Ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.

Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten

Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .

Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.

Naisella oma vastauspohjasi

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantaihin aamupäivään

8

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkossa kaikki henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni.

Juttelu, huomaaminen yms.yms.

• Anonyymi

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

En ole tekemisissä ellei intressit kohtaa

• Anonyymi

Tämä on viimeinen aloitukseni.

• Anonyymi

En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain tästä alkaen.
      Täysin pyytämälläni tavalla tehdyt vain.

• Anonyymi

Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti tosissaan kiinnostunut minusta irl

• Anonyymi

Jep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      3039
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2255
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      132
      2083
    4. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1345
    5. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1324
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1263
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1218
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1066
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1040
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      795
    Aihe