Ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.

Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten

Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .

Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.

Naisella oma vastauspohjasi

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantaihin aamupäivään

8

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkossa kaikki henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni.

Juttelu, huomaaminen yms.yms.

• Anonyymi

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

En ole tekemisissä ellei intressit kohtaa

• Anonyymi

Tämä on viimeinen aloitukseni.

• Anonyymi

En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain tästä alkaen.
      Täysin pyytämälläni tavalla tehdyt vain.

• Anonyymi

Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti tosissaan kiinnostunut minusta irl

• Anonyymi

Jep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe