Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.
Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten
Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .
Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantai aamupäivään asti
Ystävyyttä
10
102
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkossa en ole tekemisissä henk koht asioiden puitteissa naisen kanssa ellei nainen ole tosi ystäväni.
Tämä näin.- Anonyymi
Tällein olen asian rajannut ja mietin mitä asioita tässä on.
Juttelu ainakin,yms asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällein olen asian rajannut ja mietin mitä asioita tässä on.
Juttelu ainakin,yms asiat.Tähän aloitukseeni lopettelen aloitukseni ja ei siinä mitään.
Henk koht asioiden puitteissa olevat asiat jatkossa pelkästään tosi ystävälleni.
Nostan enää aloitukseni välillä Ylös ja luen jos tulee vastauksia. Uusin aloitukseni jos se poistetaan.
Hyvästi - Anonyymi
Eipä näytä tehoavan tämä kiristyskään 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä tehoavan tämä kiristyskään 🤣
Tuo ei ole mitä kiristystä.
Itse päätän kenen kanssa juttelen henk koht asioitani.
Joten haista vittu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole mitä kiristystä.
Itse päätän kenen kanssa juttelen henk koht asioitani.
Joten haista vittuJa olen päättänyt että nuo henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat jatkossa vain tosi ystävälleni.
Saan tuon noin päättää ja noin sen päätin ja tuollaisena sen pidän
Joten haistapa trolli paska. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen päättänyt että nuo henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat jatkossa vain tosi ystävälleni.
Saan tuon noin päättää ja noin sen päätin ja tuollaisena sen pidän
Joten haistapa trolli paska.Sää ootki niin tyhmä, ettet tajua mitä kiristys on ja turha selittää, ku viheltää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, joten anti olla 🤣
- Anonyymi
Henk asioiden puitteissa on.
Juttelu, naisen huomaaminen,huomioiminen , yms- Anonyymi
Ja nämä on tästä eteenpäin aina lauantai aamupäivästä alkaen.
Poislukien tosi ystäväni. - Anonyymi
Henk koht asioiden puitteissa olevat asiat.kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832380
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182016- 861386
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931210Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501152Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721063Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641057- 1491031
- 451029
- 61855