menin töihin itselleni mieluisaan työpaikkaan, siellä oli sitä kautta rantain kertomista, mistä en ymmärtänyt yhtään mitään! En ymmärtänyt mikä sen tarkoitus oli ja miksi se ylipäätään aloitettiin. Sen muistan että joku vieras työpaikan ulkopuolinen kysyi minulta saako se jatkua ja minä käsitin sen niin, että se jatkuisi vain siinä työpaikassa. Se ns. kertominen mitä oli muuallakin ei avautunut minulle moneen vuoteen! Työpaikan ulkopuolinen henkilö ei kertonut projetin tarkoituksesta mitään, tai sitten en ymmärtänyt sitä! Siinä tilanteessa tuon henkilön olisi pitänyt kertoa miksi se aloitettiin ja kysyä minulta ne kysymykset mitä minä elämältäni haluan. Miksi niin ei tehty, kuka osaisi selittää sen minulle! Elämää pilattu aivan turhaan yli kymmenen vuoden ajan!
Silloin kun
Anonyymi-ap
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se on mahdollista, että noin kauan voidaan rääkätä yhden elämää tarkoituksellisesti monin tavoin häiriköimällä ja monissa paikoissa!
- Anonyymi
Eli sinut(kin) huijattiin mies työterveyteen sanomalla, että näytät vähän väsyneeltä. Julkisen puolen temppuja ennaltaehkäistä selkkaukset avin kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627