Ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset, peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.


Vaalealla muodokkaalla naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten

Vaalealla naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Vaalealla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .

Muodokkaalla vaaalealla naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.

Naisella oma vastauspohjasi

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantaihin aamupäivään

8

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkossa kaikki henk koht asioiden puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni.

      Juttelu, huomaaminen yms.yms.

      • Anonyymi

        Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä ei ole mitään kiristystä vaikka trolli niin haukkuu. Jokainen päättää itse kenelle juttelee ja kenet huomaa yms.
        Minäkin päätän sen itse.

        Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ellei nainen huomaa minua miksi minä huomaisin naisen?
        En miksikään.

        En ole tekemisissä ellei intressit kohtaa


    • Anonyymi

      Tämä on viimeinen aloitukseni.

    • Anonyymi

      En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain tästä alkaen.
      Täysin pyytämälläni tavalla tehdyt vain.

    • Anonyymi

      Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti tosissaan kiinnostunut minusta irl

    • Anonyymi

      Jep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe