ajatuksessa, etten halua tutustua minkään ikäiseen, en edes ystävänä. Rankat vuodet tekivät tehtävänsä ja tuntuu todella siltä, että on hyvin vaikea luottaa keneenkään! Tapahtui sellaista mitä en olisi koskaan halunnut kokea. On yhä vaikea lähteä ovesta ulos, koska aina tuntuu olevan jonkinlaista esitystä ja en vaan voi sietää sitä ollenkaan ja niin on ollut jo monen vuoden ajan. Pitäisi olla monen vuoden totaalinen hiljaisuus ennen kuin sisin alkaa voida paremmin! Projekti kokonaan SEIS, koska muuten vointi vain huononee!
Pysyn siinä
1
150
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavat monet vuodet haluan keskittyä työntekemiseen ja työrauha on välttämätön, jotta sisin alkaisi voida paremmin!! Ikäisensä ystävän on mahdollista löytää paljon vanhempanakin kuin tämän ikäisenä! Asumisen, työnteon ja elämisen rauha, muuten voi käydä niin että masennun totaalisesti! Minä tunnen itseni parhaiten ja tiedän mikä minulle on hyväksi ja mikä ei! Siksi oli edesvastuutonta aloittaa projekti lupaa kysymättä!En olisi koskaan antanut lupaa niin laaja-alaisesti tapahtuneelle projektille kuin se toteutettiin! Tuntuu siltä, ettei minun sanomisilla ole mitään merkitystä, yritetään vain pakottaa olemaan niin kuin muut ja sillä saatiin vain paljon pahaan aikaan! Viihdyn erittäin hyvin yksin, enkä halua ketään elämääni vielä moneen vuoteen!! Jos esitys vielä jatkuu se vain vahvistaa sitä tunnetta, etten halua tutustua keneenkään! Tiedä minkälaisen persoonallisuushäiriöisen, tai muuten ei normaalin sitä saisi ristikseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151368Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790