Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

Anonyymi-ap

En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei auta järkisyyt eikä järjellä ajattelu, on vain kokoajan ikävä. On vain yksi elämä, joka on mennyt yhden ihmisen ikävöimiseen, mutta minkäs teet, kun sydän ei luovuta. Varmaan vasta sitten, kun sydänkäyrä tekee vain suoraa viivaa..

66

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sille asialle olisi hyvä tietysti tehdä jotain jos paljonkin kaipaa.. Munki pitäisi selvittää tää keissi tai mennä lopullisesti eteenpäin. Puolivaloilla kuleksiminen ja toisen kaipailu ikuisesti vie vaan järjen.

      • Anonyymi

        Puhumalla asiat monesti selkiytyy. Ainakin saa vastauksen siiheen, elikö kuinka harhaisessa maailmassa toisen suhteen?


    • Anonyymi

      Sama täällä.

    • Anonyymi

      30 päivää palstalta pois ensiksi.

      • Anonyymi

        Ethän sinäkään voisi sitten susimiehen seikkailuja kommentoida näin ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään voisi sitten susimiehen seikkailuja kommentoida näin ollen?

        Eiköhän kerta riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän kerta riitä.

        Ei millään, hitaat tarvii toistoa


      • Anonyymi

        Jos on aloitteen tehnyt ja toinen ei siihen reagoi voi jättää asian siihen,selkeä merkki ettei kiinnosta,eikä mitään "entä jos on niin ujo"ei muuta kuin kylmästi lopetus ja poia palstalta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mä mietin, että jos kuitenkin koittais ensin 9 pvä. Voisi auttaa tässä oman pään sekamelskassa. Mut mietin, onks sil mitään väliä olenkaan. Ikäkin tietty kirjoituksesta näkyy, että tekis mieli oikein alkaa kunnolla ttuilemaan.


    • Anonyymi

      Et pääse ikinä irti siitä mitä sanoit ja loukkasit minua

      • Anonyymi

        Ei sen katkeruudenkaan kanssa ole hyvä olla. Olisiko harjoittaa anteeksiantoa? Löydä rakkaus sudämestäsi


    • Anonyymi

      Parhaiten pääsee kun ei näe IRL. Se toivottavasti kohta onnistuu

      • Anonyymi

        Ei ole auttanut
        puhun kokemuksesta


      • Anonyymi

        Montako vuotta vielä..kolmatta vuotta viedään ja sydän ei unohda vaikka silmät ei nää..💔


    • Anonyymi

      Itse olen tyytyväinen koska rakastan Jeesusta ja kaipaan hänen luokseen. Ei tarvitse ikävöidä jotain ihmistä, joka kuitenkin kuolee tai josta tulee itse kuoleman kautta erotetuksi. On tietysti oikein rakastaa ihmisiäkin. Mutta kuolevaisuus tekee meistä vähemmän tärkeitä rakkauden kohteina. Se ihminen jota kaipaatte voi huomenna olla poissa, ettekä mahda asialle mitään, ja joskus se huominen tulee pakollakin.

    • Anonyymi

      Se loppuu sillä, ku mietit miten hän nussii muiden kanssa.

      • Anonyymi

        Ehkäpä ei nussi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ei nussi...

        Anna nyt erotomaanin olla marttyyrimies rauhassa, se on hänelle tärkeää miettiä mitä naiset jotka ei ole hänelle kerrassaan mitään selontekoa velkaa touhuilee, oli kyse sitten naapurin rouvasta perheineen tai kaupan kassasta


      • Anonyymi

        Entä jos ei nussikkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei nussikkaan...

        Sä kerroit tuon jo marttyyrierotomaanigubelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ei nussi...

        Ootko miettinyt mitään suhtern huonoja
        puolia ikinä?
        Luultavasti et
        Entäs sen henkilön ... Hän ei ole täydellinen
        Et vain näe ongelmia ja epätäydelisyyttä
        Koska mietit kivoja puolia vain.
        Kolmas havahdu oikesti siihen vuodet ja aika kuluu...
        Et esim miten tuhlaat vuosia ja aikaa ikävään ja odottaen...
        Kun aikaa on annettu noin 80 joista aktiivista ihmisuhdeaikasn on se noin 30 vuotta jokaiselle
        On tajuttava että viimeistään 5 vuodessa pitää elää
        Muille asioille että sä ehdit tehdä ne
        Ajattelitko kuluttaa sen 30 vuotta häntä odotellen ?
        Elämääsi elämättä...


    • Anonyymi

      Kaipuu loppuu kun tulet ja panet minua

      • Anonyymi

        Älä yritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä

        Aika moni mies ehdottelee tällaista, eikö ole yhtään kokemusta? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä

        Älä unta nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni mies ehdottelee tällaista, eikö ole yhtään kokemusta? Sivusta

        Ylitarjontaa selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni mies ehdottelee tällaista, eikö ole yhtään kokemusta? Sivusta

        2 kanssa yrittänyt mutta aina palsta puskee väliin ja sotkenut jutut. Et siis itse ole kaivattu puolin tai toisin. Muuten hengailet täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 kanssa yrittänyt mutta aina palsta puskee väliin ja sotkenut jutut. Et siis itse ole kaivattu puolin tai toisin. Muuten hengailet täällä.

        Hyvä että joku sanoo suoraan sille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylitarjontaa selvästi.

        Miten sen nyt ottaa ja miten vakavissaan muiden ajatuksia lukee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 kanssa yrittänyt mutta aina palsta puskee väliin ja sotkenut jutut. Et siis itse ole kaivattu puolin tai toisin. Muuten hengailet täällä.

        Nyt en kyllä tajunnut, mutta tuksari vissiin tajusi heti. Jatkakaa


    • Anonyymi

      Jos et voi tai pysy olemaan oikeasti yhteydessä niin ei kannata koko elämäänsä pilata. Itselläni sama, että irl tai ei mitään. Tämä palsta ruokkii tunteita, koska aina joku vastaa kuin rakkaalle. Osa tekee sitä tahallaan.

      • Anonyymi

        Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
        xxtx


      • Anonyymi

        Tässä kohtaa ehkä hyvä tarkentaa vaikka ei kyllä tarvis. Koko viime viikon olin pois täältä, työkiireiden vuoksi. Saappaihin hyppää joku, jotkut tarinat etenee. Tänne tullessa takaisin joo en viitsi tässä kertoa sen enempää. Toisilla aikaa olla täällä kaiket päivät kellon ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa ehkä hyvä tarkentaa vaikka ei kyllä tarvis. Koko viime viikon olin pois täältä, työkiireiden vuoksi. Saappaihin hyppää joku, jotkut tarinat etenee. Tänne tullessa takaisin joo en viitsi tässä kertoa sen enempää. Toisilla aikaa olla täällä kaiket päivät kellon ympäri.

        Lähtiessä sinkku ja aina palatessa tänne naimisissa ja ties mitä muuta horoon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
        xxtx

        Täysin samaa mieltä. En tiedä, kuka olet, mutta sama tilanne mulla. Onko tuo xxtx etunimesi? Täsmäisi kaipaamaani henkilöön..
        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
        xxtx

        Aloittaja sinusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. En tiedä, kuka olet, mutta sama tilanne mulla. Onko tuo xxtx etunimesi? Täsmäisi kaipaamaani henkilöön..
        T. Aloittaja

        On etunimeni. Sukunimeni ensimmäinen kirjain on sama kuin kaipaamallani miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa ehkä hyvä tarkentaa vaikka ei kyllä tarvis. Koko viime viikon olin pois täältä, työkiireiden vuoksi. Saappaihin hyppää joku, jotkut tarinat etenee. Tänne tullessa takaisin joo en viitsi tässä kertoa sen enempää. Toisilla aikaa olla täällä kaiket päivät kellon ympäri.

        Aika monta ollut jo tällä viikolla yksi toistaan kiinnostavampia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
        xxtx

        Ihan varmasti tunne kuolee jos toinen varattu,mulla ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
        xxtx

        Ethän sä pääsekään oot riippuvainen
        Hoida asiaakuin riippuvuutta .

        Eli päätät päätyäväisesti lopettaa ja vähentää ihastuksellesi annettua
        huomiota ja aikaa..
        Se on jatkossa huono tapa eikä sallittua käytöstä!
        Pitää olla muuta tekemistä ja muita ihmisiä
        Uuden tavan tai taifon opettelua joka vie aikasi .
        Tai muutat tai lähet matkalle jne
        Jota et enää häneen käytä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti tunne kuolee jos toinen varattu,mulla ainakin

        Jos sulla, niin ei se todista, että kaikilla. Me olemme erilaisia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä pääsekään oot riippuvainen
        Hoida asiaakuin riippuvuutta .

        Eli päätät päätyäväisesti lopettaa ja vähentää ihastuksellesi annettua
        huomiota ja aikaa..
        Se on jatkossa huono tapa eikä sallittua käytöstä!
        Pitää olla muuta tekemistä ja muita ihmisiä
        Uuden tavan tai taifon opettelua joka vie aikasi .
        Tai muutat tai lähet matkalle jne
        Jota et enää häneen käytä.

