tapaa tekemisissä melko hiljattain, mutta ei jos siitä on kulunut kovin pitkään, ja etenkään jos toinen vuodattaa jo heti kärkeen syviä tunteitaan. Siitä voi tulla äkkiä outoa, jos toinen ei tuntenutkaam mitään, ja elellyt ihan muissa sfääreissä. Tunnustelevat viestit aiheen sivusta on ihan ok. Jos ei vastausta = ei kiinnosta, etkä vielä (täysin) menettämyt kasvoja.

        Tsemppiä vaan kaikille, palsta ei ketään yhdistä, päinvastoin. Enkä kyllä oikein sitä täällä sekoiluakaan suosittele, varmasti löytyy parempiakin keinoja käyttää aikansa.


    • Anonyymi

      Jo on taas susitrolliäijältä vuodatusta kerrakseen⚠️

      • Anonyymi

        Niin tämä aloitus esim? Juu krai as a river


    • Anonyymi

      ei tässä palstassa varmaankaan ole mitäään surullista, iloisuutts ja hupia cain.

      mutta asusre3ista asiaan niin nyr oliai hyvä aika hommta uudet talkikenvätrkin... totesin hyciksi hy iksi timberland ei ole tarvinnut tehdä mitään vuoteen noille.

    • Anonyymi

      Joskus ollut ihastuksia, mutta eivät ne kauan kestä. Täällä kirjoittelu ei ole vaikuttanut siihen että ihastumisen tunteet ovat loppuneet. Minulla ei ole tarvettaa löytää ketään, koen tutustumisen turhaksi, koska huomasin sen jo vuosia sitten että pidän eniten yksin olemisesta. Olin hyvin kauan kestäneessä parisuhteessa ja minä olin se joka halusin erota ja sen jälkeen ei ole koskaan tullut sellaista tarvetta, että haluaisin jakaa aikaan uuden ihmisen kanssa. Vain sellaisia hyvin lyhyitä hetkellisiä tunteita, mutta minulla ei ole kiinnnostusta eikä mitään tarvetta muuttaa ihanaa omaa rauhallista elämääni sellaiseen elämään, että pitäisi opetella toisen ihmisen tapoja ja tottumuksia. Sellainen tuntuu minusta, että elämäni menisi pilalle, kun en saisi elää yksin omine tapoineni.

    • Anonyymi

      Asia on justiin niin aloittaja. Täällä on sekopäitä joukossa, jotka tahallaan pilaavat ketjut. Ketään täällä kirjoittavaa ei voi ottaa sen takia todeksi. Huuhaata!

    • Anonyymi

      Ihmiset täällä on surullisinta. Välillä miettinyt että missä vierämäreissä kasvaa noin kieroon kun osa porukasta täällä.

      • Anonyymi

        Niinpä. Mutta ei ole minun vastuulla saada heitä voimaan paremmin. Kiusaamisella ei voi koskaan saada mitään hyvääm aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mutta ei ole minun vastuulla saada heitä voimaan paremmin. Kiusaamisella ei voi koskaan saada mitään hyvääm aikaan!

        Siis ajatelkaa miten monta vuotta sitä on jo ollut!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe