Kulta, mulla on kauniita alusvaatteita/asuja.

Anonyymi-ap

Odottaa sitä, että pääsis käyttään. Löytyy pitsiä ja "silkkisiä" alusmekkoja ja jotain nättiä nahkaistakin. Mikä on sinun maku?

Mietin, että mitähän sinulla on päällä nyt?

Tekis mieli ottaa sinut sillä tavalla, että sinulla puku/puvuntakki, kravaatti päällä, ja riisua ne pois hitaasti.

Tämän jälkeen makuuhuoneen puolelle, ja siellä saisi soida hyvää sensuellia, romanttista musiikkia must. Kynttilät plussaa. Loppu sujuisi leikiten. Tekisin susta nyt viimeistään Miehen! Kaikella rakkaudella.

20

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Typerä olet.

    • Anonyymi

      Saako katsoa niitä asuja?

    • Anonyymi

      Miloin?

    • Anonyymi

      Kerro sitten joskus öitä

    • Anonyymi

      Suloinen gayfantasia.

    • Anonyymi

      Haluaisin ensimmäisenä toteuttaa pitkään mielessäni olleen haaveen. Sinulla valkoinen hoitajanasu päällä ja minulla asu mitä en voi tässä paljastaa, koska muuten kaikki tunnistaisi. ”Varastin tämän asun muistoksi”.
      Toki myös nämä muut mainitsemasi asusteet kiinnostaa 😉. Tällä hetkellä minulla on vain mustat boxerit jalassa. En malttaisi odottaa 😍😘

      • Anonyymi

        Uu, kuulostaa hyvältä. Pitääpä käydä erotiikka-kaupassa. Olen seksuaalisesti hyvin avoin ja antelias. Mitä pihtaamaan varsinkaan omalle miehelle. 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uu, kuulostaa hyvältä. Pitääpä käydä erotiikka-kaupassa. Olen seksuaalisesti hyvin avoin ja antelias. Mitä pihtaamaan varsinkaan omalle miehelle. 🔥

        Kuulostaa hyvältä. ;))


    • Anonyymi

      Voi että❤️‍🔥
      Tiedät mitä haluan

    • Anonyymi

      Kaalisoppaa

    • Anonyymi

      Ostin tänään tuoksukynttilöitä 😎

      • Anonyymi

        Noniin, siitä hyvä lähteä liikenteeseen. 😉 Tuoksukynttilät on ihania ja luo tunnelmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, siitä hyvä lähteä liikenteeseen. 😉 Tuoksukynttilät on ihania ja luo tunnelmaa!

        Niin... vain sinä puutut.


    • Anonyymi

      Mun maku on ihan alastomuus. Ei todellakaan tarvitse mitään hepeneitä. Nainen on kauneimmillaan alastomana. En ikinä kyllästy silittelystä yms. naisen vartalon koskettelusta.
      Olenko hieman tylsä mies?

      • Anonyymi

        Mm, pitää varmasti paikkaansa. Mulla eri asut tuo vaihtelua seks*in, ja helpompi ottaa "eri rooleja" sängyssä, kun on "valmistautunut". Alastomuus on myös hyvä asia, luonnollisempaa. En missään nimessä kuitenkaan halua, että mies kyllästyisi "perussek*in." Onhan se varmaan monelle miehelle kutkuttava ajatus ajatella, että siinä paikalla onkin joku muu kuin verkkareissa istuva kotikissa. Makuja on monia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiedä oikein, mikä noissa italialaisautoissa kesäkuumalla on kun ei käynnisty. En tiedä onko siellä naiset jäässä vai kylän Corleone...

        https://m.youtube.com/watch?v=TmRMfcmuZco


    • Anonyymi

      Aluksi voisi kokeilla sellaisia ohuita, silkkisiä. Kun käteni sen päälle laittaisin, tuntisin lämpöä ja vähän kosteuttakin sormissani ja aivan kun nenääni kantautuisi hieno aromaattinen tuoksu, joka puolestaan saisi tunnelman kohoamaan. Tuon puvun kun riisuisit (saisit olla nopeakin), olisin helpottunut ja minusta heräisi ihan uudenlainen Tarzan, joka haluaisi Janea tanssittaa, romattisen musiikin tahdissa, silmät kynttilänvalossa välkehtien.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe