Anonyymi00004 kirjoitti:Ei varmaan sitten enää ikinä. En tiedä...Kerroin täällä vähän aikaa sitten koska nähdään, jos minusta kiinni.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00005 kirjoitti:Kerroin täällä vähän aikaa sitten koska nähdään, jos minusta kiinni.Mahdoton tietää.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00006 kirjoitti:Mahdoton tietää.Syyskuussa kuitenkin. En kerro enää tarkemmin.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00007 kirjoitti:Syyskuussa kuitenkin. En kerro enää tarkemmin.Ei mene syyskuulle yksikään minulla.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00004 kirjoitti:Ei varmaan sitten enää ikinä. En tiedä...Herää rakas. Jo aurinko paistaa ikkunan läpi.Toivotan tänä päivänä onnea ja hyvää sinulle, Anna hymyn loistaa ... huomenta.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00007 kirjoitti:Syyskuussa kuitenkin. En kerro enää tarkemmin.Näin sovittiin.0ÄänestäKommentoi
Minä en halua nähdä koskaan ketään sellaista joka täällä palstalla kirjoittaa, tai jonka nimen tiedän!0ÄänestäKommentoi
Katastrofi miestä vai naista?Millasta? etunimen eka kirjaim ?Minnepäin suomea?Naiselta sivusta0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 18
Vanhimmat
Näitkö mut tänään?
En kai.
Ei nähdä. Sivusta hänelle
Ei varmaan sitten enää ikinä. En tiedä...
Kerroin täällä vähän aikaa sitten koska nähdään, jos minusta kiinni.
Mahdoton tietää.
Syyskuussa kuitenkin. En kerro enää tarkemmin.
Ei mene syyskuulle yksikään minulla.
Kiitos tiedosta.
Herää rakas. Jo aurinko paistaa ikkunan läpi.
Toivotan tänä päivänä onnea ja hyvää sinulle, Anna hymyn loistaa ... huomenta.
Näin sovittiin.
Minä en halua nähdä koskaan ketään sellaista joka täällä palstalla kirjoittaa, tai jonka nimen tiedän!
Katastrofi miestä vai naista?
Millasta? etunimen eka kirjaim ?
Minnepäin suomea?
Naiselta sivusta
En viitsi tähän laittaa mitään tietoa kenestäkään!
Tuskin nähdään, en ole maisemissa
Miten sitä pystyy näkemään kun olet tuollainen ettet edes halua nähdä
Miksi ei sitten nähty tänään? Oletko vapaapäivällä?
J
0
0