En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei auta järkisyyt eikä järjellä ajattelu, on vain kokoajan ikävä. On vain yksi elämä, joka on mennyt yhden ihmisen ikävöimiseen, mutta minkäs teet, kun sydän ei luovuta. Varmaan vasta sitten, kun sydänkäyrä tekee vain suoraa viivaa..
Miten tämän kaipuun saa loppumaan?
83
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Sille asialle olisi hyvä tietysti tehdä jotain jos paljonkin kaipaa.. Munki pitäisi selvittää tää keissi tai mennä lopullisesti eteenpäin. Puolivaloilla kuleksiminen ja toisen kaipailu ikuisesti vie vaan järjen.
- Anonyymi
Puhumalla asiat monesti selkiytyy. Ainakin saa vastauksen siiheen, elikö kuinka harhaisessa maailmassa toisen suhteen?
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
30 päivää palstalta pois ensiksi.
- Anonyymi
Ethän sinäkään voisi sitten susimiehen seikkailuja kommentoida näin ollen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään voisi sitten susimiehen seikkailuja kommentoida näin ollen?
Eiköhän kerta riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kerta riitä.
Ei millään, hitaat tarvii toistoa
- Anonyymi
Jos on aloitteen tehnyt ja toinen ei siihen reagoi voi jättää asian siihen,selkeä merkki ettei kiinnosta,eikä mitään "entä jos on niin ujo"ei muuta kuin kylmästi lopetus ja poia palstalta.
- Anonyymi
Mä mietin, että jos kuitenkin koittais ensin 9 pvä. Voisi auttaa tässä oman pään sekamelskassa. Mut mietin, onks sil mitään väliä olenkaan. Ikäkin tietty kirjoituksesta näkyy, että tekis mieli oikein alkaa kunnolla ttuilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin, että jos kuitenkin koittais ensin 9 pvä. Voisi auttaa tässä oman pään sekamelskassa. Mut mietin, onks sil mitään väliä olenkaan. Ikäkin tietty kirjoituksesta näkyy, että tekis mieli oikein alkaa kunnolla ttuilemaan.
Toisille auttaa pois olo palstalta ja toisia auttaa kirjoittaminen täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ttuilemaan siitä että ketjuja lukiessa ehkä saanut vääriä singnaaleja tai omaan ketjuun tullut sivusta kirjoittajia puimaan omaa juttua. Anonyymina kaikki mahdollista.
- Anonyymi
Et pääse ikinä irti siitä mitä sanoit ja loukkasit minua
- Anonyymi
Ei sen katkeruudenkaan kanssa ole hyvä olla. Olisiko harjoittaa anteeksiantoa? Löydä rakkaus sudämestäsi
- Anonyymi
Parhaiten pääsee kun ei näe IRL. Se toivottavasti kohta onnistuu
- Anonyymi
Ei ole auttanut
puhun kokemuksesta - Anonyymi
Montako vuotta vielä..kolmatta vuotta viedään ja sydän ei unohda vaikka silmät ei nää..💔
- Anonyymi
Itse olen tyytyväinen koska rakastan Jeesusta ja kaipaan hänen luokseen. Ei tarvitse ikävöidä jotain ihmistä, joka kuitenkin kuolee tai josta tulee itse kuoleman kautta erotetuksi. On tietysti oikein rakastaa ihmisiäkin. Mutta kuolevaisuus tekee meistä vähemmän tärkeitä rakkauden kohteina. Se ihminen jota kaipaatte voi huomenna olla poissa, ettekä mahda asialle mitään, ja joskus se huominen tulee pakollakin.
- Anonyymi
Jos kaipaa Jeesusta ja haluaa hänen luokseen niin onko itsemurha sallittu ratkaisu? Pääsee nopeasti Jeesuksen luokse ja raskas maallinen vaellus on nopeammin ohitse.
- Anonyymi
Se loppuu sillä, ku mietit miten hän nussii muiden kanssa.
- Anonyymi
Ehkäpä ei nussi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä ei nussi...
Anna nyt erotomaanin olla marttyyrimies rauhassa, se on hänelle tärkeää miettiä mitä naiset jotka ei ole hänelle kerrassaan mitään selontekoa velkaa touhuilee, oli kyse sitten naapurin rouvasta perheineen tai kaupan kassasta
- Anonyymi
Entä jos ei nussikkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä ei nussi...
Ootko miettinyt mitään suhtern huonoja
puolia ikinä?
Luultavasti et
Entäs sen henkilön ... Hän ei ole täydellinen
Et vain näe ongelmia ja epätäydelisyyttä
Koska mietit kivoja puolia vain.
Kolmas havahdu oikesti siihen vuodet ja aika kuluu...
Et esim miten tuhlaat vuosia ja aikaa ikävään ja odottaen...
Kun aikaa on annettu noin 80 joista aktiivista ihmisuhdeaikasn on se noin 30 vuotta jokaiselle
On tajuttava että viimeistään 5 vuodessa pitää elää
Muille asioille että sä ehdit tehdä ne
Ajattelitko kuluttaa sen 30 vuotta häntä odotellen ?
Elämääsi elämättä...
- Anonyymi
Kaipuu loppuu kun tulet ja panet minua
- Anonyymi
Älä yritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä
Aika moni mies ehdottelee tällaista, eikö ole yhtään kokemusta? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä
Älä unta nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylitarjontaa selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 kanssa yrittänyt mutta aina palsta puskee väliin ja sotkenut jutut. Et siis itse ole kaivattu puolin tai toisin. Muuten hengailet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 kanssa yrittänyt mutta aina palsta puskee väliin ja sotkenut jutut. Et siis itse ole kaivattu puolin tai toisin. Muuten hengailet täällä.
Hyvä että joku sanoo suoraan sille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylitarjontaa selvästi.
Miten sen nyt ottaa ja miten vakavissaan muiden ajatuksia lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä tajunnut, mutta tuksari vissiin tajusi heti. Jatkakaa
- Anonyymi
Jos et voi tai pysy olemaan oikeasti yhteydessä niin ei kannata koko elämäänsä pilata. Itselläni sama, että irl tai ei mitään. Tämä palsta ruokkii tunteita, koska aina joku vastaa kuin rakkaalle. Osa tekee sitä tahallaan.
- Anonyymi
Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
xxtx - Anonyymi
Tässä kohtaa ehkä hyvä tarkentaa vaikka ei kyllä tarvis. Koko viime viikon olin pois täältä, työkiireiden vuoksi. Saappaihin hyppää joku, jotkut tarinat etenee. Tänne tullessa takaisin joo en viitsi tässä kertoa sen enempää. Toisilla aikaa olla täällä kaiket päivät kellon ympäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kohtaa ehkä hyvä tarkentaa vaikka ei kyllä tarvis. Koko viime viikon olin pois täältä, työkiireiden vuoksi. Saappaihin hyppää joku, jotkut tarinat etenee. Tänne tullessa takaisin joo en viitsi tässä kertoa sen enempää. Toisilla aikaa olla täällä kaiket päivät kellon ympäri.
Lähtiessä sinkku ja aina palatessa tänne naimisissa ja ties mitä muuta horoon asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "kannata", mutta et varmaan ole kokenut tunnetta, joka ei väisty, vaikka kuinka hyvin tiedostat, että ei kannata. Hän on varattu, mutta kun tunne ei suostu kuolemaan, niin mitä teet. Et pääse "eteenpäin", vaikka kuinka haluaisit.
xxtxTäysin samaa mieltä. En tiedä, kuka olet, mutta sama tilanne mulla. Onko tuo xxtx etunimesi? Täsmäisi kaipaamaani henkilöön..
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xxtxAloittaja sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. En tiedä, kuka olet, mutta sama tilanne mulla. Onko tuo xxtx etunimesi? Täsmäisi kaipaamaani henkilöön..
T. AloittajaOn etunimeni. Sukunimeni ensimmäinen kirjain on sama kuin kaipaamallani miehellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta ollut jo tällä viikolla yksi toistaan kiinnostavampia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xxtxIhan varmasti tunne kuolee jos toinen varattu,mulla ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xxtxEthän sä pääsekään oot riippuvainen
Hoida asiaakuin riippuvuutta .
Eli päätät päätyäväisesti lopettaa ja vähentää ihastuksellesi annettua
huomiota ja aikaa..
Se on jatkossa huono tapa eikä sallittua käytöstä!
Pitää olla muuta tekemistä ja muita ihmisiä
Uuden tavan tai taifon opettelua joka vie aikasi .
Tai muutat tai lähet matkalle jne
Jota et enää häneen käytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti tunne kuolee jos toinen varattu,mulla ainakin
Jos sulla, niin ei se todista, että kaikilla. Me olemme erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä pääsekään oot riippuvainen
Hoida asiaakuin riippuvuutta .
Eli päätät päätyäväisesti lopettaa ja vähentää ihastuksellesi annettua
huomiota ja aikaa..
Se on jatkossa huono tapa eikä sallittua käytöstä!
Pitää olla muuta tekemistä ja muita ihmisiä
Uuden tavan tai taifon opettelua joka vie aikasi .
Tai muutat tai lähet matkalle jne
Jota et enää häneen käytä.Nuo neuvot eivät tepsi. on kaikki koettu, enkä sitäpaitsi piittaa jonkun kännisen kirjoituksesta.
- Anonyymi
Jos noin on kannattaa vain tietoisesti ruveta tekemään työtä sen eteen, että unohtaisi sellaisen turhan kaipaamisen.
- Anonyymi
Työtä on kyllä tehty tähänki asti. Mikään ei auta. En kirjoittelis tänne, jos olis noin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtä on kyllä tehty tähänki asti. Mikään ei auta. En kirjoittelis tänne, jos olis noin helppoa.
Mene terapiaan jos et itse pysty unohtamaan häntä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! Terapiassako ne tunteet kuolee? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tän palstan pitäisi vähentää terapia käyntejä eikä lisätä niitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässäkin miehen kerronnassa toisen pjooliso? Miksei vaikka kaksi samantien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! Terapiassako ne tunteet kuolee? :D
Terapia opettaa päästämään riippuvuudesta ja pakkomielteestä siihen ihmisen irti .
Selvästi et itse osaa lopettaa tai vähentää tai tehdä toisin kun tunne sanoo
Vaan tarvit tukea ja apua
Siihen terapia voi toimia.
- Anonyymi
sulje hänet päästäsi.
- Anonyymi
Hanki räikkä ja töräytä kunnolla kun ajatukset pitää saada poikki. Se on Pavlovia.
Tai jos et voi töräyttää niin piirrä sormella poikkiviiva ilmaan:että nyt stop nämä ajatukset. - Anonyymi
Eli tee keskittymisharjoituksia
Ja keskity muihin asioihin.
Et voi koko elämääsi ihastukseen keskittyen
Tee niitä muita asioita.
- Anonyymi
Niin juuri se menee.
- Anonyymi
Olipa tutun kuuloista. Otan osaa.
- Anonyymi
Rakkauden aihettama tai joku muu keskittymishäiriö on yleinen ongelma suomessa.
S amoin kuu riippuvuus ihastuksen kohteesta
Mitä pitää hoitaa ihan just niin kuin muitakin roikkuja ja pakkomielteitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden aihettama tai joku muu keskittymishäiriö on yleinen ongelma suomessa.
S amoin kuu riippuvuus ihastuksen kohteesta
Mitä pitää hoitaa ihan just niin kuin muitakin roikkuja ja pakkomielteitäMikä "pakkomielteiden" expertti luulet olevasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä "pakkomielteiden" expertti luulet olevasi?
No en luulekaan. Ei minulla mitään pakkomiellettä ole, mutta joillain muilla tuntuu olevan. Olen tällä hetkellä taas todella hämilläni, mitä kirjoittelin tuossa muutamia päiviä sitten. Lähti taas ihan käsistä ja meni taas ihan utopistiseksi. Taas olo, että miksi mä saamisia itsestäni kerroin, kun ne eivät edes pidä paikkaansa! No napit näemmä auttaa, ehkä. Voi. helv. muuten. Vaikka eihän minun tarvi kenellekään näitä edes perustella, mutta kyllähän tämä nyt outoa on ja hiljaiseksi vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en luulekaan. Ei minulla mitään pakkomiellettä ole, mutta joillain muilla tuntuu olevan. Olen tällä hetkellä taas todella hämilläni, mitä kirjoittelin tuossa muutamia päiviä sitten. Lähti taas ihan käsistä ja meni taas ihan utopistiseksi. Taas olo, että miksi mä saamisia itsestäni kerroin, kun ne eivät edes pidä paikkaansa! No napit näemmä auttaa, ehkä. Voi. helv. muuten. Vaikka eihän minun tarvi kenellekään näitä edes perustella, mutta kyllähän tämä nyt outoa on ja hiljaiseksi vetää.
Ei tämmöstäkään ylös- alas- sahaamista ihan kaikki ymmärrä. Tai sisään ulos, miten senkin haluaa ajatella. Voi vttu sanon aivan suoraan! ☹️😭☹️
- Anonyymi
Ottamalla yhteyttä ja saamalla nyrkistä naamaan tai sitten voi koittaa jonkun upea alku?
- Anonyymi
Aivan,kävi niin tai näin,niin joka tapauksessa on edes mahdollisuus johonkin uuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan,kävi niin tai näin,niin joka tapauksessa on edes mahdollisuus johonkin uuteen.
Helpommin sanottu kuin tehty 😔
- Anonyymi
Minä ainakin vetäisisin nyrkistä naamaan, jos joku täällä alkais lähestyä. Juu moro vaan!
- Anonyymi
Eräästä meni 7 vuotta päästä yli, hankalaa on!
- Anonyymi
En halua tuollaista kohtaloa, pitäiskö vetää oikein perseet olalle? Jos sitten uskaltais?
- Anonyymi
Se voi edistää toipumista ku näet hänet oman rakkaansa kanssa.
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta
- Anonyymi
Naiselta aloitus
- Anonyymi
Oletko tummatukkainen nainen? Entä mies? Kuvaile meitä hieman. -(sinusta pitkään kiinnostunut)
- Anonyymi
Huomenta vaan. Ei ole. Tuo edellinen lainanantaja kaipailee sinua alati, vaikka sillä on omakin mies😉
- Anonyymi
On tummat pitkät ja miehestä en kerro mua 7v vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tummat pitkät ja miehestä en kerro mua 7v vanhempi
Tämä ei ole aloittaja.
- Anonyymi
Aloitus osui, minä nuorempi tumma nainen ja vanhempi pitkä tumma mies. Pitkään olen kaivannut tätä vanhempaa herraa enkä vain voi unohtaa vaikka muutama vuosi jo aikaa kaikesta. - Sivusta K
- Anonyymi
Olen tummatukkainen nainen ja mies oli nuorena vaaleatukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tummatukkainen nainen ja mies oli nuorena vaaleatukkainen.
Onko mies sua paljonkin nuorempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies sua paljonkin nuorempi?
Ei ole, olemme suunnilleen samanikäisiä.
- Anonyymi
Aika moni kaipaa tiedän kyllä joitain sekin haittaa osa on varattuja jotka laittaa viestiä meses kertoo asioitaan ja jotkut haluis vaikka ja mitä. Mutta minähän sen päätän mitä haluan on miehiä joita halutaan ja naisia joiita ei vaqn unohdeta elämä on
- Anonyymi
K+H kävis mulle miehelle.
- Anonyymi
Koskenkorvalla.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
I feel you
In every stone
In every leaf of every tree
That you ever might have grown
I feel you
In every thing
In every river that might flow
In every seed you might have sown
I feel you
I feel you
In every vein
In every beatin' of my heart
Each breath I take
I feel you, anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said
I feel you
I feel you
In every vein
In every beatin' of my heart
In every breath I'll ever take
I feel you, anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said
I feel you
I feel you - Anonyymi
Sinusta itsestäsi se nyt on kiinni, täältä olet saanut hyviä neuvoja. Masennuksesta pääsee kun vaihtaa autoa tai vaimoa tai jotain muuta räväkkää...
- Anonyymi
Unohda kaikki exät ja etsi uusi tuolta todellisesta elämästä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169