Minulle käy nykyään niin, että ihan pienen pienikin stressin aihe niin sydämeni alkaa saman tien tykyttää ihan tuhatta ja sataa ja vatsa menee solmuun. Hätäännyn ja ajatukset jumittuu siihen stressaavaan asiaan niin etten voi tehdä tai ajatella mitään muuta. Tiedostan, että reaktioni on ihan yliampuva ja yritän rauhoitella itseäni, että asia ei ole niin vakava. Mutta silti sydän jyskyttää ja ajatukset on loopilla, kunnes pääsen stressaavasta asiasta eroon.
Tuntuu, että miten tässä nykyään enää selviää kun joka asiasta iskee tällainen voimakas stressi.
Miksihän reagoin näin voimakkaasti vaikka tietäisin ettei asia ole niin vakava?
Liiallinen stressi?
Anonyymi-ap
1
315
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mieli ja keho kulkevat rinnan.Toisen järkkyessä toisen pitää rauhoittaa.Syvään hengitys ,läsnäolo, kiireettömyys, toiveikkuus ym.rauhoittumiset pitää opetella aina uudestaan kun ylivirittyneenä ei aina näitä muista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510