Ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.

Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten

Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .

Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.

Naisella oma vastauspohjasi

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantaihin aamupäivään

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkossa kaikki henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni.

Juttelu, huomaaminen yms.yms.

• Anonyymi

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

En ole tekemisissä ellei intressit kohtaa

• Anonyymi

Tämä on viimeinen aloitukseni.

• Anonyymi

En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain tästä alkaen.
      Täysin pyytämälläni tavalla tehdyt vain.

• Anonyymi

Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti tosissaan kiinnostunut minusta irl

• Anonyymi

Jep

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      296
      5098
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      114
      2621
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      134
      1630
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1160
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      343
      1065
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      139
      1024
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      268
      974
    8. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      89
      838
    9. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      837
    10. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      40
      821
    Aihe