        Nuo neuvot eivät tepsi. on kaikki koettu, enkä sitäpaitsi piittaa jonkun kännisen kirjoituksesta.


    • Anonyymi

      Jos noin on kannattaa vain tietoisesti ruveta tekemään työtä sen eteen, että unohtaisi sellaisen turhan kaipaamisen.

      • Anonyymi

        Työtä on kyllä tehty tähänki asti. Mikään ei auta. En kirjoittelis tänne, jos olis noin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä on kyllä tehty tähänki asti. Mikään ei auta. En kirjoittelis tänne, jos olis noin helppoa.

        Mene terapiaan jos et itse pysty unohtamaan häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene terapiaan jos et itse pysty unohtamaan häntä!

        Hah! Terapiassako ne tunteet kuolee? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene terapiaan jos et itse pysty unohtamaan häntä!

        Eikö tän palstan pitäisi vähentää terapia käyntejä eikä lisätä niitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene terapiaan jos et itse pysty unohtamaan häntä!

        Onko tässäkin miehen kerronnassa toisen pjooliso? Miksei vaikka kaksi samantien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Terapiassako ne tunteet kuolee? :D

        Terapia opettaa päästämään riippuvuudesta ja pakkomielteestä siihen ihmisen irti .
        Selvästi et itse osaa lopettaa tai vähentää tai tehdä toisin kun tunne sanoo
        Vaan tarvit tukea ja apua
        Siihen terapia voi toimia.


    • Anonyymi

      sulje hänet päästäsi.

      • Anonyymi

        Hanki räikkä ja töräytä kunnolla kun ajatukset pitää saada poikki. Se on Pavlovia.
        Tai jos et voi töräyttää niin piirrä sormella poikkiviiva ilmaan:että nyt stop nämä ajatukset.


      • Anonyymi

        Eli tee keskittymisharjoituksia
        Ja keskity muihin asioihin.
        Et voi koko elämääsi ihastukseen keskittyen
        Tee niitä muita asioita.


    • Anonyymi

      Niin juuri se menee.

    • Anonyymi

      Olipa tutun kuuloista. Otan osaa.

      • Anonyymi

        Rakkauden aihettama tai joku muu keskittymishäiriö on yleinen ongelma suomessa.

        S amoin kuu riippuvuus ihastuksen kohteesta
        Mitä pitää hoitaa ihan just niin kuin muitakin roikkuja ja pakkomielteitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden aihettama tai joku muu keskittymishäiriö on yleinen ongelma suomessa.

        S amoin kuu riippuvuus ihastuksen kohteesta
        Mitä pitää hoitaa ihan just niin kuin muitakin roikkuja ja pakkomielteitä

        Mikä "pakkomielteiden" expertti luulet olevasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "pakkomielteiden" expertti luulet olevasi?

        No en luulekaan. Ei minulla mitään pakkomiellettä ole, mutta joillain muilla tuntuu olevan. Olen tällä hetkellä taas todella hämilläni, mitä kirjoittelin tuossa muutamia päiviä sitten. Lähti taas ihan käsistä ja meni taas ihan utopistiseksi. Taas olo, että miksi mä saamisia itsestäni kerroin, kun ne eivät edes pidä paikkaansa! No napit näemmä auttaa, ehkä. Voi. helv. muuten. Vaikka eihän minun tarvi kenellekään näitä edes perustella, mutta kyllähän tämä nyt outoa on ja hiljaiseksi vetää.


    • Anonyymi

      Ottamalla yhteyttä ja saamalla nyrkistä naamaan tai sitten voi koittaa jonkun upea alku?

      • Anonyymi

        Aivan,kävi niin tai näin,niin joka tapauksessa on edes mahdollisuus johonkin uuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan,kävi niin tai näin,niin joka tapauksessa on edes mahdollisuus johonkin uuteen.

        Helpommin sanottu kuin tehty 😔


      • Anonyymi
        UUSI

        Minä ainakin vetäisisin nyrkistä naamaan, jos joku täällä alkais lähestyä. Juu moro vaan!


    • Anonyymi

      Eräästä meni 7 vuotta päästä yli, hankalaa on!

      • Anonyymi

        En halua tuollaista kohtaloa, pitäiskö vetää oikein perseet olalle? Jos sitten uskaltais?


    • Anonyymi

      Se voi edistää toipumista ku näet hänet oman rakkaansa kanssa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mieheltä vai naiselta

      • Anonyymi
        UUSI

        Naiselta aloitus


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2884
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      93
      1070
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      969
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      960
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      81
      800
    6. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      788
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      781
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      720
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe